התחבר

View Full Version : טיפול 10000 האמת!


18-05-06, 20:50
אני רוצה להגיד משהו שאולי ירגיז קצת כמה אנשים
אני עושה את הטיפול של הרכב שלי במדרכה ולא מדובר במוסך מדרכה אלא במדרכה שליד ביתי מכיבן שלחליף פילטר שמן ,דלק ואוויר, מסנן דלק ,מסנן שמן ופלגים לא צריך תואר בשביל זה וחבל שאנשים מבזבזבים את כספם על טיפולים פשוטים במוסכים ומי שרוצה הסבר מדויק כיצד עושים זואת שיבקש :twisted:

19-05-06, 14:13
אם אפשר בבקשה טיפול 10K מצולם ברכב שיש לך , אני חושב שזה מאד יעזור לחברי הפורום מכיוון שאף אחד עוד לא העלה פרוייקט מסודר ורציני.

עידן.

19-05-06, 14:51
ברשותי פיאט פונטו HSD 75 "פרויקט מצולם" של ביצוע טיפול שכזה הוא לא אפשרי כרגע מכיבן שיש לי עוד כמה אלפי קילומטרים לעבור עד לטיפול הבא אבל אים יש מישהו שמוכן לבצע פרויקט שכזה מצולם אז בבקשה. בכול מיקרה מי שרוצה הסבר מפורט בכתב אני מוכן לרשום לו פרוט ארוך וממצא. :)

19-05-06, 15:12
אתה מוזמן לרשום פרוט על אופן העבודה שבו אתה עושה טיפול 10K .

עידן.

19-05-06, 15:58
טיפול לפיאט פונטו:
אז ככה קודם כל יש לרכוש את החלקים: פילטר דלק,פילטר שמן,פילטר אוויר,שמן מנוע,4 פלגים המחיר הממוצא של כל החלקים הוא 150 ש"ח.
יש לקנות או להשיג,מחבר מהמשפחה מפתח "אלן" 12 מילימטר,סט לפתיחת פלגים,מברג גדול [קנר] פטיש ודלי לקיבול שמן. [ מחיר של מפתח"אלן+סט לפתיחת פלגים+מברג+פטיש מקסימום 70 ש"ח וזה ישמש אותם לתמיד.
אז מתחילים: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קודם כל יש להעמיד את הרכב על המדרכה כך ששני גלגלים קידמי ואחורי על המדרכה לגישה קלה ונוחה.
1. פתח את פקק ריקון שמן המנוע בעזרת מפתח "אלן" 12 מילימטר הממוקם בתחתית המנוע שים לב הפתיחה היא כנגד כיוון השעון ורוקן את השמן לכלי קיבול.
2. אתר את מסנן השמן בחזית המנוע נעץ את המברג במרכזו בעזרת פטיש כך שיצא מצידו השני וסובב את המברג כנגד כיוון השעון עד להוצאת המסנן ממקומו [ ניתן להשתמש גם במפתח ספציפי לפילטר שמן אך לא ממולץ ] הברג את הפילטר החדש בעזרת כוח היד בלבד.
3. סגור את פפק ריקון השמן ומלא שמן במנוע מפתח מילוי השמן.
4. אתר את בית מסנן האוויר ופתח אותו, הפתיחה פשוטה והחלף מסנן אוויר.
5. הוצא את קבל ההצתה מאחד הפלגים הוצא את הפלג הישן בעזרת מפתח הפלגים החלף בחדש וחבר את הקבל, חזור על הפעולה 4 פעמים כנגד 4 פלגים.
6. אתר את פילטר הדלק הממוקם מתחת למיכל הדלק הוצא אותו מחיבורו בעזרת מברג וחבר חדש שים לב שעל הפילטר ישנו חץ הוא צריך להיות מופנה לכיוון המנוע [ כייון זרימת הדלק ]
לפעמים הפילטר מחוובר לצנרת הדלק בעזרת קליפסים ולא מחבק ברזל במקרה הזה השתמש בפליאר לניתוק הצנרת.
זהו סימנו אז בהצלחה לכולם :)

