orenhazan
29-07-09, 21:28
היי עברו כבר 9 שנים ו 230000 ק"מ עם הפונטו HGT שלי לכן אני רואה איזה מין צורך לסכם את השנים במחיצתה.
קודם כל קצת רקע ה HGT שלי זאת ה HGT הראשונה שעלתה לכביש בארץ ולפי דעתי גם עם הקילומטרז הכי גבוה שיש. וגם לפי דעתי ה HGT היחידה שעדיין יד ראשונה ומוחזקת אצל הבעלים המקוריים של הרכב שזה אני כמובן.
אני רוצה להקדים ולומר שהרכב הפתיע אותי באמינות היוצאת דופן שלו זה פשוט לא יאומן בכל ה 9 שנים האלה כמעט ולא החלפתי שום חלק מהותי ברכב והכל מקורי עדיין אני מדבר על לדוגמה:
הגה חשמלי,סטרטר,אלטרנטור,חיישנים למינהם,שום חלק אלקטרוני כלשהוא,שום חלק שקשור בתחתית של הרכב לא משולשים, תפוחים,מיסבים בגלגלים,וכמובן המנוע עדיין אף פעם לא נפתח זה מנוע סגור עדיין מהחברה.
אני רוצה לציין שהרכב בחיים לא עבר איזה שהוא תיקון פחחות או צבע. הרכב לא קיבל אף פעם מכה ולו הקטנה ביותר. טוב זה יותר מזל זה לא קשור לרכב עצמו.
כמו כן אני רוצה לציין שהרכב מטופל רק בחלקים מקוריים בלבד ויש חלקים מסויימים שהחלפתי ברכב לפני שהם הלכו זאת אומרת הקדם תרופה למכה וזה מנסיון עשיר שיש לי עם דגם הרכב הזה וכמובן אחרי שלמדתי את נקודות התורפה של ה HGT בכלל.
אני חושב להחזיק את הרכב עוד תקופה מסויימת מכיוון שאני חושב שזה רכב מדהים ואני מאוד נהנה איתו
אני לא אגזים ואומר שאני מכיר כל בורג וכל דבר ב HGT יש הרבה מוסכים בארץ שנתקלים בבעיות מיוחדות עם סוג הרכב הזה ומתקשרים אליי להתייעץ כמובן שאני מייד עוזר ובדרך כלל גם קולע בול לפיתרון הבעיה. גם לחברים פה בפורום בעלי HGT אני תמיד שמח לעזור לחלקם יש את הטלפון שלי ותמיד שיש בעיה מסויימת הם מתקשרים ואני עוזר בכיף כי אני חושב שאני יכול לתרום הרבה ויש לי סיפוק גדול מכך.
לסיכום אגיד שיש פה אנשים נפלאים בפורום הזה ואני תמיד יישמח לעזור לכל מי שחפץ בכך אני רוצה לציין במיוחד את גדעון ורענן שהם אנשים מדהימים וגם את סער שמפתיע אותי כל פעם מחדש ברמת היידע שלו ובתשובות המפורטות והמקצועיות שהוא נותן.
וכמובן את רפי לין שעוזר הרבה בהכוונה לאנשי המקצוע הנכונים.
זהו אני יסכם ויאמר שאני שמח להיות חבר במועדון הזה ואני תמיד פה בשבילכם.
אורן חזן.
קודם כל קצת רקע ה HGT שלי זאת ה HGT הראשונה שעלתה לכביש בארץ ולפי דעתי גם עם הקילומטרז הכי גבוה שיש. וגם לפי דעתי ה HGT היחידה שעדיין יד ראשונה ומוחזקת אצל הבעלים המקוריים של הרכב שזה אני כמובן.
אני רוצה להקדים ולומר שהרכב הפתיע אותי באמינות היוצאת דופן שלו זה פשוט לא יאומן בכל ה 9 שנים האלה כמעט ולא החלפתי שום חלק מהותי ברכב והכל מקורי עדיין אני מדבר על לדוגמה:
הגה חשמלי,סטרטר,אלטרנטור,חיישנים למינהם,שום חלק אלקטרוני כלשהוא,שום חלק שקשור בתחתית של הרכב לא משולשים, תפוחים,מיסבים בגלגלים,וכמובן המנוע עדיין אף פעם לא נפתח זה מנוע סגור עדיין מהחברה.
אני רוצה לציין שהרכב בחיים לא עבר איזה שהוא תיקון פחחות או צבע. הרכב לא קיבל אף פעם מכה ולו הקטנה ביותר. טוב זה יותר מזל זה לא קשור לרכב עצמו.
כמו כן אני רוצה לציין שהרכב מטופל רק בחלקים מקוריים בלבד ויש חלקים מסויימים שהחלפתי ברכב לפני שהם הלכו זאת אומרת הקדם תרופה למכה וזה מנסיון עשיר שיש לי עם דגם הרכב הזה וכמובן אחרי שלמדתי את נקודות התורפה של ה HGT בכלל.
אני חושב להחזיק את הרכב עוד תקופה מסויימת מכיוון שאני חושב שזה רכב מדהים ואני מאוד נהנה איתו
אני לא אגזים ואומר שאני מכיר כל בורג וכל דבר ב HGT יש הרבה מוסכים בארץ שנתקלים בבעיות מיוחדות עם סוג הרכב הזה ומתקשרים אליי להתייעץ כמובן שאני מייד עוזר ובדרך כלל גם קולע בול לפיתרון הבעיה. גם לחברים פה בפורום בעלי HGT אני תמיד שמח לעזור לחלקם יש את הטלפון שלי ותמיד שיש בעיה מסויימת הם מתקשרים ואני עוזר בכיף כי אני חושב שאני יכול לתרום הרבה ויש לי סיפוק גדול מכך.
לסיכום אגיד שיש פה אנשים נפלאים בפורום הזה ואני תמיד יישמח לעזור לכל מי שחפץ בכך אני רוצה לציין במיוחד את גדעון ורענן שהם אנשים מדהימים וגם את סער שמפתיע אותי כל פעם מחדש ברמת היידע שלו ובתשובות המפורטות והמקצועיות שהוא נותן.
וכמובן את רפי לין שעוזר הרבה בהכוונה לאנשי המקצוע הנכונים.
זהו אני יסכם ויאמר שאני שמח להיות חבר במועדון הזה ואני תמיד פה בשבילכם.
אורן חזן.