PDA

View Full Version : צריכת דלק גבוהה לאחר ראש מנוע !


Rotem
22-03-09, 16:12
אהלן אנשים,

יש לי פיאט פונטו שנת 96 (55) 1,100 סמ"ק.
לאחרונה האוטו עבר טיפול של ראש מנוע - לפני הראש מנוע האוטו היה "זולל" בסביבות האחד ל 14/15 ק"מ שזה אחלה.
אחרי הטיפול האוטו התחיל לזלול בטירוף ומגיע עכשיו לרמה של אחד ל 10.

איך אפשר להסביר את זה? זה אמור להיות ככה?

תודה רבה מראש על העצות/פתרונות!
רותם.

ארילו
22-03-09, 16:28
תוודא שהרכיבו לך טיימינג כמו שצריך.

הרכב מרגיש כאילו חסר לו כוח עכשיו?

Rotem
23-03-09, 11:40
אני זוכר שישר אחרי הטיפול באמת הרגשתי קצת ירידה אבל יצאתי מנקודת הנחה שאחרי ראש מנוע האוטו לא חוזר להיות מה שהיה לפני....טעיתי?

אם תוכל טיפה טיפה להסביר לי איך טיימינג משפיע על צריכת דלק אני אשמח!!!

ואני אבדוק את העניין באמת - תודה רבה!!

Amit
23-03-09, 13:06
טיימינג ברכב הזה זה משחק ילדים . פרק מכסה רצועת תזמון. הבחן בחריץ בגלגל בקאמשאפט , הבחן בחריץ הקיים במכסה השסתומים (בחלקו האחורי ) . קח מפתח 13 וסובב את פולי הקאמשפט כך שהחריץ בגלגל יהיה תואם לחריץ במכסה השסתומים .

קח פנס והתסתכל על גלגל התנופה דרך החריץ הנמצא בחיבור בין במנוע לגיר(מצד ימין למטה ) . אם תסתכל טוב תראה על המנוע סימוני זוויות 10 מעלות 5 מעלות ו 0 . הסתכל לראות כי חריץ בגלגל תנופה תואם לזווית 0 .

אם הכל כמו בהוראות הוא מכוון טוב . לפי ניסיוני הרב בכיוון מנוע זה בעת כיוון הטיימינג נוצרת "בריחת שן " כאשר מהדקים את גלגל המתיחה של רצועת התזמון .

אנא בדוק וחזור אלי .

תוודא כי רצועת התזמון לא מתוחה מדי . (הטה אותה 90 מעלות אם תצליח היא בסדר ) .

עמית

yair068
23-03-09, 20:15
כדי לחדד גלגל התנופה החריץ צריך להיות בשעה 12 והמעלות 0
וגלגל טיימינג צריך להיות על שעה 6
האם נכון

Amit
23-03-09, 23:53
גלגל התנופה אכן על 12 . לגבי גלגל הטיימינג יותר לכיוון 9 אם אתה מסתכל על הגלגל (החריץ משמאלך ) .

עמית