View Full Version : לחץ אוויר
החלפתי לפני כשבועיים את הצמיגים ועליתי לג'נט 15.
עכשיו עם המידה הקודמת 165/70R14 הייתי ממלא אוויר בקידמיים 29 ואחוריים 28.
עכשיו עברתי (בינתיים :rolleyes:) ל-195/45R15 עכשיו מה הלחץ אוויר שאני צריך למלא בצמיגים?
תודה מראש
ערן
למרות שזו המידה של הHGT, הייתי נשאר עם הקודם.
המשקל של הרכב נשאר זהה (כמעט) ומכאן דעתי.
גדעון לא הבנתי בדיוק למה התכוונת, היום מילאתי את הלחץ הממומלץ של הספייס.
הנסיעה נהייתה איטית ולא נוחה. וגם נראה לי שהצמיג התחיל לבלוט החוצה (לא תקין).
עברתי עכשיו ללחץ של 35 קידמי ו32 אחורי לפי מה שהומלץ לפיליפ על ה-hgt.
הנסיעה עכשיו מהירה ונוחה, האם להישאר עם לחץ אוויר זה? מבחינת ביצועים זה מצויין רק שלא יגרם נזק לצמיגים.
תודה מראש
ערן
35 30 זה קודם כל. זהו הלחץ המומלץ ע"י פיאט. (35 35 עם עומס מלא)
מה שקורה אצלך הוא שונה. משקל הרכב עדיין קל יותר (אם כי לא בהרבה), מאשר דגם ה HGT, ולכן לדעתי, ל"א כמו של HGT יגרום לצמיגים שלך להתעגל (כמו צמיגים של אופנוע).
דיי קטונתי בעניין הזה, אבל זו דעתי.
הלחץ אוויר המומלץ הוא למידת צמיג 185 לא?
לחץ האוויר של הספייס עשה ההפך,במקום לעגל הצמיג בלט החוצה.
אז איפה רענן בכל הסיפור?? על איזה לחץ אוויר אתה נוסע? (גם 15 אינץ)
איפה אני?! בעבודה :)
אני, בהמלצה של אחד החברים ב-CF (לא זוכר מי זה היה בדיוק, קונדסון אני חושב) עברתי ללחץ אוויר שונה לחלוטין ושיניתי את היחס בין הקדמיים לאחוריים, במטרה לפצות על תת ההיגוי הטבעי של הרכב.
30 קדימה 32 אחורה ובימים ספורטיביים 32 קדימה 34 אחורה, זה בא על חשבון נוחות אך ההיגוי חד יותר. (אני שם את הנוחות במקום שני)
אבל, זה מאוד תלוי בצמיג. במידה שלך ייתכן ותזדקק ללחץ שונה.
ישנו שרשור ב-CF שמדבר על מציאת לחץ האוויר האופטימלי ע"י סימונים בדופן הצמיג ונסיעה בשמיניות. נסה לאתר אותו, אם לא תמצא אנסה אני למצוא מאוחר יותר.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.