gsk
12-04-09, 23:23
שלום רב
לאחר שבעבר ביקרתי במוסכים רבים של רשת יבואן פיאט (מוסך קובלנץ ז"ל (המוסך בחולון לא האיש) , מוסך פסגה ז"ל, מוטורס - ראשל"צ, מוסך פיאטון - ת"א, מוסך אמיר - ת"א) ומאחר שנזרקתי מהאחרון לאחר שעמדתי על דעתי לא לבצע החלפת רפידות בלם, שלדעתי לא הייתה נחוצה, החלטתי, לאור ההמלצות החמות של חברי פורום זה לבקר במוסך שמשון יהוד.
היום בבוקר בסביבות 07:30 הרמתי טלפון למוסך שמשון ותאמתי את הגעתי לטיפול.
הגעתי למוסך בסביבות השעה 08:00 שם קיבל אותי חיים בסבר פנים יפות. הסברתי לחיים אילו טיפולים ובדיקות ברצוני לבצע (טיימינג, החלפת נוזל בלמים, בלמים - אחרוי וקדמי ובדיקות כלליות נוספות). חיים היה קשוב ולבקשותי והסביר לי את תהליך העבודה לאור מה שביקשתי.
מכיוון שבאתי מוקדם ועדיין לא הצטבר לחץ עבודה, רכבי היה תוך 10 דקות על הליפט והחל לעבוד עליו מכונאי מסור (שאיני זוכר כרגע את שמו). המכונאים גם איפשרו לי להיפטר ממלאי שמן משומש שצברתי בטיפולים שעשיתי בבית.
התרשמתי לטובה מגישתו של המכונאי לרכב. לא היה זה המכונאי ה"טיפוסי" שניגש ומבצע רק מה שביקשו ולא פסיק יותר, אלא מכונאי מקצועי שפועל ע"פ סדר פעולות מוגדר וברור. התפלאתי לראות שאפילו לחץ האוויר בצמיגים נבדק ע"י המכונאי, זאת אפילו מבלי שביקשתי, בכל ביקורי במוסכים למינהם לא ראיתי אף מכונאי מבצע זאת - כבר התחלנו עם רושם חיובי.
לאורך כל הטיפול חיים היה קשוב לשאלותי,ותוך כדי הזמין אותי לרכב כאשר נמצאו חלקים הדורשים החלפה והיה צריך לבקש את אישורי. חיים היה אדיב גם בשעות היותר קשות לקראת אמצע יום העבודה שהלקוחות החלו להצטבר במוסך. חשוב לציין את אדיבותו במיוחד לאור העובדה שבכל הנוגע לרכב שלי אני לקוח "קשה", שלעיתים מעיר הערות אם משהו לא נראה לו בתהליך הטיפול (הזכרתי כבר שנזרקתי כבר ממוסך אחר ברשת היבואן :)).
לאחר הטיפול חיים לקח את הרכב לנסיעת מבחן מקיפה ואפילו ביצע גירוז של ציר דוושת המצמד (ללא חיוב). למרבה האירוניה הדוושה שלא חרקה קודם לכן החלה לחרוק (נו מילא... העיקר הכוונה הטובה). חיים ערך מספר בדיקות נוספות והמליץ לי פעם בחודש להביא את המנוע לעבודה של מספר דקות על סל"ד גבוה (5000-6000) בכדי לנסות לנקות הצטברות פיח שלדעתו החלה להווצר לי במנוע.
דבר אחד שהרגיז אותי במקצת היא שהבנדים המחזיקים את קרב הסינון צמוד לצנרת האוויר נתלשו במהלך הפירוק באמצעות קאטר, כך שלא ניתן היה להשתמש בהם שנית ובמקומם הונחו אזיקונים מפלסטיק. מבחינתי זה פגם אסטטי, מה גם שהבאנדים הנ"ל יכולים להיות שמישים לשימוש חוזר אם מפרקים אותם בעדינות (כך עשיתי אני שפירקתי והחזרתי אותם למקומם כבר מספר רב של פעמים).למרות זאת, ממה שהצלחתי לראות (מנקודת התצפית הרחוקה שהייתה לי ובידע הבסיסי ביותר שיש לי במכונאות) העבודה נעשתה בצורה מקצועית וטובה.
לסיכום הייתי אומר שמוסך שמשון מבחינה מקצועיות ושירותית, בכמה רמות מעל מה שהורגלנו במוסכים בארץ. אני רוצה בזאת לחזק את המלצת חברי הפורום להגיע למוסך שמשון וקורא לכל בעל הפיאטים למינהם לעלות לרגל לשמשון יהוד בהמוניהם!
