אברג'ל ד
11-05-09, 18:55
שלום
בהמשך לשרשור שפתחתי על יישור קו שאני רוצה לבצע לספייס ELX שקניתי [טיימינג ומותחן; קלאץ' ופקקי מים; שמנים; פילטרים; נוזל קירור], ברצוני לשאול מס' שאלות:
א. האם בהחלפת רצועת טיימינג מחליפים גם מחזירי שמן? [י רכבים שאני יודע שכן מחליפים]. כי קבלתי הצעת מחיר ממוסך שמשון ולא צויינו שם מחזירי שמן.
ב. בתוך העיר ובעמידה חום המנוע בדיוק על חצי סקאלה. בנסיעה מהירה יורד לרבע ולפעמים אפי' פחות. הבנתי שזה מצב לא תקין - או שאין תרמוסטט או שיש אבל הוא תפוס על מצב פתוח. לאורך זמן ייגרם נזק למנו [שהוא לא בטמפ' עבודה]. האם יכולות להיות סיבות נוספות למצב זה? איך אני יכול לדעת היכן בדיוק נמצא התרמוסטט כדי לבדוק אם הוא קיים בכלל?
ג. בהצעת מחיר שקיבלתי משמשון עלות המותחן היתה יקרה להחריד [הדף לא פני, אבל משהו בסדר גודל של כ- 400 ש"ח למותחן בלבד]. האם אפשר להתקין חליפי או שבכלל לא מומלץ? במידה וכן, איזה חליפי איכותי קיים? או שבכלל עדיף להשאיר את הנוכחי.
ד. בתודה מראש.
בהמשך לשרשור שפתחתי על יישור קו שאני רוצה לבצע לספייס ELX שקניתי [טיימינג ומותחן; קלאץ' ופקקי מים; שמנים; פילטרים; נוזל קירור], ברצוני לשאול מס' שאלות:
א. האם בהחלפת רצועת טיימינג מחליפים גם מחזירי שמן? [י רכבים שאני יודע שכן מחליפים]. כי קבלתי הצעת מחיר ממוסך שמשון ולא צויינו שם מחזירי שמן.
ב. בתוך העיר ובעמידה חום המנוע בדיוק על חצי סקאלה. בנסיעה מהירה יורד לרבע ולפעמים אפי' פחות. הבנתי שזה מצב לא תקין - או שאין תרמוסטט או שיש אבל הוא תפוס על מצב פתוח. לאורך זמן ייגרם נזק למנו [שהוא לא בטמפ' עבודה]. האם יכולות להיות סיבות נוספות למצב זה? איך אני יכול לדעת היכן בדיוק נמצא התרמוסטט כדי לבדוק אם הוא קיים בכלל?
ג. בהצעת מחיר שקיבלתי משמשון עלות המותחן היתה יקרה להחריד [הדף לא פני, אבל משהו בסדר גודל של כ- 400 ש"ח למותחן בלבד]. האם אפשר להתקין חליפי או שבכלל לא מומלץ? במידה וכן, איזה חליפי איכותי קיים? או שבכלל עדיף להשאיר את הנוכחי.
ד. בתודה מראש.