sapir
06-02-09, 17:18
טמפרה 96, 1600, הזרקה.
הוחלף ווסת מים עקב חוסר התחממות של הרכב (בכביש מהיר לא עבר 60 מעלות, בפקקים מאוור עובד מ 75 מעלות לערך, לא היתה בעיית התחממות, לא עבר 90 מעלות אף פעם)
מסתבר שהווסת נשאר פתוח עקב סיליקון שנתקע בשסתום.
הוחלף לווסת חליפי ככל הנראה, מצויין עליו טמפרטורה של 88 מעלות תוצרת גרמניה, עלה 180 ש"ח. עכשיו הרכב מתחמם מהר אך הבעיה היא שהרכב מגיע עכשיו 1-2 קווים מעל 90 מעלות (עד 100 מעלות, נראה לי גבוה מדי) לפני שהמאוורר מתחיל לעבוד ואז יורד ל 85 לערך וחוזר חלילה. אותו הדבר בפקקים או בכביש מהיר.
האם ווסת המים הנו הבעיה? נראה כי הוא שומר על חום מנוע גבוה מדי.
במוסך אמרו לי שכל הווסתים נפתחים בטמפרטורה קבועה.
האם יש ווסתים שנפתחים מוקדם יותר? יש טעם להחליף לווסת אחר או מקורי?
שאלה נוספת -
הוחלף גם יוניט חום שיושב על הווסת (נשבר בהחלפה, מחובר למחשב הרכב, אינו קשור לחום מנוע בלוח השעונים) אך הקונקטור של החשמל שלו אינו מתאים, אמרו לי שאין למצוא בדיוק אותו הדבר וחיברו את החוטים (2 במספר) עם קליפסים מתכתיים רגילים.
הרכב עכשיו נוסע בסדר (לפני החלפת היוניט חום הרכב היה מצלצל ולא סוחב, ככל הנראה אחראי על תערובת דלק).
האם ניתן זה נכון שגם יוניט חום דומה עובד רגיל או שצריך יוניט מקורי שיתאים לעבודה עם המחשב?
הוחלף ווסת מים עקב חוסר התחממות של הרכב (בכביש מהיר לא עבר 60 מעלות, בפקקים מאוור עובד מ 75 מעלות לערך, לא היתה בעיית התחממות, לא עבר 90 מעלות אף פעם)
מסתבר שהווסת נשאר פתוח עקב סיליקון שנתקע בשסתום.
הוחלף לווסת חליפי ככל הנראה, מצויין עליו טמפרטורה של 88 מעלות תוצרת גרמניה, עלה 180 ש"ח. עכשיו הרכב מתחמם מהר אך הבעיה היא שהרכב מגיע עכשיו 1-2 קווים מעל 90 מעלות (עד 100 מעלות, נראה לי גבוה מדי) לפני שהמאוורר מתחיל לעבוד ואז יורד ל 85 לערך וחוזר חלילה. אותו הדבר בפקקים או בכביש מהיר.
האם ווסת המים הנו הבעיה? נראה כי הוא שומר על חום מנוע גבוה מדי.
במוסך אמרו לי שכל הווסתים נפתחים בטמפרטורה קבועה.
האם יש ווסתים שנפתחים מוקדם יותר? יש טעם להחליף לווסת אחר או מקורי?
שאלה נוספת -
הוחלף גם יוניט חום שיושב על הווסת (נשבר בהחלפה, מחובר למחשב הרכב, אינו קשור לחום מנוע בלוח השעונים) אך הקונקטור של החשמל שלו אינו מתאים, אמרו לי שאין למצוא בדיוק אותו הדבר וחיברו את החוטים (2 במספר) עם קליפסים מתכתיים רגילים.
הרכב עכשיו נוסע בסדר (לפני החלפת היוניט חום הרכב היה מצלצל ולא סוחב, ככל הנראה אחראי על תערובת דלק).
האם ניתן זה נכון שגם יוניט חום דומה עובד רגיל או שצריך יוניט מקורי שיתאים לעבודה עם המחשב?