View Full Version : רשמים ראשונים קיט GSR
במילה אחת - מדהים !
בשתי מילים - מטורף בטירוף!
במשפט אחד- אין דברים כאלה!
עברו שבועיים מאז התקנת הקיט - הרכב חזק בהרבה! היו ימים חמים בתקופה האחרונה שאילצו אותי לנסוע עם מזגן - הרכב לא מרגיש את המזגן עובד וחזק הרבה יותר במיוחד בין 2000-ל4000 טורים !
לחיצהעל המצערת מרגישה הרבה יותר חיה ומהירה , הרכב חזק יותר בהרבה בעיקר בטורים נמוכים ששם נמצא בעיקר מחסור הכוח לפני התקנת הקיט , צריכת דלק השתפרה ממוצע(בתוך העיר מ 9.9 ל 10.7 לליטר!!!!!!!)
מחוץ לעיר לא נבדק עדיין , רשמים נוספים בהמשך...
יש שינוי משמעותי גם בסאונד?
מממ שווה עוגיה אתה אומר אה? :)
עד כדי כך השינוי מורגש?
ביצעת בדיקה מול HGT אחרת שלפני כן הייתה שווה אליך פחות או יותר?
צריך לארגן את ה-HGT הכחולה מב"ש לבדיקת כוחות ;)
מצטער על הבורות... מה זה קיט GSR?
קיט GSR זה קיט יניקה מסיליקון שמחבר מהפילטר הפתוח לבית המצערת GSR זאת החברה שייצרה את הקיט הספציפי הזה בכללי הקיט הזה ניקרא אינלט
ומה העלויות של קיט כזה
תודה מראש,פבל.
איזה רכב יש לך?
אלה הקיטים שהם מייצרים:
http://www.gsrengineering.com/engineering/pages/productsbycar/fiat/fiat_pun_induction.htm
אצלי בתכנון סביבות אוקטובר/נובמבר לסוע להולנד למשפחה
ואז לחזור עם הקיט הנ"ל ל-ELX, ועם עוד כמה הפתעות :)
אני לא מבין.
איך כולה צינורות סיליקון משפרים משהו?
1. הצנרת המקורית עשויה פלסטיק ונמצאת באזור חם (תא המנוע) לכן האוויר שעובר דרכה מגיע למנוע חם יותר מהאוויר שנכנס ולכן יעלות השריפה יורדת. (אוויר קר, נעשה צפוף יותר ברמה המולקולרית, לכן ביחידת נפח נתונה יש יותר יחידות חמצן מה שיוצר בעירה טובה יותר, שורף יותר דלק וכתוצאה מכך מייצר יותר כח במנוע. - במילים פשוטות, אוויר קר יותר מסייע למנוע לייצר יותר כח)
הקיט של GSR עשוי סיליקון שמבודד חום יותר טוב ולכן האוויר שנכנס לקיט היניקה ומתועל דרך הצנרת, מגיע למנוע בהפרש טמפרטורות קטן יותר ולכן יש איזה רווח קטן.
2. תיעול אוויר נכון, הוא גם חלק מהמשחק. אורך וקוטר הצינור בשילוב עם הכיפופים שבו משנים משהו גם כן.
3. מיקום הפילטר.
GSR מיקסמו את כל הפרמטרים בכדי שהמנוע יוכל לקבל אוויר בצורה הנכונה.
בעיקרון, בחו"ל הרבה אנשים שמתקינים קיט של GSR משנים קצת את מיפוי מחשב ההזרקה שיותאם לקיט החדש ומדווחים על הפרשים יפים בהספקי המנוע. סתם לדוגמא, ספייס 1.2 16V, ספורטינג באנגליה (ELX אצלנו, אותו המנוע) לאחר השינוי מדווח שם על 100 כ"ס לעומת 80 איתם הרכב יצא מהמפעל.
רענן - אם היום אתה נותן בראש לרכבים ספורטים בימי מסלול עם 80...לא רוצה לחשוב מה תעשה עם 100 , תתחרה באיפרזות ?:)
עושים לי כול כך הרבה חשק להזמין כבר עכשיו את הקיט הנ"ל.
אם כבר מאיזה אתר אפשר להזמין כי חיפשתי באי ביי ולא מצאתי ?
עדיין לא ענית לסטס, יש שיפור בסאונד לאחר התקנת הקיט?
עושים לי כול כך הרבה חשק להזמין כבר עכשיו את הקיט הנ"ל.
אם כבר מאיזה אתר אפשר להזמין כי חיפשתי באי ביי ולא מצאתי ?
אתה יכול גם להזמין ישירות מהחברה.
הם יעשו משלוח לארץ, באיזור ה 60 פאונד (ממה שבדקתי בזמנו איתם).
הם לוקחים הרבה כסף, ובצדק.