19-05-06, 21:17
טיפול לפיאט פונטו:
אז ככה קודם כל יש לרכוש את החלקים: פילטר דלק,פילטר שמן,פילטר אוויר,שמן מנוע,4 פלגים המחיר הממוצא של כל החלקים הוא 150 ש"ח.
יש לקנות או להשיג,מחבר מהמשפחה מפתח "אלן" 12 מילימטר,סט לפתיחת פלגים,מברג גדול [קנר] פטיש ודלי לקיבול שמן. [ מחיר של מפתח"אלן+סט לפתיחת פלגים+מברג+פטיש מקסימום 70 ש"ח וזה ישמש אותם לתמיד.
אז מתחילים: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קודם כל יש להעמיד את הרכב על המדרכה כך ששני גלגלים קידמי ואחורי על המדרכה לגישה קלה ונוחה.
1. פתח את פקק ריקון שמן המנוע בעזרת מפתח "אלן" 12 מילימטר הממוקם בתחתית המנוע שים לב הפתיחה היא כנגד כיוון השעון ורוקן את השמן לכלי קיבול.
2. אתר את מסנן השמן בחזית המנוע נעץ את המברג במרכזו בעזרת פטיש כך שיצא מצידו השני וסובב את המברג כנגד כיוון השעון עד להוצאת המסנן ממקומו [ ניתן להשתמש גם במפתח ספציפי לפילטר שמן אך לא ממולץ ] הברג את הפילטר החדש בעזרת כוח היד בלבד.
3. סגור את פפק ריקון השמן ומלא שמן במנוע מפתח מילוי השמן.
4. אתר את בית מסנן האוויר ופתח אותו, הפתיחה פשוטה והחלף מסנן אוויר.
5. הוצא את קבל ההצתה מאחד הפלגים הוצא את הפלג הישן בעזרת מפתח הפלגים החלף בחדש וחבר את הקבל, חזור על הפעולה 4 פעמים כנגד 4 פלגים.
6. אתר את פילטר הדלק הממוקם מתחת למיכל הדלק הוצא אותו מחיבורו בעזרת מברג וחבר חדש שים לב שעל הפילטר ישנו חץ הוא צריך להיות מופנה לכיוון המנוע [ כייון זרימת הדלק ]
לפעמים הפילטר מחוובר לצנרת הדלק בעזרת קליפסים ולא מחבק ברזל במקרה הזה השתמש בפליאר לניתוק הצנרת.
זהו סימנו אז בהצלחה לכולם :)


שלום.
כול הכבוד אני מצטט "לא מומלץ לפתוח את מסנן השמן אם כלי יעודי" אתה ממש גאון תותח אתה!!!
אגב מענין מה תעשה כאשר תישבור את משאבת הדלק במיכל ביזמן החלפת מסנן דלק " ואתה תישבור מבטיח לך רק שאלה של זמן"
אגב סתם למען ההשכלה טיפול 10 לא מיתבטה בהחלפת מיספר חלפים כגון שמן פלגים או מסננים.
טיפול 10 הוא טיפול מונע שנועד למנוע תקלות עתדיות .
לדוגמה: איבוד בלמים עקב רשלנות, חיסכון ,וקמצנות, ולא ניבדקו בטיפול.
בדיקת מערכות של הקרור {צינורות מים יבשים קרועים בלואים} נזילות מים
נזילות שמן , רצועות מנוע וכו'.
יש להבין שטיפול 10 הוא טיפול מונע על מנת לחסוך בהוצעות עתדיות של נזקים שניתן היה למנוע
אז אני לא יודע אם חסכתה או בסופו של דבר תשלם ביוקר.


