anakonda
22-06-09, 16:49
מה נשמע אנשים?
היום החלטתי לפרק את השטות שיושבת לי בין הפילטר למנוע-המאוורר סופר צארגר :)
להלן מספר תמונות לאחר פירוק הפילטר והצנרת:
http://img4.imageshack.us/img4/484/dsc02893k.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/4822/dsc02894s.jpg
הפילטר היה במצב טוב.(רק שלא הבנתי מדוע הוא אדום בצד אחד ובשני לא)
תמונות:
http://img198.imageshack.us/img198/1223/dsc02896sji.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/2373/dsc02897bzn.jpg
לאחר התאמת הפילטר לצנרת המקורית וחיזור ע"י באנד
להלן התוצאה:
http://img34.imageshack.us/img34/5384/dsc02898a.jpg
לסיכום:
הפילטר יושב כרגע הרבה יותר גבוה במנוע ,ממה שהיה קודם לכן.
אין בריחות אוויר!הסאונד השתפר פלאים!המנוע מרגיש יותר חי!
ההתלבטות כרגע היא האם להוריד את הפילטר עם שרשור מפלסטיק, יותר למטה(פתח האוויר בפגוש)
או להשאיר אותו כמו עכשיו-מוגן יותר מפני מים.
ראתי הרבה שהתקינו את הפילטר כמו שהוא מותקן אצלי עכשיו,השאלה היא איך חיזקתם אותו ולמה?
תודה מראש
יוסי
היום החלטתי לפרק את השטות שיושבת לי בין הפילטר למנוע-המאוורר סופר צארגר :)
להלן מספר תמונות לאחר פירוק הפילטר והצנרת:
http://img4.imageshack.us/img4/484/dsc02893k.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/4822/dsc02894s.jpg
הפילטר היה במצב טוב.(רק שלא הבנתי מדוע הוא אדום בצד אחד ובשני לא)
תמונות:
http://img198.imageshack.us/img198/1223/dsc02896sji.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/2373/dsc02897bzn.jpg
לאחר התאמת הפילטר לצנרת המקורית וחיזור ע"י באנד
להלן התוצאה:
http://img34.imageshack.us/img34/5384/dsc02898a.jpg
לסיכום:
הפילטר יושב כרגע הרבה יותר גבוה במנוע ,ממה שהיה קודם לכן.
אין בריחות אוויר!הסאונד השתפר פלאים!המנוע מרגיש יותר חי!
ההתלבטות כרגע היא האם להוריד את הפילטר עם שרשור מפלסטיק, יותר למטה(פתח האוויר בפגוש)
או להשאיר אותו כמו עכשיו-מוגן יותר מפני מים.
ראתי הרבה שהתקינו את הפילטר כמו שהוא מותקן אצלי עכשיו,השאלה היא איך חיזקתם אותו ולמה?
תודה מראש
יוסי