הקיט שלהם הוא היחיד ששווה משהו.
אין שינוי בסאונד מכיוון שלפני זה היה לי גם קיט סילקון ונירוסטה אחר הרעש שלהם זהה .
המספר של GSR הוספתי כבר את הקידומת הרלוונתית :014447977300447
גידי, אולי הגיע זמנך להזמין קיט כזה...
בקרוב ניהיה בגרמניה...
;-)
לא הגיוני לי הצריכת דלק ש"ירדה",
ההגיון אומר, יותר אוויר נכנס= יותר חמצן = החיישן בתיבת אוויר חש זאת ועושה פיצוי של יותר דלק לשריפת התערובת, הלמבדה בפליטה מוודא שוב שאין שאריות חמצן שלא נשרפו.
אז איך יתכן שהצריכה שלך ירדה?
אשמח לקבל תיקון אבל ניראה לי שפשוט השוואת בתנאים שונים.
גידי, אולי הגיע זמנך להזמין קיט כזה...
בקרוב ניהיה בגרמניה...
;-)
לך תביא את זה במזוודה.
זה + 3 דגמים?
יתלו אותי במכס...
עידכון לאחר שימוש של כ 3 חודשים :
הפונטו חזקה מקולגות אחרות.
(עדיין לא בוצעה בדיקה עם הרכב של עידו לשעבר - שחף צריך לבדוק!)
כמו כן בפתיחות עם איביזה טורבו 180 כ"ס האיבזה ניצחה בהפרש קטן במהירות גבוה היה יתרון קל לפונטו! - לאחר מכן הבעלים של האיביזה בשיא הפליאה שאל עם הרכב משופר וכמובן שעניתי "מה פתאם *** , סטנדרטי לגמרי"
הקיט עצמו מוציא צליל נעים (בין נקישות הוריאטטור המעצבן שיוחלף בקרוב)
בפתיחות עם גולף TDI 170 לפני הקיט היה תיקו , היום הפונטו במגמת התרחקות איטית בכל מהירות.
:cool:
מומלץ בחום!
צריכת דלק - אין שינוי לא לטובה ולא לרעה .
עידן נגד איביזה קופרה אין לך סיכוי גם לא במהירות גבוהה, FR והגולף אמורות לקחת בהפרש קטן,כנראה אתה נהג טוב יותר :) רגע אתה בלי ממיר?
[QUOTE=idango;59388]עידכון לאחר שימוש של כ 3 חודשים :
הפונטו חזקה מקולגות אחרות.
(עדיין לא בוצעה בדיקה עם הרכב של עידו לשעבר - שחף צריך לבדוק!)
עידן שחף החזיר את הממיר לרכב.
נו באמת , שחף , אתה מתכוון להוריד אותו בחזרה ?
אתה קולט שהרסת את כל מה שבנינו !?!
בלי - למה ?
פשוט זה משפר די הרבה,אם ככה אז באמת הפונטו חזקה מהם.
אבל עדיין הקופרה קצת יותר חזקה,בלי ממיר וקיט GSR אתה עומד על כ-144-147 כ"ס.
סטס זו הערכה מ - א - ד אופטימית.
אתה שוכח שזה לא רכב חדש עם אותו הספק כמו ביום בו יצא מהחברה...
ברור שיהייה חזק יותר מרכבים דומים עם ממיר ובלי קיט יניקה, אבל עדיין לא ברמה שהערכת.
ברור אני מדבר על נתון יבש על הדף
הפונטו גם לא מביישת ליד VOLVO T6!
מה אני יעשה כזה אני פחדן .
סתם הריח הרג אותי ביגלל זה שמתי את הממיר
תאמין לי שחף, מבין אותך...
איזה ריח מג'וייף! בעיקר בבוקר.
אבל מה אני אגיד לך? זה שווה את זה.
+1 לריח מגוייף בבוקר !
כואב הלב על הזיהום אוויר .
הרעש קצת צורם באוזניים.
אבל איזה כיף לתת בגז :)
עושה לי חשק להוריד ברכב שלי ממיר אבל אני בספק אם אני יעשה את זה :/
עידן ומאור עם הפליטת גזים כמו של הרכבים שלכם
משרד הבריאות מתחנן שתבעירו צמיגים באום אל פאחם ולא תסעו. :]
אגב ראיתי בפורומים שמדברים על "ממיר ספורטיבי" מה בדבר העניין הזה? לאנשים כמו שחף שמפחדים מהטסט ורוצים ריח של קלניות מהאגזוז .
אין מצב שהפונטו מתקרבת לביצועים של הקופרה, גם עם הקיט, לצערי.
הפונטו שלי שהייתה בריאה מאוד וחזקה מ-HGT'S אחרות הייתה רחוקה שנות אור מקופרה סטנדרטית בזמנו.
