התחבר

View Full Version : פונטו HGT ובעיה מוזרה בהזרקה..


agent5
25-09-08, 20:15
:confused:
טוב, אז היום בשעה טובה קניתי PUNTO HGT.
אך לרוע מזלי, זמן קצר אחרי הקניה המצבר נשרף לגמרי- נדף ממנו עשן ופשוט לא היה מתח בכלל\קיצר.

אחרי שהחלפתי מצבר הרכב התנהג מוזר- בלי ללחוץ על כלום הסל"ד מטפס ל5000 סל"ד, לא מוכן לרדת.. היה לי מאוד קשה להגיע הביתה, הייתי צריך לוודא שהמנוע פשוט כל הזמן בהילוך על מנת שלא ישרוף את הקלאץ'.

יש לי חשד שהמצבר דפק משהו כי לפני זה בנסיעות איתו באותו יום ולפני זה בבדיקה אצל מוסך שמשון לא היתה בעיה כזאת. יש השערות? חישן סורר?

בכל מיקרה.. מחר אני מעלה אותו על גרר למוסך.. סתם בעסה להתחיל ככה עם רכב חדש.
אגב.. HGT יד ראשונה עם 71,000 ק"מ0- בלי שינויים, שמור, מטופל יפה.. באמת מציאה.

Ron_Dadon
25-09-08, 20:48
:confused:
טוב, אז היום בשעה טובה קניתי PUNTO HGT.
אך לרוע מזלי, זמן קצר אחרי הקניה המצבר נשרף לגמרי- נדף ממנו עשן ופשוט לא היה מתח בכלל\קיצר.

אחרי שהחלפתי מצבר הרכב התנהג מוזר- בלי ללחוץ על כלום הסל"ד מטפס ל5000 סל"ד, לא מוכן לרדת.. היה לי מאוד קשה להגיע הביתה, הייתי צריך לוודא שהמנוע פשוט כל הזמן בהילוך על מנת שלא ישרוף את הקלאץ'.

יש לי חשד שהמצבר דפק משהו כי לפני זה בנסיעות איתו באותו יום ולפני זה בבדיקה אצל מוסך שמשון לא היתה בעיה כזאת. יש השערות? חישן סורר?

בכל מיקרה.. מחר אני מעלה אותו על גרר למוסך.. סתם בעסה להתחיל ככה עם רכב חדש.
אגב.. HGT יד ראשונה עם 71,000 ק"מ0- בלי שינויים, שמור, מטופל יפה.. באמת מציאה.


מממ....תתחדש? :confused::o
מצבר שרוף זה מוזר לחלוטין...ממתי מצבר נשרף?! אלא אם היה קצר שממש חיבר את הפלוס והמינוס שלו באופן ישיר אני לא מוצא שום סיבה אחרת.

בכל מקרה, אולי הוא דפק גם את מחשב ניהול ההזרקה?

בהחלט לא דרך להתחיל עם רכב חדש

orenhazan
25-09-08, 20:53
בוא אני ינסה לפתור לך את הבעיה אל תמהר עם הגרר יש סיכוי טוב שלא תצטרך אותו אני בערך יודע מה הבעיה.
האם מדובר על HGT שנת 2001.

agent5
25-09-08, 20:55
בוא אני ינסה לפתור לך את הבעיה.
האם מדובר על HGT שנת 2001.


חיובי. 2001

orenhazan
25-09-08, 21:07
טוב אני מבין שהבעיה היא שהרכב עומד בסרק על 5000 סל"ד ולא רוצה לרדת לסיבובי סרק רגילים.

טוב השערה ראשונה היא בכבל הגז איפה שהמצערת יש גומיה נגד אבק שיושבת ממש למעלה איפה שהכבל יוצא לקפיץ המצערת. לפעמים הגומיה נופלת ואז תופסת את כבל הגז והקפיץ של המצערת לא יכול לחזור ואז הגז תפוס זאת בדיקה ראשונה שאתה צריך לבדוק ראיתי הרבה HGT שזה קרה להם.
צריך פשוט להרים את הגומיה השחורה בחזרה והכל יסתדר.

בעיה שניה שיכולה להיות זה שבגלל הבעיה עם המצבר מנוע הצעדים יצא מאיפוס הדרך היחידה לאפס אותו זה רק על ידי חיבור לאגזמינר וביצוע איבחון פעיל למנוע הצעדים.

בכל מקרה אתה יכול להיות רגוע אין נזק רציני ממה שקרה עם המצבר זה משהו קטן לפי דעתי.

