View Full Version : החלפת ראש מנוע פונטו 60 ל-75
שלום לחברים.
הפרוייקט שלי תקוע עם החלפת ראש מנוע סעפת הזרקה צמה משאבת דלק ומחשב(כל החלקים ישנם)
הבעייה כרגע חיבור הצמה למחשב הרכב.
המחשב שיש לי כיום לפונטו 60 מספרו IAW 16F.E3 תמונה מס 1
מחשב לפונטו 75 מספרו IAW 8F.5T תמונה מס' 2.
מה שאני רוצה לעשות לחבר את הצמה שלי +צמת ההזרקה לתקע שמתחבר למחשב פונטו 75.
אני צריך שרטוט המראה את החיבורים לשני המחשבים הנ"ל בסגנון תמונה 3 ששלח לי רפי בכדי לחבר את הצמה למחשב פונטו 75.
שירטוטים והוראות חיבור יתקבלו בברכה.
יאיר
יאיר היקר,
אני זקוק לפרטי המכונית שהמחשבים הוצאו מהם.
דגם, מודל ודגם מנוע.
יאיר היקר,
קיבלתי את הפרטים,
אכתוב לך פה פירוט הערב בע"ה בלי נדר.
יאיר להלן פירוט החיבורים למחשב 75 כ"ס בדגם שכתבת לי, הפירוט הוא על ידי מספר הפינים (השקעים במחשב), כאשר יש שתי שורות, האחת ארוכה והיא מתחיל מימין לשמאל מ 1 עד ל 18
והשורה השניה קצרה יותר והיא מתחילה מימין לשמאל מ 19 עד ל 35. זאת כאשר אתה מסתכל על הצמה שהשורה הארוכה למטה והקצרה מעליה.
כך זה יופי בטרמינל המחשב
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
להלן פירוט על פי מס' הפינים (השקעים) מה צריך להיות מחובר אליהם.
1. ignition coil
2. idle air control valve
3. idle air control valve
4. relay module
5. NOT CONNECTED
6. malfunction indicator lamp
7. immobilizer control module - if fitted
8. AC control module - if fitted
9. NOT CONNECTED
10. data link connector
11. crankshaft position sensor
12. heated oxygen sensor
13. engine coolant temperature sensor
14. manifold absolute pressure sensor and throttle position sensor
15. data link connector
16. engine coolant temperature sensor and data link connector and intake air temperature sensor and manifold absolute pressure sensor and throttle position sensor
17. Earth
18. injectors
--------------------------------------------------------------------
עד כאן השורה התחתונה הארוכה, כעת להלן השורה העליונה מימין לשמאל.
19. ignition coil
20. idle air control valve
21. idle air control valve
22. evaporative emission canister purge valve
23. alarm system control module - if fitted and relay module
24. AC compressor clutch relay - if fitted
25. NOT CONNECTED
26. NOT CONNECTED
27. NOT CONNECTED
28. crankshaft position sensor
29. heated oxugen sensor
30. throttle position sensor
31. intake air temperature sensor
32. manifold absolute pressure sensor
33. NOT CONNECTED
34. Earth
35. relay module
--------------------------------------------------------------------------
שיהיה בהמון הצלחה, רפי לין הגהות תתקבלנה בברכה.
סער, סחתין על ההשקעה.
קבל ח"ח.
סער קודם תודה אין עליך .
זהו שלב רציני ביותר אני אתמודד עם זה .
אם תוכל לעשות לי את החיים קלים יותר אצטרך אותו הדבר למחשב פונטו 60 בכדי לקחת את הפינים שלי ולהעביר למחשב השני(לא מאמין שהאיטלקים יעשו לי חיים קלים אחד לאחד).
אם לא הסברתי את עצמי אתן דוגמא
אם כמו שכתבתה שפין 1 הוא ignition coil
אצלי הוא אוליי 2 אז אני לוקח את פין 2 אצלי שם בפין 1.
תודה סער
מצו"ב תצלום של הפינים המחוברים למחשב.
כמו שכתב סער שורה ראשונה 18 פינים שנייה 17 פינים.
יאיר אתה הורג אותי, אעשה השתדלות מחר בלי נדר,
רפי אם תוכל לשים יד זה יהיה מצויין
העסק מתחיל לזוז.
לא התייחסתי וקצת לא הבנתי את השרטוטים ששלח לי שחרון וזה בדיוק מה שאני צריך.
בנוסף ישנו חיישן סלונאיד אני מקווה שאני כותב נכון ויושב על הקורה השמאלית ומחובר למערכת היניקה מאחור
משום מה לא נמצא בפונטו 60 מישהו יכול לשפוך אור .
אתמול והיום סגרתי מעגל והחלפתי את ראש מנוע מ-60 ל-75 .
הוחלפו משאבת דלק 2.5 באר
ראש מנוע 75
מחשב .
מערכת פליטה. ויניקה
צמת החוטים מתאימה אחת לאחת כן כן סער.
על הדרך הוחלף טרמוסטט ויוניט חום פקום ראש חובה.
ניקויי מזרקים על הדרך.
לפני כשעה הייתה נסיעת מבחן והגוזל התחיל להמריא לסלדים שלא חלמתי עליהם לפני כן.
השלב הבא הרכבת טורבו 0.6 באר.
ברצוני להודות לכל החברים שסייעו לי ובמיוחד לעמית. סער .רפי לין. ושחרון ולכל השאר תודה
שמח בשבילך תהנה יש תמורה בעד האגרה
עכשיו תוכל להתפנות לשאר הדברים זה אף פעם לא ניגמר.
יאיר, תתחדש.
האם אתה מתכוון לגדוש על המנוע כפי שהוא או הולך לחזק חלק מהמכלולים?
נשמע כפרוייקט מעניין מאוד.
היום יורכב ציפ למחשב שלב ראשון.
לרכב יורכבו קפיצי הנמכה ומוטות מייצבים.
טורבו יורכב בשלב שיהיו לי כל החלקים כעיקרון טורבו של איביזה 0.6 באר.
לא מתכוון להשתולל עם הטורבו משהו בקטנה תוספת של עד 140 כ"ס.
רעיונות יתקבלו בשמחה
הרכב נהפך לאריה דוהר אחרי הציפ .
כמו שנאמר היום קיבלתי מעמית חבר המועדון ציפ למחשב והתוספת למנוע גדלה למימדים אדירים
מד סיבובי המנוע בהילוך שני ירד כמעט עד הסוף הרכב טס כמעט 100 קמ"ש בהילוך שני.
נהפכתי לילד בגיל של הבן שלי(דרך אגב קיבל סיבוב הוא לא הפסיק לצחוק).
גם עמית נהנה מביצועי המנוע.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.