PDA

View Full Version : וריאטור-כן שוב,מהי תשובת פיאט?!


anakonda
28-08-09, 21:59
שלום לכולם,
קראתי את הבעיה בוריאטור באתרים בחול ובארץ, והבנתי שפיאט לא משקיעים זמן בחקר הנושא.
השאלה היא האם מובילי המאבק לפני כשנה וחצי קיבלו תשובות רציניות מהיבואן?
אני מעוניין להרים שוב את הנושא הזה ,והפעם גם להגיע עם תוצאות.
בימים הקרובים אני עובד על שני מכתבים ליבואן פיאט וליצרן פיאט.
אני עדיין לא סוחף אחרי אנשים כי אין עדיין מכתב מוגמר, ובטח שלא תשובה מהגורם הרלוונטי
אבל מבטיח לעדכן.
בנתיים אשמח לקבל כל פרט מידע, הכיצד הסתיים הפרויקט של התלונות החוזרות ונשנות ליבואן?
תודה מראש
יוסי


נ.ב
מקווה שגם הפעם שירות לקוחות פיאט יתן מענה רציני הולם ולא יתחמק מאחריות.
(כמו בפעם שעברה-טיימינג ומספר מוסכים מורשים בצפון)

stio
28-08-09, 22:22
קודם כל נשמח לדעת מה עלה בגורל תלונותיך בדבר השירות של המוסכים בזמנו, וכן גם בעיניין פרסום פרטיך באתר ע"י המוסך בעכו.

בנושא הוריאטור, היתה קריאה לתביעה יצוגית נגד סמל"ת. בסופו של דבר סמל"ת הביעה נכונות לעזור לבעלי הפונטו HGT, אך חזרה בה לבסוף בגלל חשש מבעלי אלפא רומיאו שהיו דורשים את אותו הדבר (יש שם גם וריאטור). את הנ"ל אני זוכר שכתבו כאן בפורום.

ברא
28-08-09, 22:22
קודם כל אתה יכול לפרט מה זה וריאטור מה הוא עושה??
מה עם המאבק שאתה דברת עליו
ומה אתה מתכנן לחדש במאבק שלך ולאן אתה רוצה להגיע
אולי ניצור כאן בפורום קול מאוחד במאבק שלך

anakonda
28-08-09, 23:01
התלונה טופלה ע"י שרות הלקוחות ומנכ"ל הרשת(לצערי איני זוכר את שמו).
חזרו אלי משירות הלקוחות ואמרו לי שכל המוסכים שצוינו במכתב קיבלו עוד לפני קבלת מכתבי
נזיפה וביקורות מספר ימים לאחר פרסום ההודעה על גבי דפי הפורום.
רמת השירות עלתה, ומקווה שתמשיך להיות גבוהה גם בהמשך.
להלן ההודעה המקורית:
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=6904
להלן ההודעה על המוסך שטיפלתי בו-והמלצתי עליו
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?p=50856#post50856
וגם עשיתי עוד מספר טיפולים במוסך הנ"ל וקיבלתי שירות מעולה!.

אני בטוח כי הנושא לא עבר בשתיקה ע"י חברת פיאט שחשבונית לקוח שכוללת את כל הפרטים
פורסמה בפורום,לפחות כך אני מקווה(לאחר שנאמר לי שבוצע טיפול מעמיק).

לגבי מה זה וריאטור אתה מוזמן לבדוק פה:
http://www.fiatclub.co.il/forum/search.php

anakonda
20-01-10, 03:18
בימים אלו לאחר שליחת מכתב לחברת פיאט.
אני מנהל שיחות עם איתן בן ארי-מנהל השירות
על מנת למצוא פיתרון לבעיה האמורה.
מסתבר שבבריטניה ואיטליה החלק מוחלף ללא עלות עבודה/חלק חינם.
ולאחר שליחת מכתבים לפיאט איטליה ניתן לי חלק חינם.
ורק בארץ לא נמצא פיתרון לנושא+הכחשה מצד פיאט על בעיה בוריאטור.
נכון לעכשיו מתגבשת תביעה בנושא באם לא ימצא פיתרון הולם לשני הצדדים.
המשך יום טוב
יוסי

BentzZz
20-01-10, 12:53
ככה נתנו לך וריאטור?

