View Full Version : פלאגים לHGT 2002 מומלצים?
שלום לכולם,
החלטתי להחליף פלאגים ברכב
אני שנייה וחצי ,לפני רכישה מחול(בעזרת חברי הפורום שהכירו לי את ebay-uk)
עולם ומלואו!
הרכב הוא HGT שנת 2002
האם הפלאג המקורי הוא:NGK BKR6EZ
האם אתם ממליצים על פלאג של חברה אחרת?מחוזק?
כמה צריכה לעלות לי התקנה של הפלאגים?כמה זמן זה לוקח?
איזה פילטר שמן צריך ברכב?קישור/דגם+חברה ממש יעזרו!
כל כמה זמן/ק"מ צריך להחליף פילטר שמן?פלאגים?
תודה מראש
יוסי
http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-PUNTO-1-8-16v-1800cc-NGK-SPARK-PLUGS-x4_W0QQitemZ250449373180QQcmdZViewItemQQptZUK_Cars Parts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3a4ff227fc&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1689%7C 240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A2%7C294%3A50
אלו הפלאגים המומלצים ביותר לרכב , מדובר בפלאגים משופרים בעלי ראש מאירודיום אשר מחזק את הניצוץ , גם מדובר בסט שעלותו בארץ קרוב ל400 ש"ח. אני הזמנתי ולא עבר מכס ולא כלום מכיוון שמדובר בחבילה קטנה יחסית
דבר איתי בה"פ במידה ואתה מעוניין בעוד פרטים .
כמה צריכה לעלות לי התקנה של הפלאגים?כמה זמן זה לוקח?
איזה פילטר שמן צריך ברכב?קישור/דגם+חברה ממש יעזרו!
כל כמה זמן/ק"מ צריך להחליף פילטר שמן?פלאגים?
י
עידן תודה רבה על התשובה הזריזה.
האם אתה מרגיש שינוי בביצועי הרכב/סחיבה לאחר ההחלפה לפלאגים אלו?
כלומר האם מורגש הבדל?או שרק מבחינת אורך חיים?
המחיר של הפלאגים האלו כפול מהמחיר של המקוריים-האם אתה בטוח שזה שווה את ההשקעה?
תודה מראש
יוסי
אם כבר אתה בודק תחקור לגבי פלגים מסוג פלטיניום . שאמורים להיות עמידים יותר מאיריודיום (160000) ק"מ . NGK סדרת VX .
אני העדפתי אותם מכוון שהמחיר מצדיק , עקב שחיקה נמוכה יחסית לאיריודיום .
עמית
אין פלאגים מסוג פלטיניום לפונטו HGT באתר EBAY
יש אך ורק את SPARK PLUGS BKR6EZ
בנוסף למה שעידן המליץ-המקוריים בעצם!
אין לי יותר מידיי בחירה בנושא הזה.
השאלה היא האם זה באמת הדגם הנכון לפונטו HGT 2002 שלא יהיו בעיות.
אני אלך על הרגילים-ביררתי ואין הבדל בביצועים,ואין צורך במחוזקים/מקוררים אם אין שיפורים על הרכב
האם אני צודק לגבי הדגם של הפלאג?NGK BKR6EZ
כמה זמן התקנה?
כמה עולה התקנה במוסך?
תודה מראש
יוסי
אשמח לקבל תשובה סופית האם הפלאגים מתאימים לרכב?
מצטרף להמלצה של עידן בנוגע לאירידיום. אני התקנתי של דנסו - מומלצים יותר.
מרווח אלקטרודה 0.9 מ"מ.
צריכת הכוח של פלאגים אירידיום נמוכה משמעותית משל פלאגים רגילים.
בנוסף הם יגיבו טוב יותר לשיפורי מנוע עתידיים למיניהם (סופר/טורבו/נוס)...
הזמנתי מאיביי US. עלה לי לפני שנה ומשהו כולל משלוח 240 ש"ח - זול בהרבה מאשר בארץ, והגיע תוך שבוע.
כל מה שתצתרך זה מברג כוכב לפתיחת כיסוי הכויילים ומפתח 13 או 14 עמוק וארוך (כדי להיכנס לשרוול).