בברכה בני ל








ף

20-05-06, 10:32
לבני ממש תודה על התגובה הרי אני בטוח שאתה מוסכניק כועס הרי ברגע זה הפסדתה עוד כמה לקוחות.
טיפול 10 הוא טיפול מונע שנועד למנוע תקלות עתדיות אין ספק בכך אבל אין לאשלות את הקוראים כאילו במוסך נבדק מערכת הקירור נזילות וכ"ו הרי שזה לא קורה בפועל מתוך ניסיון!
ואני לא גאון ולא תותח אלא רק הנדסאי מכונות\רכב. 8)

20-05-06, 10:55
בני אינו כועס והוא צודק בדבריו מתוך הנסיון המקצועי והידע הרב שיש לו.
בפיאט פונטו, בזמן החלפת מסנן הדלק יש להזהר שלא למשוך את צנור הדלק המגיע ממש' הדלק כי זה עלול לשבור את פית הפלסטיק בראש המשאבה (יקר).
בטיפול מקצועי וטוב (שכך צריך מוסך רציני לבצע) נבדקים בהסתכלות, מישוש ומגע רצועות וחגורות, צנרת מיים ודלק וואקום, מהדקי הצנורות, חוסר נוזל בלמים ונוזל קרור.
נבדקים גובה דוושת בלם ודוושת מצמד (נהג רגיל אינו מרגיש את השינוי שחל לאט ביחוד בדוושת מצמד). בדיקה חשובה הנה של מכללי הבטיחות ובראשונה מצב דיסקיות בלם קד' בהסתכלות ולעיתים פרוק גלגלים אח' לבדיקת בלמים אחוריים וזאת כדי להמנע מנסיעה עד שחיקתם הסופית של חלקי הבלימה. כשהרכב באויר מסובבים כל גלגל וגלגל כדי לשמוע אם אין מיסב גלגל רועש או חופשי (מסוכן) ובודקים מצב משולשים וחלקי מתלה ובולמי זעזועים.
עצותיו של עידן הנן טובות רק לביצוע טיפול חלקי ע"י חובבן ואינן מהוות כלל טיפול מונע מלא ונכון שרצוי להשלימו במוסך טוב, כלומר, מכסימום הנהג החובב יבצע מה שעידן כתב ואח"כ במוסך יבקש ושישלים את יתר הדברים וביחוד הבטיחותיים.
בברכה - רפי לין :)

20-05-06, 16:06
לבני ממש תודה על התגובה הרי אני בטוח שאתה מוסכניק כועס הרי ברגע זה הפסדתה עוד כמה לקוחות.
טיפול 10 הוא טיפול מונע שנועד למנוע תקלות עתדיות אין ספק בכך אבל אין לאשלות את הקוראים כאילו במוסך נבדק מערכת הקירור נזילות וכ"ו הרי שזה לא קורה בפועל מתוך ניסיון!
ואני לא גאון ולא תותח אלא רק הנדסאי מכונות\רכב. 8)
עידן שלום רב!
תרשה לי להבהיר ולתקן חלק מדבריך!
ראשית מניסיון בני לא מפסיד לקוחות חאפרים שטיפלו לבד ברכבם, אחרי שעשו נזק בלתי הפיך ברכבם בגלל קמצנות, גאווה עצמית. שהנה גם אני יכול... וכדומה, חוזרים ומגיעים לבני בגרר, ומשלמים פי 10 על הנזק שגרמו לרכבם בתום לב, הגישה שלך שתארת בהחלפת מסנן שמן, בהחדרת מברג למסנן השמן, ולהשאיר את השימוש במפתח יעודי בגדר המלצה, מעידה על הבורות והחאפריות שלך, ועל כך יעיד ההסבר שלך, על פתיחת בורג האלן , לריקון השמן , נגד כוון השעון במקום אם כוון השעון, ופירוק מסנן דלק בשיטה שרק תגמור לשבירת המחברים הרגישים, מעידים על מידת החאפריות שלך, ועל כך שאתה לא המצאת את הגלגל, תמיד היו ויהיו חאפרים, וחסכנים כמוך, שניסו לטפל בריכבם לבד, את התוצאות אני מגלה כל יום אצלי בעסקי!
ברוך הבא לעידן החאפריות, תואר הנדסאי אולי יהיה לך, אך בוודאי לא לקוחות שיזדקקו לך, משום שכולם יטפלו ברכבם לבד! עלה והצלח
צביקה

20-05-06, 17:25
רציתי רק להוסיף שלמעשה טיפול עצמוני שביצעת גורם אצלי במוסך להגדלת נפח העבודה.
מה שעשית זאת שיטת "מצליח".
רק השבוע טיפלתי בשני רכבים שהובאו בגרר .פיאט "פונטו "שניסו להחליף מצתים, ובהרכבה קילקלו בהרכבה את ההברגה של פלג מס'-2-.

