התחבר

View Full Version : רשמים ראשונים קיט GSR


idango
27-06-09, 03:16
במילה אחת - מדהים !
בשתי מילים - מטורף בטירוף!
במשפט אחד- אין דברים כאלה!

עברו שבועיים מאז התקנת הקיט - הרכב חזק בהרבה! היו ימים חמים בתקופה האחרונה שאילצו אותי לנסוע עם מזגן - הרכב לא מרגיש את המזגן עובד וחזק הרבה יותר במיוחד בין 2000-ל4000 טורים !
לחיצהעל המצערת מרגישה הרבה יותר חיה ומהירה , הרכב חזק יותר בהרבה בעיקר בטורים נמוכים ששם נמצא בעיקר מחסור הכוח לפני התקנת הקיט , צריכת דלק השתפרה ממוצע(בתוך העיר מ 9.9 ל 10.7 לליטר!!!!!!!)
מחוץ לעיר לא נבדק עדיין , רשמים נוספים בהמשך...

stas203
27-06-09, 11:54
יש שינוי משמעותי גם בסאונד?

Caveman
27-06-09, 11:55
מממ שווה עוגיה אתה אומר אה? :)

פיליפ
27-06-09, 12:48
עד כדי כך השינוי מורגש?
ביצעת בדיקה מול HGT אחרת שלפני כן הייתה שווה אליך פחות או יותר?
צריך לארגן את ה-HGT הכחולה מב"ש לבדיקת כוחות ;)

amitbl
27-06-09, 12:57
מצטער על הבורות... מה זה קיט GSR?

זאב-ב
27-06-09, 16:40
קיט GSR זה קיט יניקה מסיליקון שמחבר מהפילטר הפתוח לבית המצערת GSR זאת החברה שייצרה את הקיט הספציפי הזה בכללי הקיט הזה ניקרא אינלט

פונטו S
27-06-09, 18:37
ומה העלויות של קיט כזה

תודה מראש,פבל.

Caveman
27-06-09, 19:09
איזה רכב יש לך?

אלה הקיטים שהם מייצרים:
http://www.gsrengineering.com/engineering/pages/productsbycar/fiat/fiat_pun_induction.htm

dodihob
27-06-09, 20:49
אצלי בתכנון סביבות אוקטובר/נובמבר לסוע להולנד למשפחה
ואז לחזור עם הקיט הנ"ל ל-ELX, ועם עוד כמה הפתעות :)

farmalot
28-06-09, 01:41
אני לא מבין.
איך כולה צינורות סיליקון משפרים משהו?

raanan_t
28-06-09, 01:59
1. הצנרת המקורית עשויה פלסטיק ונמצאת באזור חם (תא המנוע) לכן האוויר שעובר דרכה מגיע למנוע חם יותר מהאוויר שנכנס ולכן יעלות השריפה יורדת. (אוויר קר, נעשה צפוף יותר ברמה המולקולרית, לכן ביחידת נפח נתונה יש יותר יחידות חמצן מה שיוצר בעירה טובה יותר, שורף יותר דלק וכתוצאה מכך מייצר יותר כח במנוע. - במילים פשוטות, אוויר קר יותר מסייע למנוע לייצר יותר כח)
הקיט של GSR עשוי סיליקון שמבודד חום יותר טוב ולכן האוויר שנכנס לקיט היניקה ומתועל דרך הצנרת, מגיע למנוע בהפרש טמפרטורות קטן יותר ולכן יש איזה רווח קטן.

2. תיעול אוויר נכון, הוא גם חלק מהמשחק. אורך וקוטר הצינור בשילוב עם הכיפופים שבו משנים משהו גם כן.
3. מיקום הפילטר.

