התחבר

View Full Version : ניקוי נכון של קרבורטור באונו 93' 1100


petno
10-08-09, 12:44
שלום לכל אוהבי האונו!
אני רוצה לעשות טיפול גדול לאוטו (בעצמי) ורציתי לנקות את הקרבורטור השאלה שלי היא האם כדי לפרק את הקרבורטור לגמרי כדי לנקות אותו טוב ומזה באה השאלה איך אפשר לעשות את זה? והאם יש משהו שצריך לדעת במיוחד כדי לא לקלקל את זה עודי יותר... רקע מכני בסיסי יש לי את הטיפולים והתקלות אני עושה בעצמי... פשוט הבנתי מאחרים שיש איזה שהוא קושי בלפרק את הקרבורטור. אז אם יש כאן מישהו שיוכל להסביר ולפרט איך עושים את זה ואיזה חלקים כדי להחילף בקרבורטור...
או שפשוט לנקות אותו עם ספריי... זה כמובן הכי קל... אבל מעדיף לפרק...
תודה מראש!

ארילו
10-08-09, 18:23
אל תנקה עם ספריי.
יש לך את הנתונים המקוריים שהקרבורטור צריך להיות מכוון לפיהם? מכשיר בשביל לכוון את בורג ה-CO? אמבטיית חומצה בשביל להסיר שאריות פיח? קיט שיפוץ שלו?

לשפץ ולכוון קרבורטור זה סיפור מאוד עדין, וצריך לדעת מהם הנתונים שהוא צריך להיות מכוון לפיהם.

צביקה קרבורטור
10-08-09, 18:50
שלום רב !
עם מעט ידע שיש לי ומעט ניסיון (שלושים שנה בלבד) , אני יכול להעיד שעשרות טיפולים עצמיים בקרבורטור, ללא ידע מוקדם וניסיון כלים תותנאי עבודה ספרות מקצועית ועוד , גרמו להחמרת ביצועי הרכב במקרה הטוב, ולנזק בלתי הפיך לקרבורטור, במקרה הרע.

דרך אגב זה שהגיב לך מעלי ארילו, הוא בעל ידע מכני רב, בחור משכיל בעל שני ידי זהב, אך את הקרבורטור העדיף לטפל אצלי, הסק בעצמך את המסקנות.
בברכה
צביקה

petno
11-08-09, 00:49
תודה רבה על התשובות:razz:

garoldk
12-08-09, 00:26
קרבורטור הפשות ביתר רוהיתי בחיים זה של אונו

צביקה קרבורטור
12-08-09, 19:04
שלום ידידי הנכבד ! פשוט בשבילך , מסובך וקטלני , עלול להיות לפותח השרשור.
בברכה
צביקה

yair068
12-08-09, 19:38
מבחינתי פעולה מבורכת.
לכן הייתי פונה ל-garoldk הבן אדם אומן ואם אני לא טועה בחור מעולה.
תנסה להעזר בכישוריו וראה פרוייקט שלו על האונו .
ישנו גם ספר של היינס נסה להוריד מהאינטרנט .
לא תנסה לא תדע בחיים חוץ מזה אתה תהנה השאלה האם יש רקע טכני

garoldk
30-08-09, 16:52
לא צריך להיות מומכה גדול צריך לעבוד מסודר.
לפרק לגורמים וליזכוק סדר (לא מסובח אין הרבה חלקים)
לתת לחלקים להיות באצטון כמה שעות טובות לאחר מזה
לנקות כל חלק בניפרד עם מברשת קטנה ולחץ אוויר, להחליף
אצמים ודיאפרגמות חדשים, שסטום של המצוף.
להרכיב בסדר הפוך, לפני שמרכיבים חלק עליון למלות תא
מצוף בדלק בלסובב כמה פעמים ניצרת ביד לירות עם "מעיץ"
שפריצר מזריק יפה. חשוב לבדוק חופש בבוקסות של הניצרת
אחרי ניקוי כי עם יש חבל על הזמן קבורטור אשאב אוויר ומנוע
תזייף. בחלל קרבורטור של אונו עבולו בדליפה הכי קטנה של
וקוום לא ניתן יהיה לכוון. כיוון שלו פשוט אני עוסה לפי ריח מהאגזוסת
ובדיקת בזבוז דלק לאורך זמן.
חשוב לזכור לפני שבכלל נוגעים בקרבורטור חוק ברזל מערכת
הצתה צריכה להיות פיקס (פלגים, חוטים, חופש בדסטריבוטור, זווית הצתה)