leon
07-02-09, 21:08
שלום, אני לא יודע אם אני כותב את זה בפורום הנכון.
היום הלכתי לראות פונטו ספייס ELX אוט' 2001. כאשר נהגתי על הרכב הרגשתי שהרכב מרגיש ממש כבד, התאוצה הראשונית איטית ואח"כ זה משתפר קצת (אבל רק קצת). עוד עניין הוא שבנהיגה ב60 קמ"ש לחצתי לחיצה בריאה על הגז, הסל"ד קפץ אבל האוטו בקושי האיץ.
אני זוכר שנהגתי פעם על פונטו 2006 עם 60 כ"ס והתחושה הייתה הרבה יותר טובה מבחינת תאוצה מאשר הפונטו הנ"ל עם 80 כ"ס וגיר רציף, הייתה ממש תחושה כאילו הרכב מסורס.
הרכב של אמא שלי זה בראבה 1.6 אוט', נהגתי על AL4, מאזדה לנטיס עם 200 אלף ק"מ ותיבה לפני החלפה עם נקישות והחלקות, פאסט דיזל אוט' ואפילו אוואו "ביג" :-?, ובאף רכב לא הייתה הרגשה כזאת של חוסר סחיבה ונסיעה עצלה גם תחת עומס.
השאלה שלי היא האם זו פעולה אופיינית לתיבה הרציפה או שזה נשמע כמו מקרה ספציפי?
תודה
לכל העוזרים
היום הלכתי לראות פונטו ספייס ELX אוט' 2001. כאשר נהגתי על הרכב הרגשתי שהרכב מרגיש ממש כבד, התאוצה הראשונית איטית ואח"כ זה משתפר קצת (אבל רק קצת). עוד עניין הוא שבנהיגה ב60 קמ"ש לחצתי לחיצה בריאה על הגז, הסל"ד קפץ אבל האוטו בקושי האיץ.
אני זוכר שנהגתי פעם על פונטו 2006 עם 60 כ"ס והתחושה הייתה הרבה יותר טובה מבחינת תאוצה מאשר הפונטו הנ"ל עם 80 כ"ס וגיר רציף, הייתה ממש תחושה כאילו הרכב מסורס.
הרכב של אמא שלי זה בראבה 1.6 אוט', נהגתי על AL4, מאזדה לנטיס עם 200 אלף ק"מ ותיבה לפני החלפה עם נקישות והחלקות, פאסט דיזל אוט' ואפילו אוואו "ביג" :-?, ובאף רכב לא הייתה הרגשה כזאת של חוסר סחיבה ונסיעה עצלה גם תחת עומס.
השאלה שלי היא האם זו פעולה אופיינית לתיבה הרציפה או שזה נשמע כמו מקרה ספציפי?
תודה
לכל העוזרים