בכל מקרה תעדכן אחרי הבדיקה שתעשה.

agent5
25-09-08, 21:15
תודה רבה!
אני אבדוק את הכבל גז, אני כמובן מעדיף לא לעלות את הרכב על גרר שעלול לסרוט.. :cool:

אני מקווה לעדכן + תמונות.. :)

טוב אני מבין שהבעיה היא שהרכב עומד בסרק על 5000 סל"ד ולא רוצה לרדת לסיבובי סרק רגילים.

טוב השערה ראשונה היא בכבל הגז איפה שהמצערת יש גומיה נגד אבק שיושבת ממש למעלה איפה שהכבל יוצא לקפיץ המצערת. לפעמים הגומיה נופלת ואז תופסת את כבל הגז והקפיץ של המצערת לא יכול לחזור ואז הגז תפוס זאת בדיקה ראשונה שאתה צריך לבדוק ראיתי הרבה HGT שזה קרה להם.
צריך פשוט להרים את הגומיה השחורה בחזרה והכל יסתדר.

בעיה שניה שיכולה להיות זה שבגלל הבעיה עם המצבר מנוע הצעדים יצא מאיפוס הדרך היחידה לאפס אותו זה רק על ידי חיבור לאגזמינר וביצוע איבחון פעיל למנוע הצעדים.

בכל מקרה אתה יכול להיות רגוע אין נזק רציני ממה שקרה עם המצבר זה משהו קטן לפי דעתי.

בכל מקרה תעדכן אחרי הבדיקה שתעשה.

agent5
25-09-08, 22:14
אכן הגומי של המצערת נדחף למסילה מתחתיה, משכתי אותו חזרת וניסיתי להצמיד\להבריג חזרה- אכן עכשיו הכל טוב.. איזו הקלה! הלילה בכל זאת אשן טוב..
:rolleyes:

:grin:
-דייויד

טוב אני מבין שהבעיה היא שהרכב עומד בסרק על 5000 סל"ד ולא רוצה לרדת לסיבובי סרק רגילים.

טוב השערה ראשונה היא בכבל הגז איפה שהמצערת יש גומיה נגד אבק שיושבת ממש למעלה איפה שהכבל יוצא לקפיץ המצערת. לפעמים הגומיה נופלת ואז תופסת את כבל הגז והקפיץ של המצערת לא יכול לחזור ואז הגז תפוס זאת בדיקה ראשונה שאתה צריך לבדוק ראיתי הרבה HGT שזה קרה להם.
צריך פשוט להרים את הגומיה השחורה בחזרה והכל יסתדר.

בעיה שניה שיכולה להיות זה שבגלל הבעיה עם המצבר מנוע הצעדים יצא מאיפוס הדרך היחידה לאפס אותו זה רק על ידי חיבור לאגזמינר וביצוע איבחון פעיל למנוע הצעדים.

בכל מקרה אתה יכול להיות רגוע אין נזק רציני ממה שקרה עם המצבר זה משהו קטן לפי דעתי.

בכל מקרה תעדכן אחרי הבדיקה שתעשה.

mikiur
25-09-08, 22:19
קרה דבר דומה בפונטו 1997 המצערת היית בסדר.
פירקתי את המגע פלוס במצבר כנראההוא ביצע איתחול למערכת והבעייה לא חזרה על עצמה.
בהצלחה

KoF-sHeLeG
25-09-08, 22:32
יאללה, תמונות! :grin:

פיליפ
26-09-08, 00:27
אורן כל הכבוד על ה עזרה שלך! איזו הבחנה :o

לפותח השרשור,ף אני שמח שהבעיה נפתרה מהר וללא בעיות.
תתחדש על הרכב ושמור עליו, ברוך הבא למשפחה ;)

שחרון
26-09-08, 01:13
גם אם תעיר את אורן בשלוש בלילה תגיד לו -"תחליף וריאטור" הוא יעשה את זה בעניים עצומות.
נכס לפורום!:]

orenhazan
26-09-08, 07:14
חברה תודה רבה אני פה בשבילכם ותמיד אהיה מוכן לעזור יש לי סיפוק גדול מזה.

לגבי הגומיה של הכבל גז מומלץ לשים אזיקון פלסטיק שיתפוס אותה כדי שזה לא יחזור על עצמו.
תודה שמחתי לעזור.

Caveman
26-09-08, 09:14
יאללה, תמונות! :grin:

..

idango
26-09-08, 12:58
גם אם תעיר את אורן בשלוש בלילה תגיד לו -"תחליף וריאטור" הוא יעשה את זה בעניים עצומות.
נכס לפורום!:]

יאללה - הפרוייקט המצולם הבא ???