GSR מיקסמו את כל הפרמטרים בכדי שהמנוע יוכל לקבל אוויר בצורה הנכונה.
בעיקרון, בחו"ל הרבה אנשים שמתקינים קיט של GSR משנים קצת את מיפוי מחשב ההזרקה שיותאם לקיט החדש ומדווחים על הפרשים יפים בהספקי המנוע. סתם לדוגמא, ספייס 1.2 16V, ספורטינג באנגליה (ELX אצלנו, אותו המנוע) לאחר השינוי מדווח שם על 100 כ"ס לעומת 80 איתם הרכב יצא מהמפעל.

idango
28-06-09, 02:24
רענן - אם היום אתה נותן בראש לרכבים ספורטים בימי מסלול עם 80...לא רוצה לחשוב מה תעשה עם 100 , תתחרה באיפרזות ?:)

raanan_t
28-06-09, 02:29
100 זה בקטנה ;)

אלי_בוני
28-06-09, 03:36
עושים לי כול כך הרבה חשק להזמין כבר עכשיו את הקיט הנ"ל.
אם כבר מאיזה אתר אפשר להזמין כי חיפשתי באי ביי ולא מצאתי ?

dodihob
28-06-09, 07:43
עדיין לא ענית לסטס, יש שיפור בסאונד לאחר התקנת הקיט?

Caveman
28-06-09, 08:16
עושים לי כול כך הרבה חשק להזמין כבר עכשיו את הקיט הנ"ל.
אם כבר מאיזה אתר אפשר להזמין כי חיפשתי באי ביי ולא מצאתי ?

אתה יכול גם להזמין ישירות מהחברה.
הם יעשו משלוח לארץ, באיזור ה 60 פאונד (ממה שבדקתי בזמנו איתם).
הם לוקחים הרבה כסף, ובצדק.
הקיט שלהם הוא היחיד ששווה משהו.

idango
28-06-09, 09:40
אין שינוי בסאונד מכיוון שלפני זה היה לי גם קיט סילקון ונירוסטה אחר הרעש שלהם זהה .

המספר של GSR הוספתי כבר את הקידומת הרלוונתית :014447977300447

vRS
28-06-09, 12:27
גידי, אולי הגיע זמנך להזמין קיט כזה...

בקרוב ניהיה בגרמניה...

;-)

agent5
28-06-09, 13:39
לא הגיוני לי הצריכת דלק ש"ירדה",
ההגיון אומר, יותר אוויר נכנס= יותר חמצן = החיישן בתיבת אוויר חש זאת ועושה פיצוי של יותר דלק לשריפת התערובת, הלמבדה בפליטה מוודא שוב שאין שאריות חמצן שלא נשרפו.
אז איך יתכן שהצריכה שלך ירדה?

אשמח לקבל תיקון אבל ניראה לי שפשוט השוואת בתנאים שונים.

Caveman
28-06-09, 20:13
גידי, אולי הגיע זמנך להזמין קיט כזה...

בקרוב ניהיה בגרמניה...

;-)

לך תביא את זה במזוודה.
זה + 3 דגמים?
יתלו אותי במכס...

idango
06-12-09, 00:49
עידכון לאחר שימוש של כ 3 חודשים :
הפונטו חזקה מקולגות אחרות.
(עדיין לא בוצעה בדיקה עם הרכב של עידו לשעבר - שחף צריך לבדוק!)
כמו כן בפתיחות עם איביזה טורבו 180 כ"ס האיבזה ניצחה בהפרש קטן במהירות גבוה היה יתרון קל לפונטו! - לאחר מכן הבעלים של האיביזה בשיא הפליאה שאל עם הרכב משופר וכמובן שעניתי "מה פתאם *** , סטנדרטי לגמרי"
הקיט עצמו מוציא צליל נעים (בין נקישות הוריאטטור המעצבן שיוחלף בקרוב)

בפתיחות עם גולף TDI 170 לפני הקיט היה תיקו , היום הפונטו במגמת התרחקות איטית בכל מהירות.
:cool:
מומלץ בחום!

צריכת דלק - אין שינוי לא לטובה ולא לרעה .

stas203
06-12-09, 22:58
עידן נגד איביזה קופרה אין לך סיכוי גם לא במהירות גבוהה, FR והגולף אמורות לקחת בהפרש קטן,כנראה אתה נהג טוב יותר :) רגע אתה בלי ממיר?

idango
08-12-09, 09:35
בלי - למה ?

ido
08-12-09, 10:41
[QUOTE=idango;59388]עידכון לאחר שימוש של כ 3 חודשים :
הפונטו חזקה מקולגות אחרות.
(עדיין לא בוצעה בדיקה עם הרכב של עידו לשעבר - שחף צריך לבדוק!)

עידן שחף החזיר את הממיר לרכב.

