Ron_Dadon
25-06-09, 11:26
האם בזמן שמוסיפים פראפלו למערכת הקירור, גם כן יש לדאוג לעשות זאת עם מנוע מונע ולשחרר אוויר מהמערכת?
גיליתי אתמול לתומי שהפראפלו ירד עד לMIN שוב (לפני חודשיים הייתי במוסך להחליף גומיה וגם אז הוא ירד עד לMIN ומילאתי במוסך). אני יודע שהמשמעות היא שיש נזילה, וכנראה לא קטנה גם, אבל לצערי בחודש הקרוב אין לי זמן (או כסף :p) לטפל בבעיה עצמה, אז כרגע פשוט אטפל בסימפטום בעלות מינימלית ואהיה עם יד על הדופק.
הרכב לאחר ראש מנוע למען הגילוי הנאות, והאמת שרק לאחר הטיפול של הראש מנוע הוא התחיל לאבד נוזל קירור, ולהזיע שמן על גוף המנוע (בעיקר בקרבת הטיימינג), לפני שנאלצתי לעשות שיפוץ לראש נוזל הקירור והשמן היו עומדים דום בכל בדיקה בדיוק באותה נקודה. יש אולי עקב זה השערות מהיכן הבעיה? (אולי אצליח להעיף מבט באיזור לראות סימנים לנזילה)
בקשר לשמן, יצא לי צריכה של בערך 1 ליטר ל-10,000K, האם זה סביר?
גיליתי אתמול לתומי שהפראפלו ירד עד לMIN שוב (לפני חודשיים הייתי במוסך להחליף גומיה וגם אז הוא ירד עד לMIN ומילאתי במוסך). אני יודע שהמשמעות היא שיש נזילה, וכנראה לא קטנה גם, אבל לצערי בחודש הקרוב אין לי זמן (או כסף :p) לטפל בבעיה עצמה, אז כרגע פשוט אטפל בסימפטום בעלות מינימלית ואהיה עם יד על הדופק.
הרכב לאחר ראש מנוע למען הגילוי הנאות, והאמת שרק לאחר הטיפול של הראש מנוע הוא התחיל לאבד נוזל קירור, ולהזיע שמן על גוף המנוע (בעיקר בקרבת הטיימינג), לפני שנאלצתי לעשות שיפוץ לראש נוזל הקירור והשמן היו עומדים דום בכל בדיקה בדיוק באותה נקודה. יש אולי עקב זה השערות מהיכן הבעיה? (אולי אצליח להעיף מבט באיזור לראות סימנים לנזילה)
בקשר לשמן, יצא לי צריכה של בערך 1 ליטר ל-10,000K, האם זה סביר?