View Full Version : שאלה:רעידות בטורים ובהגה.
חברה שלום!
רציתי לדעת לגביי הבעיה הזאת האם זה קשור למנוע צעדים (בית מיצער)? וכמה עולה לתקן את זה?
יכול להיות שניקוי בית מצערת יפתר לך את הבעיה .( פעולה די פשוטה )
תריץ חיפוש ישנו שרשור רלוונטי לזה .
רעידות בהגה, מתי?
איזה רכב?
יש לי פונטו2002 ELX והרעידות בהגה הם בזמן שאני עומד גם כשאני בהילוך N D .
הטורים רוקדים בין 600 ל 1000 סלד. אז אני חושב שבאמת צריך לנקות אבל השאלה שלי היא כמה? דיברתי עם מוסך עד לוי בכפר סבא הוא מורשה פיאט וקאיה והוא אמר לו בערך 600 שח. יש יותר זול?
זה בערך המחיר לניקוי יסודי.
אתה יכול לבצע בעצמך, יש מדריך בדביק בראש הפורום. זה לא מסובך יותר מידי.
מנצ"לש את השירשור בקטנה...
הופיעה לי בתקופה האחרונה תופעה מעצבנת של רעידות בהגה - אך ורק בהילוך D או R (יותר חזקות בD)
הרעידות הנ"ל קורות בעיקר בתחילת נסיעה (לאחר מספר דקות פוסקות).
שמתי לב גם שבעת השילוב לD, כאשר הרכב ממש קר (שניות לאחר ההנעה), מרגישים כמו "חבטה" קלה, דבר שלא קרה לי בעבר.
יתכן שזה בגלל הימים הקרים יותר שהחלו, ופשוט השמן גיר קר יותר בבוקר ולכן משמן פחות טוב?
בקשר לרעידות, אומנם אני צריך לעשות שוב ניקוי מצערת (נוקה לפני 4-5 חודשים וגם לא ביסודיות יותר מידי), אבל אני בספק אם זו הבעיה (הסל"ד כמעט ולא משחק, משחק ממש עדין של 50 סל"ד למעלה ולמטה מ-800).
זה בערך המחיר לניקוי יסודי.
אתה יכול לבצע בעצמך, יש מדריך בדביק בראש הפורום. זה לא מסובך יותר מידי.
העיניין הוא שנאמר לי במוסך שצריך גם לאפס אותו לאחר הניקוי.
לאפס את מה?
כשמוציאים את בית המצער מהמקום ומנקים, אז נאמר לי במוסך שצריך לאפס אותו. כניראה אולי לאפס אותו שהוא ישב באותו מקום. בקיצור אין לי מושג זה מה שנאמר לי. אתה יודע לעשות את זה? כי אם כן אני מוכן לשלם.
מה אתה ממהר לשלוף מזומנים , קיים הרי שרשור עם תמונות והסברים .
תקרא קודם , תחשוב אם אתה מסוגל לבצע את זה לבד ואז תחליט .
מה אתה ממהר לשלוף מזומנים , קיים הרי שרשור עם תמונות והסברים .
תקרא קודם , תחשוב אם אתה מסוגל לבצע את זה לבד ואז תחליט .
תודה! אליקו אתה יכול לתת לי את הקישור הזה בבקשה.
קבל
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=3575&highlight=%F0%E9%F7%E5%E9+%EE%F6%F2%F8%FA
קבל
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=3575&highlight=%F0%E9%F7%E5%E9+%EE%F6%F2%F8%FA
תודה [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR]
כמו שכבר רשמתי לך, יש דביק בראש הפורום.
אם היית טורח לבצע חיפוש, כמו שכתוב בכללי הפורום, במקום לרוץ ישר לפתוח שרשור חדש, היית רואה בעצמך שממש פשוט לבצע את התהליך לבד.
תודה רבה וסליחה שפתחתי שרשור. אני לא מבין למה זה מפריע!
זה מפריע מפני שדיי מרגיז לענות שוב על אותה שאלה.
בשביל זה קיים הפורום. לספק מאגר מידע שבו ניתן להיעזר.