BentzZz
08-12-09, 11:11
שחף חושש מהטסט

idango
08-12-09, 18:51
נו באמת , שחף , אתה מתכוון להוריד אותו בחזרה ?

אתה קולט שהרסת את כל מה שבנינו !?!

stas203
08-12-09, 19:22
בלי - למה ?

פשוט זה משפר די הרבה,אם ככה אז באמת הפונטו חזקה מהם.
אבל עדיין הקופרה קצת יותר חזקה,בלי ממיר וקיט GSR אתה עומד על כ-144-147 כ"ס.

MAOR HGT
08-12-09, 19:40
סטס זו הערכה מ - א - ד אופטימית.
אתה שוכח שזה לא רכב חדש עם אותו הספק כמו ביום בו יצא מהחברה...

ברור שיהייה חזק יותר מרכבים דומים עם ממיר ובלי קיט יניקה, אבל עדיין לא ברמה שהערכת.

stas203
08-12-09, 20:55
ברור אני מדבר על נתון יבש על הדף

BentzZz
08-12-09, 21:35
הפונטו גם לא מביישת ליד VOLVO T6!

שחפיתי
08-12-09, 21:41
מה אני יעשה כזה אני פחדן .
סתם הריח הרג אותי ביגלל זה שמתי את הממיר

MAOR HGT
08-12-09, 22:45
תאמין לי שחף, מבין אותך...
איזה ריח מג'וייף! בעיקר בבוקר.
אבל מה אני אגיד לך? זה שווה את זה.

idango
09-12-09, 00:42
+1 לריח מגוייף בבוקר !

כואב הלב על הזיהום אוויר .

הרעש קצת צורם באוזניים.

אבל איזה כיף לתת בגז :)

amimalka
09-12-09, 01:53
עושה לי חשק להוריד ברכב שלי ממיר אבל אני בספק אם אני יעשה את זה :/

BentzZz
09-12-09, 10:02
עידן ומאור עם הפליטת גזים כמו של הרכבים שלכם
משרד הבריאות מתחנן שתבעירו צמיגים באום אל פאחם ולא תסעו. :]

אגב ראיתי בפורומים שמדברים על "ממיר ספורטיבי" מה בדבר העניין הזה? לאנשים כמו שחף שמפחדים מהטסט ורוצים ריח של קלניות מהאגזוז .

ido
09-12-09, 10:42
יקר ומיותר לHGT.

פיליפ
09-12-09, 11:34
אין מצב שהפונטו מתקרבת לביצועים של הקופרה, גם עם הקיט, לצערי.
הפונטו שלי שהייתה בריאה מאוד וחזקה מ-HGT'S אחרות הייתה רחוקה שנות אור מקופרה סטנדרטית בזמנו.

מה שכן, היא עמדה עם גולף GTI עד כ-140 קמ"ש.. אבל הנהג בגולף לא היה משהו.

idango
10-12-09, 02:27
אז אולי היא לא הייתה קופרה.
האמת שאני קורא את מה שכתבתי וזה קצת הסחפות , אבל היה מענין :);)

פיליפ
10-12-09, 18:31
אולי תגיע סוף סוף לאיזה יום מסלול ואנחנו נעשה בדיקה מדוקדקת ;)
יש מצב שזו הייתה FR, שהיא לא אמורה להיות רחוקה מהפונטו לפחות במהירויות נמוכות.

MAOR HGT
10-12-09, 21:21
פיליפ, לא תצליח "לבדוק" עם עידן. הוא מתחמק סדרתי מימי מסלול. הוא כנראה מפחד :(...

ido
10-12-09, 22:52
למה ? הוא היה אז באשדוד ובדק הרבה את הרכב, לפני הקיט כמובן. אפילו פיליפ עשה עליו סיבוב.

MAOR HGT
11-12-09, 00:09
הכל בצחוק כמובן - מותר גם לעקוץ לפעמים ;)...

אני יודע שעידן אוהב "לבדוק".

stas203
11-12-09, 05:04
הפונטו בלי ממיר והקיט GSR לוקחת את FR בגלל יתרון במשקל וגיר קצר יותר

פיליפ
11-12-09, 08:36
יכול להיות סטס, רק מהמקום ועד כ-100-120 קמ"ש.
בתאוצות ביניים בגלל הזמינות של הטורבו לצערי לפונטו אים סיכוי, כנ"ל במהירויות גבוהות.

