asaf123
28-10-08, 03:30
סיפור קטנטן לפני
היום יצאתי מהבית כדי להחליף פילטר פתוח לפילטר רגיל ולעשות טיפול לאוטו אז החלפתי פילטר שמן שמן מים לרדיאטור סידרתי כמה דברים ונתתי טאץ' קטן בכוונים של המערכת.
אחר כך החלפתי חוטי הצתה ועוד כמה שטויות.
ותוך כדי הטיפול עולה בי שוב ושוב המחשבה של :"איך בכלל יגיעו מים לפילטר הפתוח? הרי הוא ניסתר כל כך " החלטתי להשאיר אותו .
ואז מיספר שעות לאחר מכן נסעתי לחברה שלי שלי שגרה 5 דקות ממני והיה ממש ממש ממש גשום והאוטו החליט להיכבות ולא רצה להידלק שוב וישר ידעתי שנרטב הפילטר איך נרטב?? אני באמת לא יודע מאיפה הגיעו המים אליו אבל נירטב ואז הבנתי שאין מנוס מלשים פילטר
רגיל לפחות בחורף.
כי מים במנוע יכולים לגרום לנעילה הידרוסטטית שיכולה להיגמר בבלוק שבור בעיקום טלטלים או מנוע תפוס ויכולה גם לגרום לכם להיתקע להמון זמן עם נכנסים יותר מידי מים לתוך תאי הבעירה
אני מאוד ממליץ לחזור לפילטר הרגיל לזמן החורף לפחות.
ומי שזה מצב ששואל את עצמו מה זה נעילה הידרוסטטית אז בבקשה הסבר קצר ממש ממש בקצרה:
זה מצב שבו הצילינדרים מיתמלאים במים ויש כמה דרכים לגרום לזה לקרות היום נתתי דוגמא אחת.
הבוכנה אינה יכולה לדחוס אותם (אותם הכוונה למים) (כמו אוויר עם דלק) והמנוע נעצר או לא יכול להמשיך להסתובב.
אם זה קורה בפתאומיות תוך כדי פעולת מנוע זה יכול לגרום לנזק רב לשבירת הבלוק ואפילו לעיקום טלטלים .
שיהייה לילה טוב.
היום יצאתי מהבית כדי להחליף פילטר פתוח לפילטר רגיל ולעשות טיפול לאוטו אז החלפתי פילטר שמן שמן מים לרדיאטור סידרתי כמה דברים ונתתי טאץ' קטן בכוונים של המערכת.
אחר כך החלפתי חוטי הצתה ועוד כמה שטויות.
ותוך כדי הטיפול עולה בי שוב ושוב המחשבה של :"איך בכלל יגיעו מים לפילטר הפתוח? הרי הוא ניסתר כל כך " החלטתי להשאיר אותו .
ואז מיספר שעות לאחר מכן נסעתי לחברה שלי שלי שגרה 5 דקות ממני והיה ממש ממש ממש גשום והאוטו החליט להיכבות ולא רצה להידלק שוב וישר ידעתי שנרטב הפילטר איך נרטב?? אני באמת לא יודע מאיפה הגיעו המים אליו אבל נירטב ואז הבנתי שאין מנוס מלשים פילטר
רגיל לפחות בחורף.
כי מים במנוע יכולים לגרום לנעילה הידרוסטטית שיכולה להיגמר בבלוק שבור בעיקום טלטלים או מנוע תפוס ויכולה גם לגרום לכם להיתקע להמון זמן עם נכנסים יותר מידי מים לתוך תאי הבעירה
אני מאוד ממליץ לחזור לפילטר הרגיל לזמן החורף לפחות.
ומי שזה מצב ששואל את עצמו מה זה נעילה הידרוסטטית אז בבקשה הסבר קצר ממש ממש בקצרה:
זה מצב שבו הצילינדרים מיתמלאים במים ויש כמה דרכים לגרום לזה לקרות היום נתתי דוגמא אחת.
הבוכנה אינה יכולה לדחוס אותם (אותם הכוונה למים) (כמו אוויר עם דלק) והמנוע נעצר או לא יכול להמשיך להסתובב.
אם זה קורה בפתאומיות תוך כדי פעולת מנוע זה יכול לגרום לנזק רב לשבירת הבלוק ואפילו לעיקום טלטלים .
שיהייה לילה טוב.