אם מישהו שאל את אותה שאלה שאתה רוצה לשאול, המידע קיים. כל מה שאתה צריך לעשות זה לחפש.
אם בכל זאת יש משהו שאתה רוצה לשאול, ולא נשאל קודם, אז ניתן לפתוח שרשור חדש.
זה כתוב גם בכללי הפורום, שאני מניח שקראת.
מנצ"לש את השירשור בקטנה...
הופיעה לי בתקופה האחרונה תופעה מעצבנת של רעידות בהגה - אך ורק בהילוך D או R (יותר חזקות בD)
הרעידות הנ"ל קורות בעיקר בתחילת נסיעה (לאחר מספר דקות פוסקות).
שמתי לב גם שבעת השילוב לD, כאשר הרכב ממש קר (שניות לאחר ההנעה), מרגישים כמו "חבטה" קלה, דבר שלא קרה לי בעבר.
יתכן שזה בגלל הימים הקרים יותר שהחלו, ופשוט השמן גיר קר יותר בבוקר ולכן משמן פחות טוב?
בקשר לרעידות, אומנם אני צריך לעשות שוב ניקוי מצערת (נוקה לפני 4-5 חודשים וגם לא ביסודיות יותר מידי), אבל אני בספק אם זו הבעיה (הסל"ד כמעט ולא משחק, משחק ממש עדין של 50 סל"ד למעלה ולמטה מ-800).
כשאני קורא את ההודעה הזו שוב, הסימפטומים זהים למה שהיה אצלי.
מתברר ששתים מתושבות המנוע\גיר היו קרועות, מה שבהתחלה גרם לרעידות קלות ותחושה של משחק בסל"ד ועם הזמן גרם למכות קלות. גם אצלי בהתחלה, הבעיה היתה מורגשת יותר כאשר הרכב קר.
תושבת גיר תחתונה ניתן לבדוק לבד, בהנחה שיש לך דרך בטוחה להכנס מתחת לרכב.
תושבת גיר עליונה קצת יותר מורכב.
תושבת מנוע עליונה, קל לזהות ולראות ע"י הרמת מכסה המנוע.
צריך "לשחק" עם התושבות קצת בכדי לזהות קרעים.
אין צורך לצטט הודעה שמעלייך. מעמסה מיותרת לשרת.
מממ...נקודה מעניינת...
לפני חודשיים+ החלפתי תושבת גיר תחתונה (למקורית).
לפני שבוע וקצת הרכב יצא מהמוסך לאחר ראש מנוע, שבטיפול זה החליפו את התושבת מנוע העליונה לחדשה (לא מקורית).
התושבת היחידה שלא נגעתי בה היא תושבת הגיר העליונה (אין תושבת מנוע תחתונה?).
מה שמעניין - לפני ראש המנוע, שתושבת המנוע העליונה הייתה פגומה, כמעט לא הורגשו הרעידות הנ"ל - אך, בעמידה המראה הימנית הייתה רועדת (לפעמים עד מאד). לאחר החלפת תושבת המנוע - המראה כבר לא זזה מ"מ - ושאני חושב על זה באותו הזמן התחילה התופעה של הרעידות בהגה פחות או יותר...
יכול להיות שבגלל שעכשיו התושבת תקינה, הוויברציות לא עוברות לגוף בצד ימין (הצד של התושבת), אלא מסיבה כלשהי מועברות להגה? (כנראה בגלל תושבת נוספת לקויה?)
התושבת ה"נוספת" הזו נמצאת מתחת למצבר. (צד ההגה)
אין תושבות נוספות פרט לאילו שצויינו, שלוש במספר.
אם אתה מוצא זמן, פרק את המצבר ואת התושבת שלו והצץ על תושבת הגיר. נסה לשחק איתה קצת ולראות אם אתה מזהה קרעים בגומי.
תודה :)
מקווה לבצע ניקוי מצערת ביום ראשון בבוקר (אם לא ירד גשם), ואם כבר אני שם אז אפרק את המצבר גם ואנסה להעיף מבט.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.