27-04-06, 16:57
שלום לכולם ,
במהלך בדיקה שגרתית כשהואטו מכובה כמובן, פתחתי את המצערת(מצב של מצערת מלאה)
וראיתי שבבסיס המצערת יש שכבת שמן , האם המצב אופטימלי או שיש בעיה כלשהיא ? ואם כן אז מהי ?
כאשר פתחתי את פתח מילוי הרדיאטור לא הצלחתי לזהות האם הקו של הנוזל קירור עומד על המקסימום או המינימום , יותר נכון לא הצלחתי לזהות קו נוזל קירור ,
בלוח שעונים הכל תקין ואף נורה לא דלוקה ,
האם זה המצב הרגיל ? איך אני בודק את מפלס המים יותר טוב ? האם באמת חסר לי כל כך הרבה נוזל קירור ?
תודה רבה
עידן
במהלך בדיקה שגרתית כשהואטו מכובה כמובן, פתחתי את המצערת(מצב של מצערת מלאה)
וראיתי שבבסיס המצערת יש שכבת שמן , האם המצב אופטימלי או שיש בעיה כלשהיא ? ואם כן אז מהי ?
כאשר פתחתי את פתח מילוי הרדיאטור לא הצלחתי לזהות האם הקו של הנוזל קירור עומד על המקסימום או המינימום , יותר נכון לא הצלחתי לזהות קו נוזל קירור ,
בלוח שעונים הכל תקין ואף נורה לא דלוקה ,
האם זה המצב הרגיל ? איך אני בודק את מפלס המים יותר טוב ? האם באמת חסר לי כל כך הרבה נוזל קירור ?
תודה רבה
עידן