View Full Version : בעיה במחשב של הרכב,עלויות...
שלום,
הרכב נכנס למוסך לפני כשבוע בגלל בעיות בגיר,הגיר הוחלף ועשו לו טיפול.
כשהגענו לקחת את הרכב הוא אינו הניעה.
התקלה - המפתח במד שעונים אינו יורד ולא מאפשר את ההנעה.
לאחר בדיקת אלקטרוניקה אמרו שיש תקלה במחשב של הרכב וצריך להתחבר לתוכנה כדי לפתור אותה.
כיצד זה יכול לקרות ? לא הייתה שום תקלה או בעיות בהנעה מהבחינה הזאת קודם.
מהן העלויות של התיקון הזה פחות או יותר...
תודה מראש..
א. איזה רכב?
ב. אם הרכב נכנס לטיפול בגיר, ועכשיו ישנה בעיה במחשב הרכב שלא הייתה קודם, משהו לא מריח כאן טוב. הייתכן שהמוסך אשם?
מסכים עם קייבמן.
הכנסת את הרכב בגלל תקלה מכאנית - שאין בינה ובין האימובילייזר דבר וחצי דבר.
אם אכן אלו הפרטים המלאים - הרי שצרוף מקרים זה לא - והאחריות היא של המוסך.
פונטו 03..
אני יכול לטעון שזה על אחריותו ?
בכל מקרה מה העלות של תיקון כזה ?
ניסית להניע עם אחד המפתחות החלופיים?
זה לא כל הקטע הזה עם הקוד של המפתח? :confused:
או שזה היה בשנתונים יותר נמוכים?
לשאלת מיליון הדולר, האם הרכב הוכנס למוסך מורשה? או מוסך כללי?
אין לך אפשרות להאשים את המוסך .
לך למוסך מורשה שיבדוק מהיא הבעיה מול מחשב אח"כ תחשוב לפתרון.
ניסינו להניע עם מפתח חילופי,לא עזר.
המחשב פשוט לא מגיב.
הוכנס למוסך כללי.
השאלה היא איך הם קבעו שהבעיה היא במחשב רכב?
ואיך הם הניעו אותו?
האם מחשב הרכב מדווח על תקלה?
אם זה מוסך כללי הריי שאפילו אקזמינר לדעת מה הבעיה והידע המקצועי הדרוש לביצוע קידוד מחדש אין להם.
אמור להם שאתה מכניס את הרכב למוסך מורשה לשם בירור התקלה ופיתרונה, אין לך פה ברירה אחרת מלבד מוסך מורשה, בנושא הספציפי הזה.
אני חושב שהפואנטה מתפספסת כאן -
לפני שאתה ניגש לתקן במורשה פיאט, עם כל הצער שבדבר, עליך למצות עם המוסך הזה את הטיפול - כדי שלא ינסו להתנער מזה בהמשך. אין סיבה שתישא בעלויות תיקון של משהו שהיה תקין לפני ביצוע פעולה אחרת. דאג שיובהר לבעל המוסך, שאתה רואה בו אחראי לנזק שנגרם. אם יש לך קרוב שהוא עו"ד - אל תתבייש לשאול מה הוא חושב.
אם המוסך הוא מורשה משרד התחבורה, הוא גוף חוקי לטיפול ברכב, וככזה הוא אמור לבצע את העבודה שלו בצורה מקצועית, מבלי לפגוע בשום דבר אחר. הכי קל להגיד ש"הלך המחשב" ושזה כח עליון, אבל כנראה שגם לך ברור שזה לא צירוף מקרים מדהים.
אם הבאת את הרכב עצמאית (לא עם גרר..) והוא עבד בצורה תקינה בהגיעו לשם, הרי שהחלפת הגיר לא אמורה לגרום לECU לשכוח מי פותח אותו.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.