19-06-06, 19:28
שלום לכולם ולרפי בפרט.
קניתי פיאט פונטו ספייס 2001 SX נפח 1250.
לאחר כחודש צצה לי בעיה ממש מוזרה בהתנעת הרכב.
כל פעם (בעצם לעייתים קרובות) שהאוטו אחרי נסיעה (האוטו חם) ואני מכבה את הרכב ומתניע שוב, קורה כזה דבר:
אחרי כל הנעה ההנעה, הטורים יורדים בערך ל- 700 סל"ד, אחרי כשניה אחרי שהטורים ירדו נדלקת מנורת מנוע.
עכשיו העיניין הוא שלפעמים התקלה מסתלקת אחרי כמה שניות. אבל לפעמים הנורה נותרת דלוקה קבוע עד לרגע שאני מביא את הטורים של המנוע עד 3000 סל"ד והכל חוזר להיות בסדר.
ולפעמים מה שלא תעשה המנורה נותרת להיות דלוקה והטורים נשארים להיות נמוכים.
כאשר התופעה הזאת מופיעה, כאילו והמנוע בעומס, כלומר חסר לי בוחנה שעובדת, כלומר שאין הצתה לאחת מהבוחנות.
הייתי אצל חשמלאי רכב וחיבר אותי למחשב ואמר שזה כוהל. בכל אופן, בקיצור, הוא החליף כוהל ואח"כ חיוט מהכוהל לפלגים, ואת הפלגים עצמם ועדיין התקלה נותרת בעינה.
מה הכיוון שאתה יכול להציע? אני מחכה לתשובה.
קניתי פיאט פונטו ספייס 2001 SX נפח 1250.
לאחר כחודש צצה לי בעיה ממש מוזרה בהתנעת הרכב.
כל פעם (בעצם לעייתים קרובות) שהאוטו אחרי נסיעה (האוטו חם) ואני מכבה את הרכב ומתניע שוב, קורה כזה דבר:
אחרי כל הנעה ההנעה, הטורים יורדים בערך ל- 700 סל"ד, אחרי כשניה אחרי שהטורים ירדו נדלקת מנורת מנוע.
עכשיו העיניין הוא שלפעמים התקלה מסתלקת אחרי כמה שניות. אבל לפעמים הנורה נותרת דלוקה קבוע עד לרגע שאני מביא את הטורים של המנוע עד 3000 סל"ד והכל חוזר להיות בסדר.
ולפעמים מה שלא תעשה המנורה נותרת להיות דלוקה והטורים נשארים להיות נמוכים.
כאשר התופעה הזאת מופיעה, כאילו והמנוע בעומס, כלומר חסר לי בוחנה שעובדת, כלומר שאין הצתה לאחת מהבוחנות.
הייתי אצל חשמלאי רכב וחיבר אותי למחשב ואמר שזה כוהל. בכל אופן, בקיצור, הוא החליף כוהל ואח"כ חיוט מהכוהל לפלגים, ואת הפלגים עצמם ועדיין התקלה נותרת בעינה.
מה הכיוון שאתה יכול להציע? אני מחכה לתשובה.