התחבר

View Full Version : פילטר פתוח,


stas
12-04-09, 05:55
הי . יש לי שאלה לגבי פילטר אוויר פתוח,
אני רוצה לבנות צנרת שאותמת את הפילטר לא 100%, סביבות ה90% ,
ושתאפשר לו לישאוף אוויר קר מבחוץ ,ולא אוויר חם מהמנוע,
השאלה שלי עם זה ישנה את סיגנון שמיעת הפילטר?!
הפילטר מיתחבר למנוע,

זה הפילטר,http://www.zix.co.il/viewer.php?id=162095108.jpg

ארילו
12-04-09, 14:25
אתה רוצה לבנות צנרת שתשאב אוויר לא דרך הפילטר?

stas
12-04-09, 17:17
אתה רוצה לבנות צנרת שתשאב אוויר לא דרך הפילטר?

לא הבנתי אותך,
אני רוצה לבנות צנרת שתיתחבר לפילטר עצמו ותישאב אוויר קר מבחוץ.

פיליפ
12-04-09, 19:48
אני רוצה לבנות צנרת שאותמת את הפילטר לא 100%, סביבות ה90%זה הפילטר,http://www.zix.co.il/viewer.php?id=162095108.jpg
מה זאת אומרת 90%? אוטמת איפה? איך?

stas
12-04-09, 21:09
מה זאת אומרת 90%? אוטמת איפה? איך?

רציתי לחבר צינור לקצה של הפילטר ,לכניסה שממנו ניחנס האוויר למנוע,
ולהשאיר קצת מרווח בשביל שהרעש של הפילטר לא יעלם לגמרי ,
ניסיתי את זה והאמת שהוא העלים לי את הראש של הפילטר ,ומיזה חששתי
אז מה שעשיתי פשוט לא חיברתי את הצנרת לפילטר ולא אטמתי , אלה שמתי אותו ממש קרוב לקצה שפשוט
הרעש לא יעלם ושהוא ישאוב תאוויר הקר.

פיליפ
12-04-09, 23:43
מה אתה רציני?
סע בלי פילטר וזהו :???:

raanan_t
12-04-09, 23:50
אוי ווי :???:

או במילים אחרות, הפילטר עכשיו לא אפקטיבי וחלקי אבק וחול נכנסים למנוע ומאיצים את השחיקה.

ido
13-04-09, 00:24
ממה שאני הבנתי לסטס יש מצערת ממנה יוצא צינור שאליו מחובר פילטר פתוח ומהפילטר הוא רוצה לחבר 90% עוד צינור למקום יותר מאוורר בשביל לינוק אוויר קר יותר ולהשאר עם הרעש יניקה.

stas
13-04-09, 15:19
ממה שאני הבנתי לסטס יש מצערת ממנה יוצא צינור שאליו מחובר פילטר פתוח ומהפילטר הוא רוצה לחבר 90% עוד צינור למקום יותר מאוורר בשביל לינוק אוויר קר יותר ולהשאר עם הרעש יניקה.

1 מיכולם שהבין כמו שצריך במה מדובר ,
ואתם במקום להבין.ולנסות לעזור באים בגישות מילים מוזרות עדיף על תענו וזהוא,
ופיליפ? דרך עגב עם כל כך קשה לך להבין במה מדובר זה אוטו דבר כמו שאתה עשיתה,
שחיברתה את הפילטר למקום שיש לידו צינור והצינור מספק אוויר קר,
כל קך קשה להבין?! בפעם הבאה תנסו בלי מילות גאווה ומילים לא קשורות!!

Caveman
13-04-09, 16:41
לדעתי, השינוי, אם ישנו בכלל, במה שביצעת אצלך ברכב עם הצנרת בקושי יהיה מורגש.
בנוסף, שינוי ברעש? זה מה שמעניין אותך? :|

stas
13-04-09, 16:44
לדעתי, השינוי, אם ישנו בכלל, במה שביצעת אצלך ברכב עם הצנרת בקושי יהיה מורגש.
בנוסף, שינוי ברעש? זה מה שמעניין אותך? :|

האמת שהרעש לא כל כך מעניין אותי מה שבאמת מעניין אותי,
זה שהמנוע יקבל אוויר קר לכן אני עושה את כל זה.

ארילו
13-04-09, 20:13
למה שלא תמקם את הפילטר הפתוח שלך במקום אחר וזהו?

הבעיה עם הרעיון הזה הוא שתיווצר הפרעה (שולית אמנם) בזרימת האוויר.
חוצמזה למה שהפילטר לא ישאב אך ורק אוויר קר?

stas
14-04-09, 02:26
למה שלא תמקם את הפילטר הפתוח שלך במקום אחר וזהו?

הבעיה עם הרעיון הזה הוא שתיווצר הפרעה (שולית אמנם) בזרימת האוויר.
חוצמזה למה שהפילטר לא ישאב אך ורק אוויר קר?

