View Full Version : איפה יושב טרמוסטת בבראבה 1.6 ?
חברים שלום.
איפה יושב הטרמוסטת בבראבה SX 1.6 גיר רגיל, שנת 96 ? תמונה ממש תעזור לי !
דרך הגב יש למישהו תמונות של המנוע כמו שצירפתי אבל של בראבה? (לא של פונטו)
ועוד דבר, תגידו, אך החיישן חמצן (למבדה) היפני של DENSO ? האם הוא אמין ?
תודה!
קודם כל זה מנוע פונטו.
הטרמוסטט בד"כ יושב בסוף הצינור הגומי שיוצא מהראדיאטור העליון ומתחבר לראש מנוע .
במקרה זה בתמונה הראשונה מצד ימין השורה השנייה מתחת למכסה שסתןמים
תודה. בבראבה זה באותו מקום ???? כי תמונות אלה של מנוע פונטו!
בד"כ אותו הדבר .
ראה עידכון קודם
תודה. לגבי תמונות רשמתי שזה של פונטו. אני מחפש כאלה של בראבה.
אם תרצה יש לי היינס לתת לך קובץ PDF.
חוץ מזה מעיון יש לי טענות מאוד קשות לפיאט שלא מייבאים את הברבה לישראל רכב מעולה.
אני מתכוון לצורה החדשה
http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2008/12/fiat-bravo.jpg
גם בשנתונים לפי היינס נראים מנועים מתקדמים רק פה הם מביאים את הזבלההההה.
באמת חבל!!!
לגבי היינס תוכל לעלות אותו לRapidshare או משהו בסגנון ??
יש לי טענות מאוד קשות לפיאט שלא מייבאים את הברבה לישראל רכב מעולה. אני מתכוון לצורה החדשה (...) גם בשנתונים לפי היינס נראים מנועים מתקדמים רק פה הם מביאים את הזבלההההה.
אני בטוח שלכולם יש טענות כלפי היבואן. אם אתם רוצים ש(אולי) משהו ישתנה, כדאי להתלונן ישירות לגורמים הרלוונטים: http://fiat.co.il/heb/contact.aspx
חוץ מזה מדובר על הבראבו (Bravo). היבואן מביא את כל ה "זבאלה" מכיוון שזה נותן לו הכי הרבה רווח (קונים בזול ומוכרים ביוקר).
שלום גיא טוב לראותך.
אני מצידי ממנה אותך למנכ"ל פיאט אוליי משהו יזוז פה.
חוץ מזה אני מדפדף באתר פיאט הדפוקים האלה מוכרים חמש מכוניות סה"כ ממש בושה.
בתורכיה ראיתי המון מוניות מסוג פרטי מתוצרת פיאט אז למה בישראל לא?
נראה אותך מציע פה בארץ את המילה פיאט לנהג מונית, הוא יצחק לך בפנים.
ולא מפני שהוא לא מבין אלא בגלל התדמית ואי יכולת השיווק של סמל"ת בארץ.
איך הצליחו בצ'מפיון להביא הצלחה מדהימה עם הסקודה לאחר שסבלו מתדמית נוראית?
נכון שהרכב שונה מקצה לקצה אבל תדמית קשה לשנות והם הצליחו.
ראיתי כבר כמה מוניות בצורת דובלו אבל זה לא צורה למונית, מצטער.
נהגי מוניות והמשטרה קונים את מה שהכי זול והכי אמין. בסקודה הם קנו בד"כ את האוקטביה, מדובר בסוסי עבודה אחד אחד, רכבים חזקים, יציבים, מנועי דיזל מצויינים, תצורת סדאן עם חלקים גרמניים... הרכבים האלו עושים 700K ק"מ בשקט והיו כאלה שעברו מיליון ק"מ ללא תקלות מיוחדות.
עם כל הכבוד, איזה פיאט אפשר להציע לנהג המונית? גרנדה רובוטית עם מנוע 8V שבקושי סוחב? אם לשפוט ע"פ הדור הקודם של הפונטו, יש לא מעט תקלות מעצבנות שמופיעות מוקדם מהצפוי. כל תקלה משביתה את הרכב ליום שלם, זה נזק ישיר לנהג המונית.
בצ'מפיון יש רשת מוסכים רק למוניות. נותנים להם אחריות גדולה מזו שמקבל הלקוח הפרטי ומחיר זול יותר (גם ככה אין להם מיסים) וכבר שכנעת את הבן- אדם. בצ'מפיון יודעים לפרסם, לשווק את המוצר (ועל הדרך לדפוק את הלקוח במחירי חלפים...), בפיאט איזה פרסומות הם העלו לטלוויזיה? העתיקו פרסומת מאירופה ושמו תרגום לעברית בשנת 2007 ומאז לא שמענו מהם.
אם לומר את האמת- אני פסימי בנוגע לעתיד המותג כשהוא נמצא אצל סמל"ת, במיוחד אחרי שראיתי טוב טוב מה הולך במוסכים ובסוכנויות שלהם. בכל אופן חרגנו מנושא השרשור שהיה על טרמוסטט מנוע...
חברה. משהו מקיר את החיישן חמצן של DENSO? אך הוא ?
לא מכיר חיישן למבדה של דנסו.
מכיר את בוש והמקורי.
בסוף החלפתי לבוש. חיישן כולל עבודה ב600 ש"ח, מחיר סביר לדעתכם ?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.