AlteX
25-01-09, 17:44
שלום לכולם,
יש לי פונטו ספייס ELX שנת 2003 אוטומטית.
בשבוע שעבר לקחתי אותה למוסך מורשה בשל שתי בעיות:
1) נזילת מי קירור
2) רעידות בעת לחיצה על הגז במהירויות של 70-80 קמ"ש ומעלה.
את הנזילה תיקנו לי.
לגבי הבעיה השניה אמרו שצריך להחליף את הצלב והפעמון (לפי ההסברים שלהם זה קשור לגיר), אך ביקשתי לא להחליף בינתיים בשל עלות טיפול כוללת (חלקים+עבודה+מע"מ) של מעל 2000 ש"ח.
שלושה ימים אחרי הרכב התחיל "לקרטע" ולרעוד מאוד חזק כשהוא בעמידה והמנוע פועל. מדי פעם זה גורם לכיבוי המנוע, אך לא תמיד. מעבר לזה נורת האזהרה הצהובה שמסמנת מנוע (אם אני לא
טועה, כי אין לי את ספר הרכב) או דולקת כל הזמן או מהבהבת.
בדקתי שיש מספיק שמן ומים. חום המנוע כרגיל (לא עובר את האמצע).
מן הסתם אני הולך לקחת את הרכב למוסך כדי שיבדקו ויתקנו את הבעיה החדשה.
השאלה שלי היא האם הבעיה הזאת צצה במקרה כל-כך סמוך לטיפול בשבוע שעבר, או שיש מצב שבשל רשלנות הם לא "סגרו" את הכל כמו שצריך אחרי הבדיקה שביצעו? כלומר, האם יכול להיות קשר בין מערכת הגיר/הצלב/הפעמון לבין הבעיה החדשה?
האם לדעתכם זה הזמן להחליף מוסך?...
תודה מראש,
אלכס.
יש לי פונטו ספייס ELX שנת 2003 אוטומטית.
בשבוע שעבר לקחתי אותה למוסך מורשה בשל שתי בעיות:
1) נזילת מי קירור
2) רעידות בעת לחיצה על הגז במהירויות של 70-80 קמ"ש ומעלה.
את הנזילה תיקנו לי.
לגבי הבעיה השניה אמרו שצריך להחליף את הצלב והפעמון (לפי ההסברים שלהם זה קשור לגיר), אך ביקשתי לא להחליף בינתיים בשל עלות טיפול כוללת (חלקים+עבודה+מע"מ) של מעל 2000 ש"ח.
שלושה ימים אחרי הרכב התחיל "לקרטע" ולרעוד מאוד חזק כשהוא בעמידה והמנוע פועל. מדי פעם זה גורם לכיבוי המנוע, אך לא תמיד. מעבר לזה נורת האזהרה הצהובה שמסמנת מנוע (אם אני לא
טועה, כי אין לי את ספר הרכב) או דולקת כל הזמן או מהבהבת.
בדקתי שיש מספיק שמן ומים. חום המנוע כרגיל (לא עובר את האמצע).
מן הסתם אני הולך לקחת את הרכב למוסך כדי שיבדקו ויתקנו את הבעיה החדשה.
השאלה שלי היא האם הבעיה הזאת צצה במקרה כל-כך סמוך לטיפול בשבוע שעבר, או שיש מצב שבשל רשלנות הם לא "סגרו" את הכל כמו שצריך אחרי הבדיקה שביצעו? כלומר, האם יכול להיות קשר בין מערכת הגיר/הצלב/הפעמון לבין הבעיה החדשה?
האם לדעתכם זה הזמן להחליף מוסך?...
תודה מראש,
אלכס.