מיקרה שני שבר החכם את הניפל של ראש משאבת הדלק (רגישות גבוהה לשבר בפונטו)
אגב סגירת מסנן השמן -יכולה להספיק סגירה ידנית אלא שלו לכל אחד יש מספיק עוצמה
ביד לבצע זאת.ואת בורג ריקון השמן יש לסגור ברגש .יש סיכוי שבפעם הבאה לו תוכל ליפתוח את הפקק.
נתי קובלנץ

20-05-06, 23:28
נתי יתכן והחאפרים שלך, המצדדים בתיקון עצמי, מגיעים גם אלי?
היתכן והם מתחלקים בין בני ל נתי, וביני?!
בברכה
צביקה

20-05-06, 23:42
אז כנראה שצדקתי בתחילת דברי "אני רוצה להגיד משהו שאולי ירגיז קצת כמה אנשים".....
את האמת ציפתי לתגובות שכאלה כי ידוע שהשתלתו על הפורום בעלי המוסכים שרוצים לקדם את
העסק שלהם וזוכים בפרסום חינם. 8)

21-05-06, 00:42
אז כנראה שצדקתי בתחילת דברי "אני רוצה להגיד משהו שאולי ירגיז קצת כמה אנשים".....
את האמת ציפתי לתגובות שכאלה כי ידוע שהשתלתו על הפורום בעלי המוסכים שרוצים לקדם את
העסק שלהם וזוכים בפרסום חינם. 8)
יש לציין בגלוי לב, שיש ירידה במוסכים בטיפולים שגרתיים,כטיפולים שוטפים, אך יש עלייה
במקרים של נזקים של הזנחת רכבים, בגלל :"חיסכון" כביכול של ציבור בעלי הרכב, לחסוך בטיפולים, או לבצע בעצמם, במידרכה ליד ביתם, רוב רובם של רכבים אלה מגיעים בסופו של דבר בגרר למוסך, לתיקון נזקים של בעלי רכב שהזניחו/ דחו טיפולים / או טיפלו בעצמם ברכבם,ומשלמים פי עשר על הנזק, כן ירבו אנשים כאלו, הרווחים של המוסכים, רק יגדלו, והם ישרדו
בזכות עידן וחבריו!
בברכה
צביקה

21-05-06, 04:29
עידן אל תתרגז.
אני מכיר אישית את צביקה ואת בני ואת נתי וגם אותי עצמי וכולנו מבוגרים מעל גיל 50 ובעלי נסיון
רב. לכן אתאר לך רק כמה מקרים שנתקלתי בנזקי טיפול עצמי שבוצעו בידי חובבנים ונגרם להם נזק כספי גבוה עקב כך:
נפילת אום או דסקית (שייבה) קטנה דרך תושבת קרבורטור/סעפת יניקה/חור מצת (פלאג) ונזק נלווה לראש מנוע ולבוכנה.
התקנת מצבר בקוטביות הפוכה תוך כדי פיצוץ המצבר החדש, שריפת אלטרנטור עם חוטיו.
החלפת נורות ראשיות שלא במקומן המדויק ופזור אור לא נכון וסנוור הנהגים מול (מסוכן בטיחותית), החלפת דיסקיות בלם לא נכון (סכנה), החלפה פשוטה של להב מגב קד' שנופל או מתפרק והשמשה הקדמית נשרטת מזרוע המגב המתכתי (יקר), תיקוני חשמל והרכבת אביזרי חשמל שגורמים לקצרים ובשני מקרים אני נתקלתי בשריפת מכוניות עקב כך, החלפת מסנן דלק רשלנית שגרמה לנזילת דלק ולשריפת מכונית טוטלית (אונו טורבו).
גם מוסכניקים טועים וגורמים, לפעמים, לנזקים אך הם נושאים בהוצאות תיקוני הנזק שגרמו.
דווקא המוסכניקים שכותבים פה מנסים למנוע מצבי נזק עצמי שכזה ואינך חושב שבדעותיהם הם יגרמו למישהוא שדווקא בגלל זה יבוא אליהם לביצוע התיקון.
אני יכול להעיד שבקארספורום כתבו הרבה גולשי רכב שלאחר תקוני קרבורטור עצמיים שכשלו צביקה הציל את המצב (כשעדיין ניתן היה).
אני אישית איני יותר מוסכניק וכבר הדרכתי בהצלחה רבים, דרך פורומי הרכב השונים, כיצד לבצע תקון עצמי במדויק של תקלות שונות אך ללא כל היבט בטיחותי.
בברכה - רפי לין :)

