View Full Version : בעיית לחץ שמן באונו 70S 95
בזמן נסיעה של מעל 25 דקות עם מזגן, מתחילה להבהב נורת לחץ שמן, כשהרכב בניוטראל
או כשהקלאץ' לחוץ.
שאלתי את השאלה בפורום השכן, והבנתי שכפי הנראה מדובר במשאבת שמן תקולה.
רציתי לשאול:
1-האם החלפת משאבה קשורה גם לפרוק רצועת הטיימינג, ומה כדאי עוד להחליף אם כבר
מפרקים את המשאבה.
2-סדר גודל של עלות
3-מאחר ומדובר בעבודה קצת יותר מקצועית-המלצה למוסך (לא מורשה) באיזור חיפה.
הוצאת טיימינג פולי טיימינג חגורות למינהם. קרטר. על הדרך ניקוי מסננת משאבת שמן ניקויי קרטר.
תצטרך גם להחליף מחזיר שמן .
מציע לך ללכת לפירוקיה לקנות את כל החלק משאבת שמן קח את זה למוסך פשוט ותחליף.
במוסך מורשה תשלם הרבה.
תדאג לשים סיליקון טוב ויקטור רייס למשאבה ולקרטר
מצטרף לארילו מתי הוחלף שמן ופילטר ואיכות השמן בדוק פיזית כמה שמן יש במנוע ע"י ריקון לבקבוקים
שלב שני פתח קרטר ונקה את מסננת המשאבה שיכולה להיות סתומה
ורק לבסוף אם אין ברירה החלף משאבה
קודם בדוק שיש לך מספיק שמן.
מוסך לא מורשה יבואן, "מוסך רון", רח' הנפח 26 א.ת צ'ק פוסט חיפה, טל' 04-8414743
ובקש את צביקה.
אתרו הנו www.m-ron.co.il
בברכה - רפי לין :)
אצלי היתה אותה בעיה- התברר שיוניט לחץ שמן מזייפת. הוחלפה ב- 140 ש"ח כולל עבודה ונגמר הסיפור.
הרכב עבר לפני כחודש טיפול. הוחלפו שמן, פלאגים,פילטר שמן,אוויר ודלק.
בדקתי, לא חסר שמן. אני סוחב את הבעיה הזו כבר די הרבה זמן, פשוט 99% מהנסיעות שלי הן
בתוך העיר ונמשכות בד"כ פחות מחצי שעה.
חשוב לי לבצע בדיקת לחץ שמן לפני שיפרקו לי חצי אוטו, כי אולי זה באמת בעיה ביוניט שמן-כמו שכתבו פה.
אז תבקש שיבצעו את זה לפני שמפרקים חצי אוטו :)
טוב, בהמשך לסיפור, בעודי מתלבט מתי ולאיזה מוסך לפנות, המזגן שבק חיים.
כשמפעילים אותו הוא עובד 5 שניות, נכבה ל 10 שניות ושוב...
בסוף פניתי למוסך שהוא לא זול אבל מקצועי.
הבעיה-סליל מדחס מפיק או צורך פי כמה ממה שהוא צריך.
הוחלף הסליל הסורר לסליל משופץ + חגורת מדחס+מילוי גז וואקום ושמן - סה"כ 900 שח.
לגבי הבעיה המקורית-המגע לחיישן לחץ שמן היה רופף, הוא הידק אותו, ובינתיים הבעיה לא חזרה.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.