התחבר

View Full Version : בית מצערת בראבו 1400


avil84
22-03-09, 03:28
אז ככה לפני שבועיים ניקיתי בית מצערת החזרתי הכל עבד המנוע עבד חלק יותר .
היום באתי להתניע לאחר יומיים שהאוטו לא זז.
האוטו לא הניע . ניסיתי להניע בירידה לא הניע פתחתי מכסה מנוע וראיתי הצפה של דלק מאזור הבית מצערת.
כאן עוד לא נלחצתי חשבתי אולי ברח אחד מצינורות הדלק. אבל אף אחד מהם לא היה בעייתי.
עליתי להביא כלים ופתחתי את הפלסטיק שמכסה את הבית מצערת.
חבר ניסה להניע ואז שמתי לב לבריחה גדולה מהאזור המסומן בעיגול בתמונה.
פירקתי את 3 הברגים שמחזיקים את החלק הזה.
וגיליתי גומייה יבשה . (יש לציין שבניקוי הקודם לא נגעתי בחלק הזה ולא פירקתי אותו.)
לאחר פירוק וניקוי הגומייה מדלק ושמן. החזרתי למקום אבל שמתי לב שהברזל שתופס אותו לא מחזיק טוב את הגומיה ולכן הפכתי אותו ואז הוא תפס את הגומיה ולא נתן לה חופש הגומייה היא כפולה או שאולי היא נקרעה ונהייתה כפולה לא מכיר את החלק אז אחכה לתשובות שלכם האם מה שעשיתי תקין או לא ?

יש לציין שנכנס הרבה דלק לשמן מהפתח של הנשם והיה ריח חריף של דלק מתוך מכסה השמן. אז פתחתי מכסה שסתומים ניקייתי את השמן הישן שפכנו קצת שמן חדש לפני ההרכבה וריקנו את השמן הישן . החלפתי שמן הנעתי ולאחר מכן החלפתי את המסנן שמן.
עכשיו האוטו נוסע טוב שקט מאוד אבל לפניי כשהאוטו היה קר הטורים היו קופצים גבוהה ולאחר דקה מסתדרים כרגע האוטו לא עולה גבוהה כשהוא קר או לא עולה גבוהה כמו אז האם תקין וקשור אחד לשני?.

Amit
22-03-09, 09:21
[COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] מה שפרקתה זה ווסת לחץ דלק הוא מווסת את הלחץ הנכון לפני הכניסה למזרק וכמובן גם אחרי על הלחץ החוזר למשאבה . אם לא נגעת בכיוונים (למיטב זיכרוני יש קפיץ ובורג שאחראיים על הכיוון) אז זה בסדר אם שיניתה משהו יתכן כי הלחץ למזרק השתנה ובכך שינית את התנהגות המנוע לחלוטין.).

ראשית לפני שאתה משנה נוסף משהו נתק את המצבר למשך הלילה וחבר מחדש .
יתכן כי בניקוי השתנה משהו לטובה או לרעה . מחשב הרכב צריך איפוס מחדש בכדי ללמוד את השינוי .

לאחר מכן ספר מה השתנה .
עמית

avil84
22-03-09, 13:33
הבעיה הייתה שברח משם המון דלק .
פירקתי. וכשניסיתי להרכיב שמתי לב שאני מחזיר איך שהיה מורכב (סך הכל 4 חלקים ברזל בצורת עיגול שעליו יושבים ה3 ברגים והוא מחזק את העסק, קפיץ ברזל עגול שרואים מלמעלה (מכסה את הקפיץ) ועוד חלק כמו מוט קטן שעליו יושבת הגומיה המדוברת) כל החלקים התחברו בלי בעייה אבל שמתי לב כשאני מחזק נשאר חופש לגומיה עקב זה שהברגים לא נסגרים עד הסוף בגלל הברזל שמחזיק את 3 הברגים אז ניסיתי להפוך אותו ואז הוא תופס את הגומיה שלא תזוז ואז לא בורח דלק השאלה אם ככה זה צריך להיות או שאני צריך להחליף את החלק עם הגומייה.?

Amit
22-03-09, 13:44
אז ככה : לפי מיטב זכרוני קודם מוט ברזל עליו קפיץ עליו גומיה עליו ברזל מכסה .
אבל עדיף שתשאל את צביקה קרבורטורים אולי הוא יודע יותר במידויק .

עמית

avil84
22-03-09, 14:16
אז ככה אתה כנראה לא הבנת את השאלה ששאלתי אז אני ישאל שוב בבירור .
הברזל בצורת עיגול . הוא קובע כמה הקפיץ יהיה סגור \פתוח ע"י חיזוק 3 הברגים.
השאלה שלי אם הרכבתי את הברזל הפוך כאשר הצד החיצוני שלו דוחף את הגומיה למטה האם תקין?
אני מעלה תמונה של החלק הספציפי מתוך התמונה שהעליתי קודם.

Amit
22-03-09, 14:42
לא תקין ..
החלק מברזל מהווה כיוון ללחץ הדלק כל הרכבה שונה משנה את כיוון הדלק.

עמית

avil84
22-03-09, 16:01
החלק היה מורכב הפוך לפני שאני החלפתי את כיוונו עכשיו הוא יושב בדיוק כמו בתמונה בספר רכב.
לפני זה החלק היה הפוך והצד השני של הברזל שהוא לא שטוח כמו בתמונה אלא בולט כדי להחזיק את הגומייה לחוצה היה כלפיי חוץ ולא כלפיי פנים( כמו בתמונה).
הגומייה לפניי זה החזיקה כנראה בגלל שהיא נדבקה מהחום ולא זזה .
כרגע אני רוצה לשמוע עוד כמה עצות לפניי שאני ממשיך לנסוע ככה .

Amit
22-03-09, 17:22
או בתמונה רואים בדיוק מה שאמרתי . קודם ברזל אחר כך קפיץ אחר כך מכסה . ככה זה צריך להיות .
אם היום זה מורכב ככה זה בסדר .
עמית

avil84
22-03-09, 21:36
או בתמונה רואים בדיוק מה שאמרתי . קודם ברזל אחר כך קפיץ אחר כך מכסה . ככה זה צריך להיות .
אם היום זה מורכב ככה זה בסדר .
עמית

הבעיה היא לא הייתה בסדר של ההרכבה. אלא, הברזל שמחזיק את כל העסק עם 3 ברגים היה מותקן הפוך וכרגע הוא מותקן כמו שצריך.

Amit
22-03-09, 22:37
יתכן . בכדי להיות בטוח תשיג מד לחץ ותחבר אותו בין כניסת הדלק (-מהמשאבה ) לסעפת , ותשווה את הלחץ לנתונים בAUTODATA כך תוכל להיות בטוח שהכל מכוון כהלכה.

עמית