21-05-06, 10:14
בעיקרון אני מסכים עם אנשי המקצוע - טיפול צריך להעשות במוסך שמכיר את הדגם .
אבל ישנם דברים שאפשר לבצע לבד ( אם יש לך חוש טכני מינימלי ) כמו החלפת מצבר, החלפת וישרים, החלפת נורות וכו'.
נכון יש דברים שאפשא בקלות להחליף לבד כמו פילטר אויר אבל אם מטפלים במוסך אז לא צריך להחליף אותו בין טיפולים. חוץ מזה שכמדומני לא בכל טיפול צריך להחליף פלגים ופילטר אויר

21-05-06, 19:41
אן ספק שיש לכם ניסיון מקצועי מעשי בהרבה מאשר לי. העצות שנתתי נועדו לכאלה שיש להם חוש טכני מינימלי. בכול זואת גם אני שייך לתחום יותר בתאוריה וקצת פחות במעשי.
בנוסף אני רוצה לציין שיש הרבה מוסכים שעושים קומבינות על שמואל ועל ימין בעיקר בטיפולים שגרתיים [טיפולי 10000 ] כדי להרוויח עוד כמה שקלים. 8)

21-05-06, 21:07
אן ספק שיש לכם ניסיון מקצועי מעשי בהרבה מאשר לי. העצות שנתתי נועדו לכאלה שיש להם חוש טכני מינימלי. בכול זואת גם אני שייך לתחום יותר בתאוריה וקצת פחות במעשי.
בנוסף אני רוצה לציין שיש הרבה מוסכים שעושים קומבינות על שמואל ועל ימין בעיקר בטיפולים שגרתיים [טיפולי 10000 ] כדי להרוויח עוד כמה שקלים. 8)
עידן שלום רב! העצות שנתת , מיועדות לכלל חברי הפורום, שרובם ככולם חסרי חוש טכני
מינימלי, ולכן קמו עליך מספר חברי מועדון שמקצועם ופרנסתם, הם מכונאות או חשמלאות רכב, ואשר תורמים מניסיונם לחברי הפורום, ו ורצוי להנות מניסיונם ולקבל את עצותיהם בברכה, ולא לחשוד בכשרים, ולומר שרק האינטרס של איבוד לקוחות עומד לנגד עיניהם, ושלמטבע יש שני
צדדים, בטיפול עצמי אפשר לחסוך, ואפשר לגרום לנזק בלתי הפיך, שנובע מחוסר ידע, ניסיון ותנאי עבודה, השאלה האם הסיכון שווה?!
ונכון יש לך אולי ידע תאורתי רב, אך אין לך ניסיון מעשי, וזה עלול להזיק לך.
בברכה
צביקה

22-05-06, 23:24
עידן, בתור אחד שמטפל לבד (ולפעמים עושה גם נזקים), צריך להיות מוכן לאפשרות של ביצוע טעות ולאחר מכן תשלום גבוה על הטעות הנ"ל.

מצד שני, רק ככה אפשר ללמוד - וזה חלק משכר הלימוד :)

נכון שקיימים מוסכים מחורבנים, שעושים את המינימום עבודה שצריך, ובעצם מזניחים את הרכבים - אבל דווקא אלו שהגיבו לך ידועים בזכות הטיפול המסור והאיכותי שלהם בלקוחות שלהם.

אני לא חושב שמישהו מהם סובל ממחסור בלקוחות.

התגובה שלהם באה בעצם להזהיר אנשים מלבצע טיפולים ברכב בלי ידע, מכיוון שהם חושבים שהם חוסכים ככה כסף, אבל בסופו של דבר הבורות שלהם תעלה להם ביוקר.
(יש כאלה, כמוני למשל, שמוכנים לשלם על הטעויות שלהם - ולפעמים זה עולה באלפים של שקלים).

