PDA

View Full Version : פונטו HGT


BentzZz
11-02-09, 15:09
בהמשך לחיפושיי פגשתי בדרכי פונטו hgt שנת 01
כמה שאלות לאלו מכם שמבינים בבדיקות \ היה\יש להם רכב דומה.
אז ככה דבר ראשון רשום לרכב ברשיונות שיש לו סאן רוף (ובמצב הנוכחי אין). (?)
לפני כ4 חודשים הרכב עשה בדיקה (לכל אלו שיקפצו ויגידו שלא תעיז לקנות את הרכב ללא בדיקה - אני יודע!!!! אבל אני רוצה לראות אם שווה לקחת אותו לבדיקה בכלל).
בעל הרכב פיקסס לי את הבדיקה שנעשתה בסנטר טסט בת"א.
מעבר לרעשים ממערכת התיזמון (וריאטור) ולשאר הדברים שהופיעו ולדברי המוכר הוחלפו
רשום כך
ליקויים בעלי משמעות גבוהה - * תיקון והחלפה סף ועמוד ימין.
ליקויים בעלי משמעות נמוכה - * תיקוני תאונה בכנף ימין ובמרכב. הוחלפו חלקי מרכב - מחוברים בברגים.. תיקוני פח וצבע במרכב, מעיכה בתחתית.
אבקש מאלו מכם שיכולים לתרגם לי את מה שרשום פה לעברית פשוטה שיעשו זאת בבקשה
האם הרכב עבר תאונה שפגעה בשלדה?
מה הם הסף והעמוד הימני הללו?
האם כפי שאומר המוכר בכל הHGT רשום שיש סאן רוף (גם אם אין)?
אם תוכלו לענות לי בהקדם אשמח!
תודה רבה:confused:

זאב-ב
11-02-09, 15:24
אז ככה הרכב קיבל מכה חזקה בצד ימין ולכן ככל הנראה הוחלפו כל החלקים האלה הסף זה הוא החלק אשר נמצא מעל לחצאית כלומר החלק התחתון של מסגרת הדלת(לא הדלת עצמה אלא הפתח שלה) ולי זה נראה מוזר שהסף תוקן והוחלף ואין שום איזכור לדלת בימיוחד אם העמוד תוקן גם כן ובקשר לסאן רוף זה בסדר העניין הזה ידוע ברוב הHGT
גם אצלי אין ומעולם לא היה סאן רוף אך בכל זאת רשום שיש לי אחד ואם אני טועה אז אני אשמך אם אחד החברים היותר מלומדים שלנו יתקן אותי

BentzZz
11-02-09, 15:34
אז ככה הרכב קיבל מכה חזקה בצד ימין ולכן ככל הנראה הוחלפו כל החלקים האלה הסף זה הוא החלק אשר נמצא מעל לחצאית כלומר החלק התחתון של מסגרת הדלת(לא הדלת עצמה אלא הפתח שלה) ולי זה נראה מוזר שהסף תוקן והוחלף ואין שום איזכור לדלת בימיוחד אם העמוד תוקן גם כן ובקשר לסאן רוף זה בסדר העניין הזה ידוע ברוב הHGT
גם אצלי אין ומעולם לא היה סאן רוף אך בכל זאת רשום שיש לי אחד ואם אני טועה אז אני אשמך אם אחד החברים היותר מלומדים שלנו יתקן אותי

זאת אומרת מה שאתה אומר בעצם שהפגיעה היא בצד ימין (כנף ימין וכו בשהסף והעמוד שאנחנו מדברים אליו זה העמוד שנמצא בצמוד לשמשה?)
עכשיו תיקוני תאונה בכנף ימין ובמרכב, - מתכוון בפשטות לשלדה ? (המרכב) סליחה על הבורות

ועוד שאלותיים על הדרך
רשום על מעיכות בתחתית (?)
ונזק לג'נטים שבתגובה לג'נטים אמר לי המוכר שככה רושמים בכל רכב עם גלגלי מגנזיום (?)

זאב-ב
11-02-09, 15:43
לפי דעתי כשמדובר בעמוד צד הכוונה היא לעמוד שעליו בעצם יושבת חגורת הבטיחות כלומר בסוף הדלת והכוונה במרכב היא לגוף הפח של הרכב אם היו מתכוונים לשילדה היו פשוט רושמים שילדה
מעיכה בתחתית ככל הנראה אומרת שריצפת הרכב ספגה מכה גם כן (מה שמרמז על עוצמת המכה או מכה אחרת שהרכב ספג) ובקשר לגלגלים זה דיי נפוץ שעל כל שריטה קטנה ואו מכה קלה הם (במכון ) רושמים נזק אבל את זה אתה צריך לוודא בעצמך כי אין טוב ממבט עניים
לפי דעתי תשאל את בעל הרכב מה היתה חומרת התאונה שהוא עבר ואם תראה שהוא מנסה להתחמק אל תתקרב כי יש לו משהוא "נורא" להסתיר אבל לפי מה שזה נראה השלדה (השאסי) נקיה

BentzZz
11-02-09, 15:50
אם זה היה אצלו זה היה יותר קל אבל זה בעל הרכב הקודם שכנראה עשה את התאונה.
שוב כל הדברים האלה לא נראים לעין בלתי מזויינת - עבר תיקון ותיקון טוב ויפה אפשר להגיד
האם מקובל להוריד מהמחיר במקרים כאלה? אפילו שתוקנה המכה? אם כן כמה
האם יש מקום בארץ שמתמחה לבדיקות של HGT? או פיאט בכללי? כי נכון לעכשיו אני רוצה לקחת את האוטו ל-מבדק בהרצליה שמעתי שהם הכי טובים.

Caveman
11-02-09, 15:59
נשמע לא טוב כל העסק.
לעניות דעתי הרכב עבר תאונה חזיתית בצד ימין. העמוד הוא החלק שעליו יושבים צירי הדלת כמדומני, אלא אם צויין קורת A B או C, והסף הוא החלק מעל החצאית, כמו שציין זאב.
המרכב הוא המרכב, והשילדה היא השילדה.
שילדה היום הוא מונח מאוד רופף, שכן מדובר בסה"כ ב2-4 קורות, רוחב ואורך (שהן המשמעותיות יותר).
סביר מאוד שאם היה תיקון בסף הדלת, בעמוד ובכנף, שגם קורת האורך הימנית נפגעה.


מעיכות למטה במרכב יכולות לנבוע משימוש לא נכון בליפט, או מגבה (ג'ק). אפשר גם לראות את זה דיי בקלות, מתחת לדלתות.

עניין הסאן רוף ידוע ומוכר. אם זה מפריע לך, אתה יכול לגשת למשרד הרישוי לבצע תיקון ברשיון.

לגבי הגלגלים, קשקוש מוחלט. אם רשמו שיש בעיה, יש בעיה. שריטות בחישוק לא גורעות מהבטיחות שלו, עיוותים כן.

לדעתי להתרחק ומהר.

פיליפ
11-02-09, 16:17
ליקויים בעלי משמעות גבוהה = פגיעת שילדה כמעט וודאית, ולא קצה שילדה אפילו = ירידת ערך די משמעותית.

אני לא הייתי נוגע ברכב שיש סעיף בטופס הבדיקה תחת משמעות גבוהה.