View Full Version : לוח שעונים ספייס01
אז ככה לאחר שכשקניתי את האוטו הייתה בעייה בלוח שעונים (מד חום היה משחק ומד טורים לא עבד בכלל)
היום הייתי בפירוקייה וקניתי שעון חדש.
הקילומטרז דומה אפילו שאצלי היה פחות 140 בשלי במה שקניתי 156
אבל לא הולך להלחם בשביל ה16 ק"מ האלה .
עכשיו לאחר שהחלפתי את לוח השעונים השעונים הסתדרו אבל נוצרו 2 בעיות הקילומטרז מהבהב והנורות של הכרית אוויר דלוקות מה שאצלי לא היה .
בפירוקייה אמרו לי שצריך לאפס את המחשב והכל יסתדר אבל לא כל כך סומך עליהם ולא בא לי לבזבז כסף במוסך סתם.
אז צריך את עזרתכם..
איפוס מחשב ניתן לעשות (בפונטו, בכל אופן) ע"י ניתוק המצבר למס' דקות וחיבורו מחדש
אם תעשה את זה בבית, זה לא יעלה לך יותר מדי. (כל עוד לא תחבר אותו הפוך :))
אני מאמין שזה יפתור את העניין של כריות האוויר.
מד אוץ מהבהב? בחיים שלי לא נתקלתי בדבר כזה.
לרפי לין הפתרונים?
בדוק מצבר אצל חשמלאי. בן כמה המצבר? אם יותר משלוש שנים אז יכול להיות שהוא הבעייתי.
ניסיתי לעשות איפוס למחשב ע"י ניתוק המצבר לא עזר.
יש לציין שלפני לא היו התסמינים של הכרית ביטחון ורק הייתה בעייה במד חום ומד טורים .
המד קילומטרז היה בסדר לא עשה בעיות עכשיו כשמעבירים לטיפטרוניק הוא לא מסמן את המספר של ההילוך .
הערכה שלי:
כנראה שמחשב הרכב זיהה החלפת לוח שעונים ווק"מ שאינו מתאים ולכן בעצם מראה סוג של "הודעת שגיאה".
הצעה שלי, הרם טלפון למורשה ותקבל את כל התשובות. כמובן, אל תשכח לחזור ולעדכן.
לידיעה כללית, לא כל התקלות מתאפסות עם ניתוק המצבר.
תנסה את הלוח שעונים הישן שלך לראות מה הוא מציג
אם הק"מ לא יהבהב - אז המחשב זיהה שינוי לוח
ד"א כשהרכב שלי חובר לאקסמינר הודפס בדו"ח הק"מ של האוטו
לדעתי אין מנוס מלשלם 150 שקל במוסך מורשה ולאפס המחשב מתקלות זה הפתרון
לפעמים אין מה לעשות חייבים לאפס במורשה אצלי נדלקה נורה של כרית אוויר אחרי החלפת מצבר
עשיתי אפוס במורשה והכל תקין כהלכה
אם הק"מ לא יהבהב - אז המחשב זיהה שינוי לוח
לא בטוח, יתכן שהתקלה שנרשמה כבר לא תמחק ללא התערבות אקזמינר גם אם יחזור ללוח הישן.
בכלל, כל העניין הזה הוא השערה שלי, שווה להרים טלפון לפני שמפרקים את העסק שוב. לא נראה לי בריא להתעסק עם כל הלוחות העדינים הללו יותר מדי.
משהו לא ברור לי, מכיוון שהמד אוץ דיגיטלי - זה לא בעצם נתון שנרשם במחשב הרכב ופשוט מוצג על הצג?
אני לא מוצא סיבה שלוח אחר יציג ק"מ שונה אם כך.
ואני זוכר שקראתי פה איך להחליף את הנוריות לד של הלוח שעונים באחד הפרוייקטים -> ורשום שם במפורש לא לנתק/לחבר או כל דבר בסיגנון את הלוח עם סוויץ' או משהו כזה, כי אז נורות האזהרה (עם דגש על כרית האוויר) ישתגעו ואין מנוס מלאפס את המחשב במורשה.
משהו לא ברור לי, מכיוון שהמד אוץ דיגיטלי - זה לא בעצם נתון שנרשם במחשב הרכב ופשוט מוצג על הצג?
אני לא מוצא סיבה שלוח אחר יציג ק"מ שונה אם כך.
זה גם מה שאני חשבתי, אך עובדתית האיש מציין שמוצג לו נתון שונה על הלוח, מוזר גם לי.
בכל מקרה, ברור שדברים כאלה צריך לבצע כאשר המפתח מחוץ לסוויץ' ואני גם הייתי מנתק את המצבר.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.