View Full Version : פיאט אונו מגמגמת
יש לאחותי פיאט אונו 1.4 שנת 94' הזרקה חד נקודתית הבעיה היא כשאני נותן FULL GAZ בניוטרל האוטו נחנק כאילו רוצה להתכבות ואחרי 3 שניות בערך מתחיל לעלות לסל"ד גבוה בקצב נורמלי מה יכולה להיות הבעיה? הרכב אחרי טיפול 10 אלף והבעיה נמשכת
אם בנסיעה הכל בסדר אז אל תחפש בעיות. יתכן ויש איזה צנור ואקום מנותק במיוחד אל מחשב ההצתה "דיג'יפלקס" הנמצא מאחורי המצבר או הלאה בחיבורו אל הסעפת.
בברכה - רפי לין :)
אני לא מבין בצינורות וואקום שיש ברכב כי יש הרבה צינוריות כאלה!
ולפני חודש בערך החלפתי מצתים והבעיה נמשכת
יכול להיות גם חוטי הצתה, בלאי במפלג, צינור וואקום יבש / סדוק / מנותק, פילטר של צינור וואקום ועוד שלל אפשרויות.
אוקי אתה יכול להדריך אותי מאיפה להתחיל את הבדיקות? יש לי ידיים טובות זאת לא הפעם הראשונה שאני מפרק חלקי מנוע אבל אף פעם לא התעסקתי עם פיאט פשוט!
אולי נרטב לך המפלג.. זה הבעיה שנתקלתי אצל ידידה שעשו לה שטיפה לאוטו...
או שאחד הצינורות הדקים לא מחוברים טוב. תניע את האוטו תפתח מכסה ואז תחפש מאיפה אתה שומע שהאוטו שואב אוויר ותסתכל במיוחד בצינורות הכי דקים שיש..
מקווה שתפתור את הבעיה.
____________________________
מכונאי בפנסיה
למכירה קאווליר גיר רגיל 2200 סמ''ק 4 דלתות שחורה
0542256739 אלעד
היי מטריקס,
אני הייתי מתחיל בצינורות הוואקום. כשהאוטו מונע, פרק אותם אחד אחד, וודא שהם יונקים אוויר כמו שצריך. אגב, צינורות כאלה אפשר לקנות לפי מטר רץ, ככה שלהחליף אותם זה לא סיפור יקר.
אם הבעיה לא נפתרת, תפרק את כיפת המפלג, ובדוק את מצבה. ועבור על חוטי ההצתה, וודא שהם אינם יבשים / סדוקים / קרועים, ומדוד את ההתנגדות שלהם.
הסתכלתי על הצינורות וואקום כולם שלמים ומצבם בסדר וגם בדקתי את החוטי הצתה לקחתי רב-מודד שמתי אותו על מתח חילופין והתנגדות של 20K
ההתנגדות של החוט הראשון (שהכי קרוב למפלג) היה 0.40 חוט מספר שתיים היה 0.51 חוט מספר שלוש היה 0.75 וחוט מספר ארבע היה 0.85
וניסתי להחליף היום מנורה וכשההוצאתי את הבית מפלסטיק עם ה3 חוטים שמתחברים למנורה כולו נמס!! ממה יכולה להיות הבעיה? והפנס נכון שיש מין יציקת אלומיניום שלשם נכנסת המנורה לפני שמכניסים את זה לפנס? אז כולו התעוות מהחום!! והמנורה ממש ריתכה את עצמה לאלומיניום הזה! ניסיתי להוציא את המנורה אך האלומיניום נשבר! איפה אפשר להשיג חדש? כרגע אני נוסע בלי מנורה.
מישהו מת פה? לפני יומיים אמרו לילעשות את הבדיקות וכשאני חוזר עם התוצאות אף אחד לא יודע מה לעשות הלאה???
אוקי ועוד שאלה קטנה נשברה לי הידית שפותחת את הבג'אז של האוטו מבפנים!
איפה אפשר לקנות אחד חדשה?
אנחנו לא מתים, תודה לאל :)
ההתנגדות של חוטי ההצתה שרשמת נשמעים בסדר גמור. ואם אתה אומר שצינורות הוואקום תקינים (בדקת שהם אכן יונקים אוויר?) ומחוברים כמו שצריך, אז אני אשמח אם תסתכל על המפלג שלך. (תפרק את כיפת המפלג ותוודא שהכל בפנים שלם, אין קורוזיה ושאר ירקות).
כמו כן, מה המצב של פילטר האוויר שלך?
לגבי המחבר של הנורה הראשית, הם מתחממים כאשר נוצרת במקום התנגדות (עקב קורוזיה למשל). מחבר כזה עולה 6 - 10 שקלים בכל חנות לאביזרי רכב. לגבי האלומיניום של הפנס הראשי, אני לא חושב שניתן לרכוש רק אותו, אלא צריך להחליף את כל הפנס. פנס ראשי חליפי עולה פחות מ-200 ש"ח אם אני זוכר נכון.
למי שמכיר את הפירוק בצומת מסמיה יש להם שם הרבה פיאטים למי שמעוניין בחלקים
ממקום ממש זול אז זה המקום 088503670 ויש להם המון מכוניות מכל הסוגים והרבה חלקים.
קצת רחוק לי! וני צריך בדיוק הרבה חלפים
מטריקס, איזה חלפים אתה צריך? אולי נוכל לעזור לך או לכוון אותך?
אוקי אז כמו שאמרתי דבר ראשון אני מחפש ידית כולל הבית שלה שפותחת את הבגאג' מבפנים מתחת למושב של הנהג כי כשקניתי את הרכב הוא היה שבור, אני צריך את הכפתורים של החלונות חשמל של שניי הצדדים הנהג והנוסע! כנראה שאני צריך פנס קדמי ראשי קומפלקט של צד ימין, ולא ממש צריך אבל אם אפשר למצוא אז למה לא את החלק שמחזיק את הפלסטיק של פילטר אוויר מין נצרה כזאת עם קפיץ.
מאיזה אזור אתה?
מפסקים של החלונות חשמל חליפיים עולים כ-80 ש"ח ליחידה, פנס ראשי פחות מ-200, ידית של הבגאז' - אין לי שמץ.
לגבי הקליפסים של הפילטר אוויר, אני פעם חיפשתי ומצאתי כאלה רק בפרוקיה.
מאיפה אתה?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.