23-05-06, 01:32
שלום.
קודם כול אתה לא צריך להשויץ אם תואר כי זה עדין לא עושה אותך בעל מיקצוע בתחום.
יש הרבה אנשים שעוסקים במקצועות שונים בתחום הרכב כולל אותי עבדך הנעמן שיש לי הרבה יותר תעודות על הכישורים שלי ממה שיש לך שנים שאתה חיי כולל הנדסאי ו4 כתבי הסמכה שונים.
תקשיב טוב ילד מה שאני שכחתי אתה עוד לו למדתה וסיכוי סביר שלא תילמד!!!
אם היתה קורא בעיון את מה שכתבתי ומבין את הדברים לא היתה כותב את השטויות שכתבתה.
אין לי בעיה אם חברה צעירים שרוצים ועושים דברים לבד אני בהחלט בעד ותמיד עוזר.
כנס לאתר קארפורום ותגלה מי אני.
נכון שאתה יודע הכול אבל אני יודע טיפה יותר והיתכונתי בדיוק למה שכתבתי.
אגב אצלי במוסך עובד שהיה מכניס מברג למסנן שמן היה עף הביתה כי לא נוא מנקה את הריצפה.
יש אנשים שדרך הלמידה שלהם היא עקשנות והריסה ואתה בדרך המלך.


בברכה בני ל.

25-05-06, 19:00
שלום.
קודם כול אתה לא צריך להשויץ אם תואר כי זה עדין לא עושה אותך בעל מיקצוע בתחום.
יש הרבה אנשים שעוסקים במקצועות שונים בתחום הרכב כולל אותי עבדך הנעמן שיש לי הרבה יותר תעודות על הכישורים שלי ממה שיש לך שנים שאתה חיי כולל הנדסאי ו4 כתבי הסמכה שונים.
תקשיב טוב ילד מה שאני שכחתי אתה עוד לו למדתה וסיכוי סביר שלא תילמד!!!
אם היתה קורא בעיון את מה שכתבתי ומבין את הדברים לא היתה כותב את השטויות שכתבתה.
אין לי בעיה אם חברה צעירים שרוצים ועושים דברים לבד אני בהחלט בעד ותמיד עוזר.
כנס לאתר קארפורום ותגלה מי אני.
נכון שאתה יודע הכול אבל אני יודע טיפה יותר והיתכונתי בדיוק למה שכתבתי.
אגב אצלי במוסך עובד שהיה מכניס מברג למסנן שמן היה עף הביתה כי לא נוא מנקה את הריצפה.
יש אנשים שדרך הלמידה שלהם היא עקשנות והריסה ואתה בדרך המלך.


בברכה בני ל.


מי אתה ?
מה זאת הצורת דיבור הזאת - " מה אני שכחתי אתה עוד לא למדתה" וכו...
מה נותן לך לחשוב שאתה מבין ויודע כל כך הרבה ?

25-05-06, 21:35
שלום.
קודם כול אתה לא צריך להשויץ אם תואר כי זה עדין לא עושה אותך בעל מיקצוע בתחום.
יש הרבה אנשים שעוסקים במקצועות שונים בתחום הרכב כולל אותי עבדך הנעמן שיש לי הרבה יותר תעודות על הכישורים שלי ממה שיש לך שנים שאתה חיי כולל הנדסאי ו4 כתבי הסמכה שונים.
תקשיב טוב ילד מה שאני שכחתי אתה עוד לו למדתה וסיכוי סביר שלא תילמד!!!
אם היתה קורא בעיון את מה שכתבתי ומבין את הדברים לא היתה כותב את השטויות שכתבתה.
אין לי בעיה אם חברה צעירים שרוצים ועושים דברים לבד אני בהחלט בעד ותמיד עוזר.
כנס לאתר קארפורום ותגלה מי אני.
נכון שאתה יודע הכול אבל אני יודע טיפה יותר והיתכונתי בדיוק למה שכתבתי.
אגב אצלי במוסך עובד שהיה מכניס מברג למסנן שמן היה עף הביתה כי לא נוא מנקה את הריצפה.
יש אנשים שדרך הלמידה שלהם היא עקשנות והריסה ואתה בדרך המלך.


