View Full Version : סמל"ת תייבא מכוניות סיניות
"סמל"ת" מקימה חברת בת חליבוא ושיווק מכוניות סיניות:
http://www.auto.co.il/כתבה-22743-סמלת-תייבא-את-גרייט-וול-הסינית.aspx
בברכה - רפי לין :)
מישהו יודע מי הולך לייבא את המכונית "הזולה ביותר בעולם" שפורסם עליה בחדשות השבוע? (אם בכלל....)
זה בדיוק מה שחסר לנו בארץ: מכוניות סיניות. במקום שמיכאל לוי יתרכז בשיפור השירות של פיאט ואלפא, ייבוא כל הדגמים של פיאט וחידוש הייבוא של לנצ'יה, הוא מתרכז בייבוא קופסאות קרטון סיניות.
זה פשוט הזוי עד לא הגיוני לגבי מה שהולך בחברה הזו. מישהו אשכרה הולך לרכוש את המכוניות הסיניות האלה?!
לגבי המכונית הזולה בעולם, ה"נאנו", אני בספק אם מישהו יעלה על דעתו לייבא את הדבר הזה, אני לא מאמין שלדבר הזה יש תקינה אירופית.
וגם המיסוי עליה בארץ יהיה יותר מערכה אז בכלל חבל
אגב שלומי סרנגה כתב עליה שיר : "נאנו נאנו נאנו כל החיים שלי הם נאנו נאנו... "
VivaItalia
31-03-09, 15:00
ליאור, אתה שואל שאלה טובה, כרגע אין יבואן בישראל לטאטה (יצרנית הנאנו החדשה) ההודית, אך לא מן הנמנע שיבואן פיאט יוכל לקבל את הזיכיון וזאת עקב השת"פ הגובר בין פיאט וטאטה ויתכן גם שקבוצת "מאיר" תייבא את המותג זאת בזכות זיכיון היבוא למותג יגואר, גם הוא כיום בבעלות טאטה.
אפשרות שלישית היא חבאת "המזרח", יבואנית לנד-רובר בישראל, שגם מותג זה נרכש ע"י טאטה מפורד יחד עם יגואר.
שחר, מיסוי הוא שיעור באחוזים לכן כאשר המס הוא פחות מ-100% לא יתכן שהמס יהיה גבוה מערך המכונית הות וסכום המס נגזר מערך המכונית ...
בישראל קיים מס קניה של 76%, אם המכונית מיוצרת במדינה לה אין הסכם סחר עם ישראל תוסיף גם 7% מכס (כגון יפן, קוריאה, סין ועוד) על זה תוסיף 15.5% מע"מ.
STIO, כבר עברת טסט על דחפור ? - כי אתה חופשי חופר פה שטויות ואין לך מושג מה קורה בסמל"ת.
ניר.
מה הקשר אם עברתי טסט על דחפור, שופל, טנק, נגמ"ש או אולי על מסוק?
מה שקורה אצל סמל"ת זה כבר ממש לא מענין אותי מהיום בו החלטתי לרכוש פאביה במקום גרנדה- פונטו.
בתור לקוח פשוט מן המיניין אני ראיתי מצויין מה הולך במוסכים המורשים וגם בסוכנות של רכב חדש, לי בכל אופן זה הספיק לשנים הקרובות.
אגב, את ה- 500 אתה רכשת מאורן חסון? כך נראה לפי הלוחית רישוי של הרכב.
עוד שלב בגסיסתו של יבואן המותג המפוספס והמבוזבז ביותר בארץ.
אני משוכנע שעם יבואן תקין, היינו רואים יותר פיאט ואלפא ופחות גטסים ודייהולטים.
אני מקווה שהיבואן יתפקח כמה שיותר מהר, אחרת סופו לא רחוק.
VivaItalia
01-04-09, 13:29
רכשתי אותה מסמל"ת, היא היתה בשימושו של אורן חסון (כמו מכוניות נוספות שהיו בשימושו ...) אבל לא בבעלותו.
לגבי יבוא של מכוניות סיניות לישראל בכלל, אני לא רואה את זה קורם עור וגידים בחמש השנים הקרובות, האירופים מערימים על היצרנים הסיניים קשיים, בהבינם את משמעות כניסתם של יצרנים סיניים לשווקים באירופה ולמעשה הצפת השווקים בתוצרת סינית זולה. הסיניים מצידם לא נשארים אדישים ומנסים בתחבולות ובעורמה להיכנס לשוק האירופי כמו למשל ע"י רכישת מותגים אירופים (כגון רובר) וכן החדרת "סדרות ניסוי" שרשויות התחבורה באירופה מאשרות יבוא של סדרות ניסוי בנות 500 מכוניות מהדגם הספיציפי, לאחר מכן הסינים משנים איזו אות או שם הדגם והנה קיבלתם סדרה ניסיונית חדשה ו-500 מכוניות נוספות ...
בינתיים לסינים יש בעיות בטיחות קשות ובעיית הומולוגציה (המכוניות שלהן לא עומדות בתקני יורו 5) ולכן ייבואן הסדיר לאירופה, וכנגזרת מכך לישראל, לא אפשרית עדיין.
ניר.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.