גיא .ב
20-01-10, 13:08
גם אני רוצה וריאטור מתנה.
בנץ- אנו יכולים להתחלק בו. שבוע-שבוע. :wink:

BentzZz
20-01-10, 14:11
אז יאללה בואו נתארגן לתביעה מאורגנת נגד סמלת

idango
21-01-10, 00:10
מעניין

BenDa 36
21-01-10, 00:33
מצטרף, בכל התפתחות הייתי מעוניין לדעת ואם יש במה לתרום!

raanan_t
21-01-10, 03:38
אני חושב שתביעה היא צעד מיותר.
הרושם שלי הוא שהאיטלקים מטפלים בבעיה נקודתית, כל שצריך הוא לאחד קצת כוחות כאן ולשלוח מכתב\מייל רציני לפיאט איטליה בבקשה שיתדרכו את סמל"ת ויישאו בעלויות התיקון. ממה שהבנתי סמל"ת היא לא הבעיה כאן, אלא פיאט שלא נותנים לסמל"ת כלים להתמודד עם הנושא הזה.
ככה זה נראה מהצד.

anakonda
21-01-10, 14:50
רענן, לצערי הרושם שקיבלת הינו מוטעה
ואני יסביר גם למה
האיטלקים והבריטים מודעים לבעיה ברכבים הנ"ל, ולאחר מספר מכתבים ושיחות עם מנהל השירות באיטליה. החלק ניתן לי בחינם.
הבעיה בארץ נובעת מכך שחברת סמל"ת אינה מכירה בתקלה לחלוטין.
החברה מקטינה ראש ואומרת:לא היה recall מאיטליה ולכן מי אנחנו שנכנס למיטה חולה.
בתור בעלים של רכב שיוצר באיטליה ונרכש מסמל"ת אני מצפה לקבל שירות מהיבואן
(גם אם מדובר ברכב שסיים את אחריות היצרן)
אם החלק מוחלף ללא עלות(והסכום הגדול זה החלק)
*מדוע סמל"ת אינה יכולה לשאת במחיר ההתקנה המנופח-יותר מכל מוסך אחר
*מדוע אינה מעדכנת את הלקוח ,בזמן החלפת רצועת תיזמון כי יש צורך בהחלפת וריאטור.
ניתן להאשים הרבה גורמים בדרך-לא חסר.
השאלה איך סמל"ת פותרים את הבעיה ומי לוקח אחריות על התקלה.
האיטלקים עשו כבר חצי מהעבודה ומה איתכם?!

raanan_t
21-01-10, 20:43
יוסי, כבר יצרת קשר עם הנציג באיטליה ויש לך אי אילו חלופי דברים מולו.
קח את הנושא צעד קדימה ונסה לבדוק לעומק מדוע לא נשלחים לישראל מלאי וריאטורים והוראת RECALL.
RECALL יוצא מהיצרן ולא מהיבואן. אם היצרן לא הודיע לסמל"ת על RECALL אז אין דבר כזה.

במילים אחרות, קיבלת חלק חינם, הבעיה מוכרת באיטליה, שתף את כולם בתהליך.

orenhazan
21-01-10, 22:51
טחנתי כבר את הנושא הזה מכל זווית אפשרית בוא נניח שיהיה ריקול לחלק אבל הבעיה עדיין לא תיפתר. כשחברת רכב מכריזה על ריקול זה בשביל לפתור בעיה מסויימת לא בשביל שאחרי מספר קילומטרים מסויים הבעיה תחזור.
הבעיה היא סמל"ת ורק היא בלבד אז בזמנו היצרן רצה לתת לה גב כמו שהוא עשה באטליה ובלונדון אבל בגלל שזה לא חלק בטיחותי אז היא לא חייבת ולא רצתה להתעסק בזה בגלל מספר הרכבים המועט.
מה שכן היום העניינים מתנהלים אחרת בסמל"ת ולחיוב ולכן אני חושב שעכשו יש יותר סיכוי להגיע לאיזה שהוא הישג.
בכל מקרה שווה לנסות.

raanan_t
22-01-10, 01:12
אורן, תודה על המידע החיוני. הייתי משוכנע שברגע שחברה כמו פיאט מוציאה RECALL אז היא גם נושאת בנטל החלקים והעבודה מול היבואן ככה שלא הלקוח ולא היבואן נושאים בעלות כלשהי בגלל בעיית יצור.