פיליפ
11-12-09, 08:38
hgt vs golf gti ;) כמו שאמרתי, הילוכים קצרים בהתחלה, יתרון עד ל-100-120 קמ"ש.

http://www.youtube.com/watch?v=-XjQGrAue0I

idango
11-12-09, 10:25
האיבזה חזקה יותר ולוקחת בפתיחות! גם בהאצות בניים!

אבל היה קטע שנסעו במהירות גבוה יחסית (מעל 140) ואני התקרבתי אליו ואפילו עקפתי אותה. שאלתי את נהג האיביזה אם הוא עזב את הגז והוא אמר לי " לחצתי חזק, הרכב שלך סטנדרטי ?"

עכשיו - שאני אומר עקפתי זה היה בחצי רכב אולי קצת יותר.
בדקתי גם מהילוך שני בגלגול מ40 האיביזה התרחקה ב 3 רכבים . הילוך שלישי גלגול מ80 בערך האיביזה התרחקה מעט מאוד כרכב אחד שתיים

במידה והיינו עושים בדיקה מ 0 , סביר להניח שהאיביזה הייתה משאירה לי רכבת יפה מאוד של 5 רכבים לפחות , ועד שהיינו מגיעים למהירות שיש איזון בינהם כבר לא היה סיכוי להתקרב אליה.
מה שכן , אם משהו ירים את הכפפה וישקיע בטורבו בפונטו זה יהיה אחד הרכב היותר מהירים :)

שחפיתי
11-12-09, 10:34
לך תידע *** יש כאלו בפורום שכבר קרובים מאוד לשיפורים ברכב

מחשב אלטק אם ציפ :rolleyes:

stas203
11-12-09, 13:03
עידן הגיר בפונטו רגיש, הוא יתפרק במומנט שיספק הטורבו.
ופיליפ הפונטו שלך היתה עם ממיר ובלי קיט GSR וזה בדיוק הכוח שחסר כדי לשבור את כול ה-VAG עד 155 כ"ס :)

idango
12-12-09, 12:01
האיביזה יצאה עם 156 כ"ס הכון ?

stas203
12-12-09, 13:55
FR= 150 CUPRA= 180

פיליפ
12-12-09, 22:22
בנוסף למה שסטס אמר, איביזה 6K, מה שיש לי, שנת 01-02 יצאה במקור עם 156 כ"ס.

idango
13-12-09, 01:50
.
ופיליפ הפונטו שלך היתה עם ממיר ובלי קיט GSR וזה בדיוק הכוח שחסר כדי לשבור את כול ה-VAG עד 155 כ"ס :)

אתה סטנדרטי?

dodihob
13-12-09, 02:04
עידן, אתה חושב מה שאני חושב :rolleyes:
אז +1 פיליפ

idango
13-12-09, 02:44
מה אתה חושב ?:rolleyes:

BentzZz
13-12-09, 09:28
אתם חושבים מה שאני חושב שערן חושב שעידן חושב? הרבה מחשבה יש פה;)

stas203
13-12-09, 15:35
:mad: נו כבר על מה אתם חושבים

dodihob
13-12-09, 15:53
לאחר כל החשיבה המרובה הזאת, ובמידה והרכב של פיליפ סטנדרטי יהיה מושלם ללכת הצידה במפגש ולבדוק את התיאוריה שה-hgt של עידן שוברת כל vag עד 155 כ"ס.

BentzZz
13-12-09, 16:17
לא חשבתי על המחשבה המחשבתית הזאת
אבל זה בהחלט יכול להיות מעניין
בפנים +1

idango
13-12-09, 17:08
אין סיכוי ! הפונטו לא תצליח לעמוד מול IBIZA 20VT .

dodihob
13-12-09, 17:19
טוב שינתי את דעתי
+1 עידן (שכחתי זה HGSR)

נ.ב. לא נשמע לך מוכר כל הסיפור משרשור דומה :D

stas203
13-12-09, 18:51
האיביזה של פיליפ לא סטנדרטי! ועידן הפונטו כן יכולה לעמוד מול FR סטנדרטי,מנסיון :)