shlomina
28-06-09, 23:34
שלום לכלל חברי הפורום,
ראשית ברצוני לציין שאני חדש כאן. ברשותי פיאט פונטו 2002 ELX אוטומטית.
אחרי שקראתי המלצות כל כך חמות בפורום על מוסך שמשון ביהוד, הלכתי לראות במה מדובר.
במיוחד כשנדלקה לי נורה של הזרקת דלק. לאחר מחקר רציני בפורום, חששתי מחיישן הלמבדה הידוע לשמצה.
קודם כל חיים וגם שאר העובדים יודעים איך להתייחס ללקוח ונראה שהמוסך ברמה גבוהה.
כמה שאלות שעלו לי במהלך הביקור:
1. בפורום דיברו הרבה שלא צריך למהר להחליף את החיישן כשהמנורה נדלקת.
חיים לאחר בדיקה במחשב אמר שצריך להחליף את החיישן ללא היסוס. מה אתם אומרים על נושא ? לפני שאני קניתי את הרכב הייתה בעיה דומה שטופלה על ידי המוכרת על ידי החלפת חוטי הצתה. אבל הבעיה הזו לא תוקנה במוסך מורשה. מה אתם אומרים ?
2. חיים המליץ לא למלא פארפלו בעצמך ולהשאיר את זה לטיפול החודשי. הוא המליץ לי לא לשים אנטי פריז ירוק או משהו כזה, אלא למלא מים מיניראליים במידה וחסר מעט מים. מה דעתכם ? על זה לא שמעתי בפורום
3. תושבת בית מנוע ותושבת גיר אחורי - במוסך החליפו לי את תושבת בית מנוע (400 ש"ח חלק ללא מע"מ) ורצו להחליף גם תושבת גיר אחורי (דחינו ליותר מאוחר, עלות דומה)
האם ניתן לרכוש את החלפים הללו בעלות זולה יותר ולהחליף בעצמך / להעביר למוסך את החלק בעלות זולה יותר ?
4. מקריאה ארוכה בפורום ומהגיון בריא נראה שמומלץ ורצוי לטפל במוסך מורשה.
אם זאת, עלות החלפים היא משמעותית יקרה, ציריה, למבדה וחלקים נוספים יקרים מאוד.
האם יש דרך להוזיל עלויות ועדיין לשמור על הרכב ?
האם מוסך מורשה משתמש בחלקים משופצים בחלק מהתיקונים ?
אגב עלות הטיפול הייתה 2450 ש"ח וכללה גם ניקוי וכיוון דרמים (מעבר לתושבת מנוע, טיפול, שטיפת מנוע ולמבדה) מה אתם אומרים ?
אשמח לכל אינפורמציה אפשרית בשאלות ששאלתי ובכל נושא אחר שיכול לעזור לי.
בתור בעלים צעירים של פיאט פונטו התרשמתי בצורה ממש טובה מהפורום הזה, מהידע של אנשים וההמלצות החמות. כל הכבוד לכם. תמשיכו כך
אשמח לתרום מניסיוני בעתיד,
שלומי
ראשית ברצוני לציין שאני חדש כאן. ברשותי פיאט פונטו 2002 ELX אוטומטית.
אחרי שקראתי המלצות כל כך חמות בפורום על מוסך שמשון ביהוד, הלכתי לראות במה מדובר.
במיוחד כשנדלקה לי נורה של הזרקת דלק. לאחר מחקר רציני בפורום, חששתי מחיישן הלמבדה הידוע לשמצה.
קודם כל חיים וגם שאר העובדים יודעים איך להתייחס ללקוח ונראה שהמוסך ברמה גבוהה.
כמה שאלות שעלו לי במהלך הביקור:
1. בפורום דיברו הרבה שלא צריך למהר להחליף את החיישן כשהמנורה נדלקת.
חיים לאחר בדיקה במחשב אמר שצריך להחליף את החיישן ללא היסוס. מה אתם אומרים על נושא ? לפני שאני קניתי את הרכב הייתה בעיה דומה שטופלה על ידי המוכרת על ידי החלפת חוטי הצתה. אבל הבעיה הזו לא תוקנה במוסך מורשה. מה אתם אומרים ?
2. חיים המליץ לא למלא פארפלו בעצמך ולהשאיר את זה לטיפול החודשי. הוא המליץ לי לא לשים אנטי פריז ירוק או משהו כזה, אלא למלא מים מיניראליים במידה וחסר מעט מים. מה דעתכם ? על זה לא שמעתי בפורום
3. תושבת בית מנוע ותושבת גיר אחורי - במוסך החליפו לי את תושבת בית מנוע (400 ש"ח חלק ללא מע"מ) ורצו להחליף גם תושבת גיר אחורי (דחינו ליותר מאוחר, עלות דומה)
האם ניתן לרכוש את החלפים הללו בעלות זולה יותר ולהחליף בעצמך / להעביר למוסך את החלק בעלות זולה יותר ?
4. מקריאה ארוכה בפורום ומהגיון בריא נראה שמומלץ ורצוי לטפל במוסך מורשה.
אם זאת, עלות החלפים היא משמעותית יקרה, ציריה, למבדה וחלקים נוספים יקרים מאוד.
האם יש דרך להוזיל עלויות ועדיין לשמור על הרכב ?
האם מוסך מורשה משתמש בחלקים משופצים בחלק מהתיקונים ?
אגב עלות הטיפול הייתה 2450 ש"ח וכללה גם ניקוי וכיוון דרמים (מעבר לתושבת מנוע, טיפול, שטיפת מנוע ולמבדה) מה אתם אומרים ?
אשמח לכל אינפורמציה אפשרית בשאלות ששאלתי ובכל נושא אחר שיכול לעזור לי.
בתור בעלים צעירים של פיאט פונטו התרשמתי בצורה ממש טובה מהפורום הזה, מהידע של אנשים וההמלצות החמות. כל הכבוד לכם. תמשיכו כך
אשמח לתרום מניסיוני בעתיד,
שלומי