saar
29-08-09, 00:45
שלום חברים יקרים,
קיבלתי ליידי רכב מסוג פיאט פונטו ספייס מודל 2006 לשם ניסיון הצלה, מחבר של חבר.
לטענת בעלי הרכב, היה לו מצבר של 36A (מקורי לטענתו), המצבר שלו נהיה חלש והוא החליט לרכוש מצבר שנפ 50A חדש. הוא נסע לחבר שלו (שהוא גם שלי, חבר משותף) וחבר שלי מכר לו את מצבר השנפ החדש 50A עם מהניילון.
כמחווה חבר שלי הסכים להרכיב לו את המצבר החדש, ברגע ההרכבה של המצבר החדש, כאשר חבר שלי ווידא כי אכן הקוטביות נכונה וכל כבל מקבל את הצד והקוטביות הנכונה, ברגע הרכבת הקוטב הסופי, נשמע בום, החלה לעלות להבה מהאלטרנטור (זאת לפני שהספיקו בכלל להניע), מיד חבר שלי זרק עליו סמרטוט הלהבה כובתה ומיד פורקו הקוטבים מהמצבר.
החזירו חזרה של המצבר ה 36A , חיברו אותו, והפלא ופלא הרכב בכלל לא מגיב.
אין אורות בלוח שעונים במתן סוייץ', אין בכלל סטרטר , הרכב מת.
מיותר לציין שאני לא הייתי בסביבה ולא עורבתי בנושא, עם זאת, החבר המשותף עכשיו בברוך רציני, והוא החליט להביא אלי את הרכב על מנת שאעזור.
אני בשיקולים עמוקים עם עצמי האם לקחת את העבודה או לא, נשמע לי דיי הזוי הסיפור, שאלתי את חבר שלי האם הוא בטוח שהוא לא חיבר את הקוטבים הפוך, אך הוא טוען שלא, וגם שלא ניתן לחבר אותם הפוך באופן פיזי, הוא טוען שהמצבר יכול לבוא רק בפוזה אחת, אי אפשר להפוך אותו.
יאללה בואו נתחיל השערות שלכם.
ההשערה שלי, קודם כל הלך אלטרנטור (עלתה ממנו להבה, זה מספיק).
אני מהמר גם על מחשב בודי.
אני מהמר על מחשב ניהול מנוע.
בקיצור עבודה מאוד מאוד מסובכת, צריך ללכת צעד צעד, לעבור בכל קווי החניה של מערכת החשמל, על מנת לראות מדוע עכשיו הרכב מת, ללא שום תגובה של סטרטר או אפילו אורות או סוייץ'.
הם מפחדים להחזיר חזרה את מצבר השנפ החדש לרכב, אז הם החזירו חזרה לרכב את המצבר שהוא עבד איתו לפני ההחלפה 36A. בעל הרכב אומר שהמצבר תקין, אך פשוט הוא רצה חדש 50A ולכן ביצע את הרכישה שככל הנראה תעלה לו המון המון כסף.
יש הצעות, האם לקחת את העבודה או לא? אני נוטה לחשוב שלא, בגלל עבודת הנמלים לעבור קו קו במערכת החשמל.
קיבלתי ליידי רכב מסוג פיאט פונטו ספייס מודל 2006 לשם ניסיון הצלה, מחבר של חבר.
לטענת בעלי הרכב, היה לו מצבר של 36A (מקורי לטענתו), המצבר שלו נהיה חלש והוא החליט לרכוש מצבר שנפ 50A חדש. הוא נסע לחבר שלו (שהוא גם שלי, חבר משותף) וחבר שלי מכר לו את מצבר השנפ החדש 50A עם מהניילון.
כמחווה חבר שלי הסכים להרכיב לו את המצבר החדש, ברגע ההרכבה של המצבר החדש, כאשר חבר שלי ווידא כי אכן הקוטביות נכונה וכל כבל מקבל את הצד והקוטביות הנכונה, ברגע הרכבת הקוטב הסופי, נשמע בום, החלה לעלות להבה מהאלטרנטור (זאת לפני שהספיקו בכלל להניע), מיד חבר שלי זרק עליו סמרטוט הלהבה כובתה ומיד פורקו הקוטבים מהמצבר.
החזירו חזרה של המצבר ה 36A , חיברו אותו, והפלא ופלא הרכב בכלל לא מגיב.
אין אורות בלוח שעונים במתן סוייץ', אין בכלל סטרטר , הרכב מת.
מיותר לציין שאני לא הייתי בסביבה ולא עורבתי בנושא, עם זאת, החבר המשותף עכשיו בברוך רציני, והוא החליט להביא אלי את הרכב על מנת שאעזור.
אני בשיקולים עמוקים עם עצמי האם לקחת את העבודה או לא, נשמע לי דיי הזוי הסיפור, שאלתי את חבר שלי האם הוא בטוח שהוא לא חיבר את הקוטבים הפוך, אך הוא טוען שלא, וגם שלא ניתן לחבר אותם הפוך באופן פיזי, הוא טוען שהמצבר יכול לבוא רק בפוזה אחת, אי אפשר להפוך אותו.
יאללה בואו נתחיל השערות שלכם.
ההשערה שלי, קודם כל הלך אלטרנטור (עלתה ממנו להבה, זה מספיק).
אני מהמר גם על מחשב בודי.
אני מהמר על מחשב ניהול מנוע.
בקיצור עבודה מאוד מאוד מסובכת, צריך ללכת צעד צעד, לעבור בכל קווי החניה של מערכת החשמל, על מנת לראות מדוע עכשיו הרכב מת, ללא שום תגובה של סטרטר או אפילו אורות או סוייץ'.
הם מפחדים להחזיר חזרה את מצבר השנפ החדש לרכב, אז הם החזירו חזרה לרכב את המצבר שהוא עבד איתו לפני ההחלפה 36A. בעל הרכב אומר שהמצבר תקין, אך פשוט הוא רצה חדש 50A ולכן ביצע את הרכישה שככל הנראה תעלה לו המון המון כסף.
יש הצעות, האם לקחת את העבודה או לא? אני נוטה לחשוב שלא, בגלל עבודת הנמלים לעבור קו קו במערכת החשמל.