יוסי, שווה לבדוק מול סמל"ת מה אפשר לעשות כיום עם הנושא הזה, אולי תהיה תפנית חיובית. בסה"כ החברה צועדת כיום בכיוון מאוד חיובי ויש לי רצון להאמין שהגישה בנושא הזה קצת השתנתה.

orenhazan
22-01-10, 07:44
אני חייב להבהיר משהו לגבי הוריאטור אין בו שום בעיית יצור. אותה חברה שמייצרת אותו (שכחתי את שמה כרגע) ייצרה חלק תקין לחלוטין שעומד בכל הדרישות והדבר הזה נבדק לא אחת על ידי היצרן. אם החלק לא היה תקין מלכתחילה לא הייתה בעיה בכלל אותה חברה שמייצרת אותו הייתה מייצרת חלק חדש תקין היצרן היה מפרסם ריקול ובזה היה נגמר העניין.
אבל המצב הוא לא כך. הבעיה היא לא בחלק אלא בניתוב השמן מנוע אל הוריאטור ופה זה פאשלה של פיאט ולא בחלק עצמו. לראיה שיש סוגי רכבים שבהם מורכב אותו וריאטור אבל עם תיעול שמן נכון ושם החלק הזה חי מאות אלפי קילומטרים בלי ציוץ של רעש הכי קטן.
לפי דעתי בגדול זו בעייה שאפשר לחיות איתה הרכב שלי עם 240K כמובן עם החלפות כל 60K של הוריאטור אבל אני לוקח את זה כחלק מטיפול טיימינג וכך צריך להתייחס אל זה. נכון שצריך להילחם בקטע של סמל"ת שתספק את החלק והעבודה במחיר מופחת אבל עוד פעם ואני חייב להדגיש לא פתרנו את הבעיה ועוד חודשיים נבוא עוד פעם לסמל"ת ונגיד הוריאטור מרעיש תחליפו לנו עוד פעם. זה מין מעגל שסמל"ת לא רוצה ולא מעוניינת להיכנס אלו בייחוד שהדגם הזה גם לא נמצא באחריות ייצרן.
מקווה שהבהרתי כמה דברים ושוב אני כמובן בצד שלכם ולא של סמל"ת אבל מן הראוי להציג את כל התמונה השלמה.

ברא
24-01-10, 01:11
למה לא נתגבש כולנו לא רק בעלי HGT גם בעלי ספייס ובעלי כל רכב פיאט שנקום כל המעדון כיד אחת נגד סמלת שיחליפו החלק בחינם או מופחת כמו שקורה בשאר המדינות המכוניות של HGT אני מבין שהן לא הרבה בארץ ביחס לשאר ספייס למשל אז לא יזיז לתחת של היבואן לטפל בהן חינם לווריאטור ואני בטוח שככה גם יקבל פיצוי מהיצרן נזמין כתבי עיתונות מוטורית מגזין הגה,מגזין אוטו וכל מיני כתבים שיערכו כתבות על הנושא
מישהו בדק האופציה שסמלת מקבלת צ'ופר מהיצרן על תקלה זו והיא משחיטה אותנו???
צריך לברר עם היצרן ?.למי שיודע את הדרך וככה נחליט להלחם עד הסוף
פשלה של פיאט אני בטוח שהם מקבלים אחריות כמו שעשו בשאר המדינות
צריך לפתוח נושא זה בכל מפגש בכל דרך ללחוץ על היבואן כי זה ממש לא פייר ואישית אותי מאוד מעצבן הנושא כי אוכלים אותנו למרות שיש לי ספייס ואני לא קשור אישית לבעיה כזו.

anakonda
12-02-10, 14:45
טוב, הבטחתי לעדכן בכל התפתחות אז להלן:
(צר לי שלא עניתי למספר חברי פורום בהודעות פרטיות-אני לקראת שחרור מהצבא ויש הרבה שמירות :()

לאחר שיחות עם איתן בן ארי-מנהל השירות הארצי.
הגענו לפשרה סופית.
הוריאטור שהבאתי עימי מאיטליה(שהוחלף לחדש בחינם) יתקבל ע"י המוסך המורשה בחיפה.
ועקב טיפול הטיימינג שהרכב עבר לפני מספר חודשים במורשה, אני אשלם רק את פער שעות העבודה.
כלומר הפרש העבודה בין טיימינג לוריאטור הוא 1.1 שעות כלומר 260 ש"ח כולל מע"מ
לעומת זאת, אם הייתי מתקין את החלק בנפרד מהטיפול טיימינג עלות עבודה 700 ש"ח.
דרך הטיפול הייתה לשביעות רצוני המלאה, עצב העובדה שניהלנו מספר שיחות מעידה על אופן הטיפול בתלונת לקוח. דבר נדיר... היום!
יום טוב לכולם
וסופ"ש נעים