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-New-DENSO-IRIDIUM-Power-Spark-Plugs-IK20-5304-Toyota_W0QQitemZ130312365507QQcmdZViewItemQQptZMot ors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item1e5738e5c 3&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=65%3A2%7C39%3A1%7C240%3A1318
תגובה מהאתר בחו"ל על הפלאגים שהמלצתי לך עליהם:
"I have a little discovery to tell you about. I know that sparkplugs do not usually make any additional BHP on cars but I have just bought and fitted a set of NGK Iridium race plugs to my HGT and the difference is FANTASTIC!
I think realistically that the car has gained an additional 5-6 BHP. I mean real BHP too... not bullshit BHP! The Plugs come pre-gapped for the HGT and the NGK part number is: BKR6EIX.
Please go out and buy a set and fit them to your car. I am sure you will agree that the difference they make is instantly recognisable as you drive the car, especially in the midrange! "
[QUOTE=MAOR HGT;49531]כל מה שתצתרך זה מברג כוכב לפתיחת כיסוי הכויילים ומפתח 13 או 14 עמוק וארוך (כדי להיכנס לשרוול).[/URL][/QUOTE
אם אני לא טועה את הפלאגים לא סתם מבריגים וצריך לסגור אותם עד מומנט מסוים עם מפתח מומנט
(ועדיין יש מצב שאני טועה :) )
לפי הספר צריך לסגור אותם עם מפתח מומנט אבל אפילו במורשה לא עושים את זה.
התגובה מחול מדברת על פלאגים מדגם:BKR6EIX שמתאימים לHGT
ואתה שלחת לי לינק לפלאגים שהם גם אירודיום אבל דגם אחר(עולים עדיין כפול ממה שהומלץ)
ואפילו יותר מהDENSO אירודיום.
אשמח באם תוכלו למצוא לי לינק לרכישה של BKR6EIX שמתאימים לרכב
כאשר חיפשתי בebay מצאתי להרבה דגמים אבל איני יודע איזה מתאים.
מצטער על הכאב ראש,פשוט חבל לי סתם להשקיע בפלאגים יקרים שלא יתנו שינוי/תמורה
תודה מראש על העזרה
יוסי
כדאי לקרוא גם את זה:
http://www.fiatforum.com/punto/15235-punto-hgt-problems-help.html
לאיכות יש מחיר חביבי!
הינה הלינק שחיפשת ,שים לב שמדובר בפלאג בודד ואתה צריך להזין כמות של 4 .
מחיר : לי עלה קרוב ל30 פאונד עם משלוח . זה מחיר .
בארץ העלות היא 450 ש"ח !
לא הייתי מבזבז כמות כזו של כסף (פי3 מהמקוריים) בשביל שיפור שלא יורגש.
גם אני חושב שלא יורגש שיפור!
פיליפ איזה פלאגים הם המקוריים?NGK BKR6EZ האם זה הדגם?
תודה מראש
יוסי
מה הדגם והחברה של הפלאגים המקוריים?
בדוק בשרשור המרוכז לדגמי הספייס, בדביקים, מופיעים שם דגמי הפלאגים.
ציטוט מהדביק:
מצתים:
קוד מנוע: 183A6.000
NGK BKR6EZ
קוד מנוע183A1.000:
NGK BKR6EKC
באתר NGK אין את הדגמים הללו בכלל!
אך ורק את הדגמים הבאים:
VK20 ,K20TNR ,IK20 ,BKR6EIX ,BKR5EZ
מה מהם מתאים?מה ההבדלים?איזה מקורי מהחברה?
איך אני יודע איזה קוד מנוע לי יש?
אתר NGK
http://www.carsparkplugs.com/ViewPlugs.aspx?id=602
תפתח מכסה מנוע. אמורה להיות שמה תוית מתכת שרשום עליה קוד המנוע שלך
במידה ואתה מחליט להשאר עם מקוריים - למה לך כל הבלאגן לך למוסך מרכזי\מורשה וסגור את הפינה , החסכון שלך אם תביא מחו"ל יהיה בערך 20-30 ש"ח , הזמן התעסקות בזה לא כדאי.
רק אם אתה מחליט לחזק או לשפר אז שווה להתעסק עם איביי .
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.