מה שכן, היא עמדה עם גולף GTI עד כ-140 קמ"ש.. אבל הנהג בגולף לא היה משהו.
אז אולי היא לא הייתה קופרה.
האמת שאני קורא את מה שכתבתי וזה קצת הסחפות , אבל היה מענין :);)
אולי תגיע סוף סוף לאיזה יום מסלול ואנחנו נעשה בדיקה מדוקדקת ;)
יש מצב שזו הייתה FR, שהיא לא אמורה להיות רחוקה מהפונטו לפחות במהירויות נמוכות.
פיליפ, לא תצליח "לבדוק" עם עידן. הוא מתחמק סדרתי מימי מסלול. הוא כנראה מפחד :(...
למה ? הוא היה אז באשדוד ובדק הרבה את הרכב, לפני הקיט כמובן. אפילו פיליפ עשה עליו סיבוב.
הכל בצחוק כמובן - מותר גם לעקוץ לפעמים ;)...
אני יודע שעידן אוהב "לבדוק".
הפונטו בלי ממיר והקיט GSR לוקחת את FR בגלל יתרון במשקל וגיר קצר יותר
יכול להיות סטס, רק מהמקום ועד כ-100-120 קמ"ש.
בתאוצות ביניים בגלל הזמינות של הטורבו לצערי לפונטו אים סיכוי, כנ"ל במהירויות גבוהות.
hgt vs golf gti ;) כמו שאמרתי, הילוכים קצרים בהתחלה, יתרון עד ל-100-120 קמ"ש.
http://www.youtube.com/watch?v=-XjQGrAue0I
האיבזה חזקה יותר ולוקחת בפתיחות! גם בהאצות בניים!
אבל היה קטע שנסעו במהירות גבוה יחסית (מעל 140) ואני התקרבתי אליו ואפילו עקפתי אותה. שאלתי את נהג האיביזה אם הוא עזב את הגז והוא אמר לי " לחצתי חזק, הרכב שלך סטנדרטי ?"
עכשיו - שאני אומר עקפתי זה היה בחצי רכב אולי קצת יותר.
בדקתי גם מהילוך שני בגלגול מ40 האיביזה התרחקה ב 3 רכבים . הילוך שלישי גלגול מ80 בערך האיביזה התרחקה מעט מאוד כרכב אחד שתיים
במידה והיינו עושים בדיקה מ 0 , סביר להניח שהאיביזה הייתה משאירה לי רכבת יפה מאוד של 5 רכבים לפחות , ועד שהיינו מגיעים למהירות שיש איזון בינהם כבר לא היה סיכוי להתקרב אליה.
מה שכן , אם משהו ירים את הכפפה וישקיע בטורבו בפונטו זה יהיה אחד הרכב היותר מהירים :)
לך תידע *** יש כאלו בפורום שכבר קרובים מאוד לשיפורים ברכב
מחשב אלטק אם ציפ :rolleyes:
עידן הגיר בפונטו רגיש, הוא יתפרק במומנט שיספק הטורבו.
ופיליפ הפונטו שלך היתה עם ממיר ובלי קיט GSR וזה בדיוק הכוח שחסר כדי לשבור את כול ה-VAG עד 155 כ"ס :)
האיביזה יצאה עם 156 כ"ס הכון ?
בנוסף למה שסטס אמר, איביזה 6K, מה שיש לי, שנת 01-02 יצאה במקור עם 156 כ"ס.
.
ופיליפ הפונטו שלך היתה עם ממיר ובלי קיט GSR וזה בדיוק הכוח שחסר כדי לשבור את כול ה-VAG עד 155 כ"ס :)
אתה סטנדרטי?
עידן, אתה חושב מה שאני חושב :rolleyes:
אז +1 פיליפ
אתם חושבים מה שאני חושב שערן חושב שעידן חושב? הרבה מחשבה יש פה;)
:mad: נו כבר על מה אתם חושבים
לאחר כל החשיבה המרובה הזאת, ובמידה והרכב של פיליפ סטנדרטי יהיה מושלם ללכת הצידה במפגש ולבדוק את התיאוריה שה-hgt של עידן שוברת כל vag עד 155 כ"ס.
לא חשבתי על המחשבה המחשבתית הזאת
אבל זה בהחלט יכול להיות מעניין
בפנים +1
אין סיכוי ! הפונטו לא תצליח לעמוד מול IBIZA 20VT .
טוב שינתי את דעתי
+1 עידן (שכחתי זה HGSR)
נ.ב. לא נשמע לך מוכר כל הסיפור משרשור דומה :D
האיביזה של פיליפ לא סטנדרטי! ועידן הפונטו כן יכולה לעמוד מול FR סטנדרטי,מנסיון :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.