לאחר שבעבר ביקרתי במוסכים רבים של רשת יבואן פיאט (מוסך קובלנץ ז"ל (המוסך בחולון לא האיש) , מוסך פסגה ז"ל, מוטורס - ראשל"צ, מוסך פיאטון - ת"א, מוסך אמיר - ת"א) ומאחר שנזרקתי מהאחרון לאחר שעמדתי על דעתי לא לבצע החלפת רפידות בלם, שלדעתי לא הייתה נחוצה, החלטתי, לאור ההמלצות החמות של חברי פורום זה לבקר במוסך שמשון יהוד.
היום בבוקר בסביבות 07:30 הרמתי טלפון למוסך שמשון ותאמתי את הגעתי לטיפול.
הגעתי למוסך בסביבות השעה 08:00 שם קיבל אותי חיים בסבר פנים יפות. הסברתי לחיים אילו טיפולים ובדיקות ברצוני לבצע (טיימינג, החלפת נוזל בלמים, בלמים - אחרוי וקדמי ובדיקות כלליות נוספות). חיים היה קשוב ולבקשותי והסביר לי את תהליך העבודה לאור מה שביקשתי.
מכיוון שבאתי מוקדם ועדיין לא הצטבר לחץ עבודה, רכבי היה תוך 10 דקות על הליפט והחל לעבוד עליו מכונאי מסור (שאיני זוכר כרגע את שמו). המכונאים גם איפשרו לי להיפטר ממלאי שמן משומש שצברתי בטיפולים שעשיתי בבית.
התרשמתי לטובה מגישתו של המכונאי לרכב. לא היה זה המכונאי ה"טיפוסי" שניגש ומבצע רק מה שביקשו ולא פסיק יותר, אלא מכונאי מקצועי שפועל ע"פ סדר פעולות מוגדר וברור. התפלאתי לראות שאפילו לחץ האוויר בצמיגים נבדק ע"י המכונאי, זאת אפילו מבלי שביקשתי, בכל ביקורי במוסכים למינהם לא ראיתי אף מכונאי מבצע זאת - כבר התחלנו עם רושם חיובי.
לאורך כל הטיפול חיים היה קשוב לשאלותי,ותוך כדי הזמין אותי לרכב כאשר נמצאו חלקים הדורשים החלפה והיה צריך לבקש את אישורי. חיים היה אדיב גם בשעות היותר קשות לקראת אמצע יום העבודה שהלקוחות החלו להצטבר במוסך. חשוב לציין את אדיבותו במיוחד לאור העובדה שבכל הנוגע לרכב שלי אני לקוח "קשה", שלעיתים מעיר הערות אם משהו לא נראה לו בתהליך הטיפול (הזכרתי כבר שנזרקתי כבר ממוסך אחר ברשת היבואן :)).
לאחר הטיפול חיים לקח את הרכב לנסיעת מבחן מקיפה ואפילו ביצע גירוז של ציר דוושת המצמד (ללא חיוב). למרבה האירוניה הדוושה שלא חרקה קודם לכן החלה לחרוק (נו מילא... העיקר הכוונה הטובה). חיים ערך מספר בדיקות נוספות והמליץ לי פעם בחודש להביא את המנוע לעבודה של מספר דקות על סל"ד גבוה (5000-6000) בכדי לנסות לנקות הצטברות פיח שלדעתו החלה להווצר לי במנוע.
דבר אחד שהרגיז אותי במקצת היא שהבנדים המחזיקים את קרב הסינון צמוד לצנרת האוויר נתלשו במהלך הפירוק באמצעות קאטר, כך שלא ניתן היה להשתמש בהם שנית ובמקומם הונחו אזיקונים מפלסטיק. מבחינתי זה פגם אסטטי, מה גם שהבאנדים הנ"ל יכולים להיות שמישים לשימוש חוזר אם מפרקים אותם בעדינות (כך עשיתי אני שפירקתי והחזרתי אותם למקומם כבר מספר רב של פעמים).למרות זאת, ממה שהצלחתי לראות (מנקודת התצפית הרחוקה שהייתה לי ובידע הבסיסי ביותר שיש לי במכונאות) העבודה נעשתה בצורה מקצועית וטובה.
לסיכום הייתי אומר שמוסך שמשון מבחינה מקצועיות ושירותית, בכמה רמות מעל מה שהורגלנו במוסכים בארץ. אני רוצה בזאת לחזק את המלצת חברי הפורום להגיע למוסך שמשון וקורא לכל בעל הפיאטים למינהם לעלות לרגל לשמשון יהוד בהמוניהם!