View Full Version : מה המשקל של ג'אנט של פונטו HGT?
למישהו יש ממושג מה משקלו של ג'אנט מקורי של פונטו HGT?
תודה :)
עוד שאלה קטנה, מה מרווח הברגים? 4X100?
[COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] חשבתי אתה מוכר את האוטו?!
בכל זאת מרווח הברגים 4x98 (לפי המדריך של גדעון)
ובקשר למשקל, לא יודע עשיתי חיפוש באתרים מחול ולא מצאתי :(
בכל זאת אם אתה משום סיבה מחליף את הגאנטים אני מוכן לקחת את התענוג ולקנות ממך את המקוריים :D
ערן
תודה על העזרה.
לגבי המכירה, יש לי הרהורים ומחשבות לגביה עם בכלל ללכת על זה. בכל מקרה יש כמה תוכניות מגירה ל-HGT אם היא תישאר אצלי :rolleyes:
אם אני לא אמכור את הרכב אני כנראה אחליף את הג'אנטים ל-16 או אפילו 17 :o כנהוג ב-UK.
את המקוריים שיש לי עכשיו אמכור יחד עם הצמיגים למרבה במחיר ;)
כבר יש לך איזה שהוא דגם או חברה של ג'נט שחשבתה עליהם?
האמת שלא.
ראיתי ביד 2 מישהו שמוכר ג'אנט 17 עם צמיגים של דאנלופ SP9000 חדשים ב-3K. כאשר בחנות רק הצמיגים עולים קצת יותר מ-2K.
פיליפ, אני הייתי יורד (ומהר) מרעיון העלייה לחישוק 16' או 17' - על חישוק 15' הפונטו לא פחות ממרסקת עצמות, אז מה יקרה על 16' או על 17'? :rolleyes:
רעיון דבילי לחלוטין.
למישהו יש מושג מה משקלו של ג'אנט מקורי של פונטו HGT?
תבדוק ב- fiat eper יחד עם מספר השילדה של הרכב שלך.
נראה לי שמדובר בסביבות ה- 8 ק"ג לפי הנתונים שם.
העצמות שלי חסינות :)
אגב חישבתי את הקטור של הגלגלים.
במידה המקורית 185.55.16 הקוטר של כל הגלגל יחד עם הצמיג הוא 58.45 ס"מ.
במידה שיש לי עכשיו, 195.45.15 הקוטר הוא 55.65 ס"מ, משמע הגלגל קטן יותר, הרכב נמוך יותר, אבל כנראה איטי מעט יותר (?).
במידה 195.45.16 הגלגל יהיה 58.19 ס"מ, (מידה מקורית באיביזה 20VT)
במידה 205.45.16 הקוטר 59.09 ס"מ.
במידה 205.40.17 הקוטר יהיה 59.58 ס"מ.
ככה שהשינויים לא קיצוניים ודווקא השינוי הכי גדול מהמקורי הוא עכשיו, במידה שכביכול מקורית באבארט, 195.45.15.
ב-UK יש לא מעט HGT'S ואפילו 1.2 עם ג'נאטים 16 ו-17.
לא קיצוניים מבחינת קוטר כללי, אבל סופר קיצוניים מבחינת נוחות נסיעה - ועם כל הכבוד - זה לא שווה את זה, לא ב-HGT...
כמה דוגמאות:
1.2 60 כ"ס עם ג'אנט 17!
http://img148.imageshack.us/img148/6950/10024141wt5.jpg
HGT
http://img136.imageshack.us/img136/1816/driverssideqs9.jpg
ואישור ברשיון?
ניתן להשיג אישורים תמורת תשלום סמלי ;)
פיליפ, אכן מבחינת הנוחות תהיה ירידה מאוד משמעותית הפונטו שגם ככה קשה תהפוך לקרש עם גלגלים.
בנוסף, ללא בולמים איכותיים מאוד אני חושב שתהיה לצמיג בעיה לעקוב אחר הכביש ויהיו המון איבודי אחיזה שבשורה התחתונה יגרעו מהביצועים.
אם היה מדובר ברכב מסלול, ניחא. אך מדובר ברכב כביש שנוסע בארץ ישראל היפה והמגובששת.
לדעתי לא מומלץ, על-אף היופי שבדבר.
נ.ב.
לא ראיתי אם ענו אך מרווח הברגים בפונטו הוא 4*98 כאשר החור המרכזי הוא בקוטר 58.1 מ"מ.
עכשיו הרכב על צמיג 195.45, גובה הדופן של הצמיג היא 8.775 ס"מ.
נניח אני עולה לצמיג 205.40.17 גובה דופן הצמיג תיהיה 8.2 ס"מ.
האם 0.5 ס"מ תפגע כל כך בנוחות? אני בספק.
בזמנו היה מישהו שעשה זאת על HGT כחולה.
נסה לאתר אותו ולדלות ממנו קצת מידע, החלק מנוחות וכלה בכדאיות.
היא עם ג'אנט 16, ומונמכת.
דיברתי עם אנשים בפורום השכן ב-UK.
מישהו יודע מה הם הברגים האלה שהחברה ב-UK מדברים עליהם?
http://forums.puntomk2.co.uk/showthread.php?p=312429#post312429
הם מדברים על ברגים שהקונוס שלהם הוא מעין שייבה "חופשית" שהחור לא בדיוק במרכזה מה בעצם יוצר מעין מתאם בין ג'אנט במרווח ברגים 4*100 לבין נאבה במרווח ברגים 4-98.
בתכלס, אתה יכול לקרוא לזה מתאם.
ברגים כאלה אפשר גם להשיג בארץ?
והאם הג'אנטים ישבו כמו שצריך על האוטו? (גם מבחינה ביטיחותית) או שזה פתרון של חאפרים?
ערן
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.