lag5
13-03-09, 09:42
שלום,
כבר פרסמתי כאן בנוגע לבעיה שיש לי עם נורית הזרקה שנדלקת (פונטו 2000), במהלך נסיעה נדלקת לי הנורה והרכב מתחיל לרעוד - כלל הנראה מתחיל לעבוד על שני צילינדרים.
החשודים העיקרים: כוהל, חיישן למדה, מחשב רכב.
המוסך טוען שעליו לחבר מחשב כדי לזהות את התקלה (אין לו מחשבים - הוא עובד עם אדם שברשותו סקנרים של כל הרכבים ועל פי הזמנה הוא מגיע למוסך ומחבר את הרכב לסקנר).
עד כאן הכל טוב. במידה והתקלה נרשמה בהיסטורית התקלות והמחשב יעלה על התקלה, יחליפו את הרכיב התקול, במידה ולא הבנתי מבעל המוסך שייצטרכו להחליף חלקים (אלה שציינתי) עד למציאת התקלה. וכאן הבעיה העיקרית - כל חלק שיוחלף ויורכב ייאלץ להשאר (ואני אחויב עליו כמובן).
ואני שואל - האם זו התנהלות תקינה? הרכב אמור לשמש כסטג' למוסך?
מה אתם חושבים?
ד"א ראוי לציין שהמוסך קיים שנים רבות, הוא מקצועי לכל הדעות, בעל המוסך איש מקצוע מעולה, אבל במקרה זה אני פשוט לא מסוגל להבין את דרך החשיבה.
כבר פרסמתי כאן בנוגע לבעיה שיש לי עם נורית הזרקה שנדלקת (פונטו 2000), במהלך נסיעה נדלקת לי הנורה והרכב מתחיל לרעוד - כלל הנראה מתחיל לעבוד על שני צילינדרים.
החשודים העיקרים: כוהל, חיישן למדה, מחשב רכב.
המוסך טוען שעליו לחבר מחשב כדי לזהות את התקלה (אין לו מחשבים - הוא עובד עם אדם שברשותו סקנרים של כל הרכבים ועל פי הזמנה הוא מגיע למוסך ומחבר את הרכב לסקנר).
עד כאן הכל טוב. במידה והתקלה נרשמה בהיסטורית התקלות והמחשב יעלה על התקלה, יחליפו את הרכיב התקול, במידה ולא הבנתי מבעל המוסך שייצטרכו להחליף חלקים (אלה שציינתי) עד למציאת התקלה. וכאן הבעיה העיקרית - כל חלק שיוחלף ויורכב ייאלץ להשאר (ואני אחויב עליו כמובן).
ואני שואל - האם זו התנהלות תקינה? הרכב אמור לשמש כסטג' למוסך?
מה אתם חושבים?
ד"א ראוי לציין שהמוסך קיים שנים רבות, הוא מקצועי לכל הדעות, בעל המוסך איש מקצוע מעולה, אבל במקרה זה אני פשוט לא מסוגל להבין את דרך החשיבה.