בברכה בני ל.


מי אתה ?
מה זאת הצורת דיבור הזאת - " מה אני שכחתי אתה עוד לא למדתה" וכו...מה נותן לך לחשוב שאתה מבין ויודע כל כך הרבה ?
אדי שלום רב!
בני ל. אומנם לא צריך סנגור,... אולי מורה לנמוס והליכות! אבל את הקרדיט , יש וחובה לתת לבני שהוא בעל מעל 35 שנות וותק בענף המכונאות רכב, לכן יש ורצוי ללת לו את הקרדיט לכך...
אם כי גם אני מסתייג מצורת התבטאותו, אך יש לקבל זאת בהבנה, זהו בני, וזאת צורת ההתבטאות שלו, אך לזכותו יש לציין שיש לו לב זהב, וידע וניסיון רב במכונאות רכב, ויש להתיחס בכובד רב ,
לעצותיו בעיניני רכב, ולהתעלם מסגנוון ההתבטאות שלו.. בברכה
צביקה

25-05-06, 22:06
כן אני מכיר את המכונאים האלו... הם תמיד יודעים הכל אך לעיתים רחוקות פותרים את הבעיה.
לפתוח ולסגור ברגים גם ילד בן 10 יכול לעשות. (אני מקווה שהבנתה את כוונתי).

בני שמבני, שילמד להתבטא קודם כל.

25-05-06, 23:00
כן אני מכיר את המכונאים האלו... הם תמיד יודעים הכל אך לעיתים רחוקות פותרים את הבעיה.
לפתוח ולסגור ברגים גם ילד בן 10 יכול לעשות. (אני מקווה שהבנתה את כוונתי).

בני שמבני, שילמד להתבטא קודם כל.
אדי לא מתאים לך ככה להשמיץ, מבלי להכיר את הבן אדם, עשית עלי רושם טוב במפגש האחרון ביקום, אל תגרום לי לשנות את דעתי עליך שמקורה במפגש אחד בלבד!
בברכה
צביקה

26-05-06, 10:39
אני לא מכיר לא את אדי ולא את צביקה אבל לא צריך להשמיץ אחד את השני לכול אחד יש דעה שונה ובשביל זה יש את הפורום אבל בלי השמצות בבקשה.

ידוע שהישראלי חושב שהוא יודע הכול אני לא יודע הכול וזה לא בושה בתור אחד שמטפל לבד אני לוקח את הסיכון של טעויות כי ככה לומדים וצוברים ניסיון.

עידן 8)

26-05-06, 21:54
[quote="eddie"]כן אני מכיר את המכונאים האלו... הם תמיד יודעים הכל אך לעיתים רחוקות פותרים את הבעיה.
לפתוח ולסגור ברגים גם ילד בן 10 יכול לעשות. (אני מקווה שהבנתה את כוונתי).

בני שמבני, שילמד להתבטא קודם כל.[/quote


שלום פיצקלך!!!
התכונתי לכול מילה שכתבתי!!!
אני לא צריך עו"ד כול שהוא. {חבל שאתה לו קורא את מה שצביקה כתב הוא מכיר אותי ואתה לא!!!}
למה אתה לא מקשיב למה שאומרים לך? ואתה מבלבל את המוח אם נימוסים והליכות.
מיכיון שאנחנו לא בפורום של "אבשלום קור" ואני זקן מידי שתנסה לחנך אותי אז יש לך שתי אפשרויות או לקבל אותי כמו שאני {פה גורה לא עושה חשבון לאף אחד וגם לא לך} או לא לקבל
אותי !!! אני עדין חושב שאתה קשקשן גדול מאוד אם פה גדול מאוד .
מיכיון שהזמנתי אותך לעיין ברקורד שלי בקראפורום וברור שלא עשיתה זאת אז ידידי אתה לוקה בחסר!!!
ולסיכום מבחינתי עד שלא תתנצל אתה שייך להיסטוריה!!!


בני ל.