אלמוג
04-11-09, 19:38
שלום לחברי הפורום היקרים!
אשמח לעצתכם.
אני נוהג מזה כשנה על פונטו 2003 elx אוטו' (זה עתה הגיעה ל100k ק"מ)
בשבוע האחרון הופיעה נורת אזהרה המורה על הגה הכוח, במקביל ההגה התקשה. בזמן שבו ההגה אינו קשה לעיתים מזומנות ההגה רועד (תוך השמעות קולות של ויברציה חזקה) בעיקר במהירות נמוכה.
הלכתי לשמשון, יהוד. בדיקת האקזמינר העלתה תקלה בחיישן המיקום/ מומנט.
המחיר המומלץ 4200. לאחר דין ודברים ניתן אולי לרדת מעט, אך זה הסיפור.
ראיתי באתר מקרה דומה אודות פונטו 2005- .. דולקת לי נורת הגה כוח. הנורה נדלקה רוב הזמן ישירות בהתנעה, ... בשבועיים האחרונים המצב התחיל להחמיר, ההגה התחיל להיכבות במהלך הנסיעה לעיתים קרובות, הן במהלך הנסיעה והן בהתנעה ללא קשר למצב ההגה (ישר, בסיבוב וכו,).
...מחיבור למחשב המסקנה הינה: " נתק, קצר לגוף חישני מיקום מומנט מוט הגה כוח"... נאמר לי שאין ברירה וצריך להחליף את מוט ההגה המכיל חיישן מומנט שכנראה נדפק... הצעת המחיר שקיבלתי הינה: 3135 שש"ח למוט הגה חדש מהיצרן, ללא מע"מ וללא עבודה.
הבחור נשלח לבירור עם עופר קצב ועם אייל נוימן. אף אני ערכתי בירור כזה שמעלה מספר תהיות:
א. המחיר אצל שמשון- ~4000 (חדש כולל מע"מ ועבודה, יום עבודה.
ב. המחיר אצל נוימן- 2300 (משופץ כולל מעמ ועבודה), יום עבודה.
ג. המחיר אצל קצב- 815 (משופץ כולל מעמ ועבודה), שעת עבודה.
השאלות שלי הן כאלה:
1. ממה נובע ההפרש העצום?
2. על מה לדעתכם כדאי ללכת?
3. האם מומלץ לחפש חלק משומש שיעלה כחצי מהמחיר, או לא להסתבך וללכת על חלק חדש באחריות?
4. יש המלצות אחרות?
מקווה שלא הפצצתי יותר מדי בשאלות ומידע, אנא התייחסותכם.
אשמח לעצתכם.
אני נוהג מזה כשנה על פונטו 2003 elx אוטו' (זה עתה הגיעה ל100k ק"מ)
בשבוע האחרון הופיעה נורת אזהרה המורה על הגה הכוח, במקביל ההגה התקשה. בזמן שבו ההגה אינו קשה לעיתים מזומנות ההגה רועד (תוך השמעות קולות של ויברציה חזקה) בעיקר במהירות נמוכה.
הלכתי לשמשון, יהוד. בדיקת האקזמינר העלתה תקלה בחיישן המיקום/ מומנט.
המחיר המומלץ 4200. לאחר דין ודברים ניתן אולי לרדת מעט, אך זה הסיפור.
ראיתי באתר מקרה דומה אודות פונטו 2005- .. דולקת לי נורת הגה כוח. הנורה נדלקה רוב הזמן ישירות בהתנעה, ... בשבועיים האחרונים המצב התחיל להחמיר, ההגה התחיל להיכבות במהלך הנסיעה לעיתים קרובות, הן במהלך הנסיעה והן בהתנעה ללא קשר למצב ההגה (ישר, בסיבוב וכו,).
...מחיבור למחשב המסקנה הינה: " נתק, קצר לגוף חישני מיקום מומנט מוט הגה כוח"... נאמר לי שאין ברירה וצריך להחליף את מוט ההגה המכיל חיישן מומנט שכנראה נדפק... הצעת המחיר שקיבלתי הינה: 3135 שש"ח למוט הגה חדש מהיצרן, ללא מע"מ וללא עבודה.
הבחור נשלח לבירור עם עופר קצב ועם אייל נוימן. אף אני ערכתי בירור כזה שמעלה מספר תהיות:
א. המחיר אצל שמשון- ~4000 (חדש כולל מע"מ ועבודה, יום עבודה.
ב. המחיר אצל נוימן- 2300 (משופץ כולל מעמ ועבודה), יום עבודה.
ג. המחיר אצל קצב- 815 (משופץ כולל מעמ ועבודה), שעת עבודה.
השאלות שלי הן כאלה:
1. ממה נובע ההפרש העצום?
2. על מה לדעתכם כדאי ללכת?
3. האם מומלץ לחפש חלק משומש שיעלה כחצי מהמחיר, או לא להסתבך וללכת על חלק חדש באחריות?
4. יש המלצות אחרות?
מקווה שלא הפצצתי יותר מדי בשאלות ומידע, אנא התייחסותכם.