בעניין ללמקם אוטו במקום אחר ,
אן לי מקום נוסף למקם אוטו,והפילטר קרוב למנוע לכן אני בטוח שהוא שואב אוויר חם
לפעמים אני לוחץ קצת על הגז ויש הבדל משמעותי בחום החום ישר עולה מעל הסתנדרת,
מה שאני רוצה לעשות בצנרת הזו זה להרכיב מאוורר מיוחד בקצה הצנרת כמובן שקצה
הצנרת תיתמקם באזור הכי מאוורר והמאוור ישאוב אוויר קר לצנרת והאוויר הקר יזרום בצנרת
ויגיע לקצה הפילטר וזה פיטרון לפי דעתי,ןלכן לא תיבצר שום הפרעה ארילו?. כנראה שלא הבנתה אותי נכון ,אני לא אוטם את הפילטר אני רק מקרב אליו את הצינור.

Caveman
14-04-09, 14:09
מאוורר בקצה? לשם מה?
המנוע שואב אוויר מהר יותר וחזק יותר ממה שיספק לך כל מאוורר גנרי.
כל מה שאתה צריך, זה משהו בסגנון "ראם אייר", שזה פחות או יותר מה שעשית עכשיו.
בית מצערת - פילטר - צינור עם פתח יחיד למקום עם אוויר קר יחסית. כל הדבר הזה אמור להיות אטום.

stas
14-04-09, 21:03
מאוורר בקצה? לשם מה?
המנוע שואב אוויר מהר יותר וחזק יותר ממה שיספק לך כל מאוורר גנרי.
כל מה שאתה צריך, זה משהו בסגנון "ראם אייר", שזה פחות או יותר מה שעשית עכשיו.
בית מצערת - פילטר - צינור עם פתח יחיד למקום עם אוויר קר יחסית. כל הדבר הזה אמור להיות אטום.

הבנתי את הצינור עדיף לי למקם ככה שהפתח יהיה קלפי הנסיעה ככה שהוא
ישאב ויקבל אוויר גם מהנסיעה עצמה ?.ואורך הצינור לא משנה את זרימת האוויר?!
ועוד שאלה מה עדיף יותר צינור גומי קשיח?! או צנרת אלומיניום?!
ושאלה אחרונה יש הבדל בין מיים ירוקים ללבנים לרדיאטר?!
שמתי מיים ירוקים ברדיאטור והמנוע התחיל להיתחמם זה קשור לרדיאטור ביכלל?!
או שזה ביגלל הפילטר בגדול?.
תודה מראש

Caveman
14-04-09, 22:10
בקשר לנזול קירור, אך ורק פראפלו. לא שום דבר אחר. תריץ חיפוש ותבין למה.

בנוגע לפילטר ולצנרת, ממש על קצה המזלג, כי זה לא משהו שממקסמים ב5 דקות.

המצב האוטופי (שלא מציאותי) זה פילטר ישירות על בית המצערת, השואב אוויר קר מבחוץ.
במציאות צריך להתייחס לאורך הצנרת, כמות הפיתולים שלה, לחומר שלה, למיקום פתח כניסת האוויר, ועוד.

הדבר החשוב ביותר, הוא לשים לב שלא יווצר מצב שבו יגיעו מים אל בית המצערת. נעילה הידרוסטטית זה לא נעים בכלל :)
זאת אומרת שכל המקומות שחשופים בעיקרם אל כיוון הנסיעה, לא באים בחשבון.

צנרת אלומיניום לדעתי רק עושה רושם. מעבר לזה היא מוליכה חום. תעשה את החשבון לבד.

אלי_בוני
14-04-09, 22:20
חברה הבנתי שפילטר פתוח עושה בעיות גם שהוא במורכב וגם לאחר הוצאתו האם זה נכון ?
רק בגלל זה אני לא מרכיב אחד אצלי .

פיליפ
14-04-09, 22:30
אם המנוע מתחמם לך אז הבעיה היא במערכת הקירור וממש לא קשורה לפילטר אוויר.
תקן את הבעיה הזאת לפני ההתעסקות עם שיפורים וכו', לפני שתבשל את המנוע ותצטרך להחליפו או לשפצו.

המאוורר לא יועיל במאומה, גדעון כבר הסביר, הכוח שלו קטן משמעותית מכוח היניקה של המנוע.

stas
15-04-09, 03:29
חברה הבנתי שפילטר פתוח עושה בעיות גם שהוא במורכב וגם לאחר הוצאתו האם זה נכון ?
רק בגלל זה אני לא מרכיב אחד אצלי .

האמת אני לא מכיר בעיות בנוגע לפילטר אוויר לפי דעתי זה יותר בריא
למנוע כמובן שעם תמקם אוטו במקום אוורירי וקריר ,
תרגיש בנסיעה שהמנוע פעול יותר טוב.

stas
15-04-09, 03:32
הבנתי תודה לכם על העזרה חברה,שיהיה חג שמח לכולם.!