:)

לפותח השרשור - תתחדש!

orenhazan
26-09-08, 15:11
גם אם תעיר את אורן בשלוש בלילה תגיד לו -"תחליף וריאטור" הוא יעשה את זה בעניים עצומות.
נכס לפורום!:]

שחרון אתה צוחק היה איזה יום שהחלפתי וריאטור+טימיינג לרכב שלי עשיתי את זה אחרי העבודה התחלתי בשעה 8 בערב וסיימתי ב 4 בבוקר כי הייתי צריך את הרכב יום למחרת.
אני מאמין שאני היחיד שהחליף וריאטור באמצע הלילה.:grin::grin::grin:

idango
26-09-08, 16:02
8 שעות עבודה על טיימינג + וריאטור ...מממ...?
כמה זמן לוקח להחליף רק וריאטור??

assaf HGT
26-09-08, 16:26
סואי על ההתפרצות לשרשור אבל בתור אחד שאורן עזר לו מספר פעמים, אני חושב שתמיד ידעתי להעריך את זה ואמרתי לו תודה.
לא ראיתי שום תודה מפותח השרשור אחרי שאורן פתר לו בעיה שהיתה עולה לו הרבה כסף וזמן!
לא מכובד ואם אני טועה אנא תקנו אותי...

KoF-sHeLeG
26-09-08, 16:32
8 שעות עבודה על טיימינג + וריאטור ...מממ...?
כמה זמן לוקח להחליף רק וריאטור??

כדי להחליף וריאטור צריך לפרק טיימינג, ככה שזו אותה עבודה.

agent5
26-09-08, 19:46
אסף שלום,
דווקא אמרתי במילים אלה ממש "תודה רבה" אחרי המלצותיו ואז הודעת המשך של "אורן צדקת!"
אני בהחלט מודה ומעריך, זה חסך לי את התענוג המפוקפק של להעלות את הרכב לגרר- מה שכמעט תמיד גורם נזק קוסמטי.
אגב, המוסך עקרונית המליץ פשוט לחתוך את הגומי, יש יותר מדי סיכון שאפילו עם אזיקון בסוף זה יתפרק שם.

בלי קשר, עדכון- לקחתי את הרכב ל"יישור קו" והוא באמת במצב טוב. עליתי איתו היום עם המשפחה לירושלים ופשוט תענוג של רכב. :cool:

תודה לאורן ולכולם שגם עזרו לי בשירשור והמלצות האם בכלל להכנס להרפתקאה שנקראת HGT

אני מרוצה :D


סואי על ההתפרצות לשרשור אבל בתור אחד שאורן עזר לו מספר פעמים, אני חושב שתמיד ידעתי להעריך את זה ואמרתי לו תודה.
לא ראיתי שום תודה מפותח השרשור אחרי שאורן פתר לו בעיה שהיתה עולה לו הרבה כסף וזמן!
לא מכובד ואם אני טועה אנא תקנו אותי...

orenhazan
26-09-08, 20:43
8 שעות עבודה על טיימינג + וריאטור ...מממ...?
כמה זמן לוקח להחליף רק וריאטור??

אתה צריך להבין שזה לא בתנאי מוסך כך שזה לוקח יותר זמן. במוסך זה לוקח בערך חצי הזמן.
וגם חוץ מזה אני עושה את זה בכיף לא בלחץ ובהפסקות אני לא ממהר לשום מקום אני בעד עבודה איטית אבל מדוייקת זאת דעתי בכל אופן. דרך אגב להחליף וריאטור וטימיינג ב HGT לא עבודה פשוטה בכלל.

תודה רבה לאסף אבל זה בסדר אני אוהב לעזור כאב לי הלב שהבחור היה מזמין גרר ובמוסך עוד היו מספרים לו סיפורים ועוד גובים ממנו כסף על שטות כזאת.
בכל מקרה תודה על ההערכה.

assaf HGT
26-09-08, 23:36
בכיף אורן, אני חושב שאתה באמת נכס לפורום ובמיוחד לבעלי הHGT שלדעתי דיי שולטים פה בפורום :)
בכל מקרה סתם לידע כללי מכרתי את הHGT שלי אבל אני עדיין אוהב להכנס לכאן מידי פעם ולקרוא את מה שאנשים כותבים.

שחרון
27-09-08, 00:33
אחרי ששיפצת לה את החיים מכרת אותה?

assaf HGT
27-09-08, 00:58
1. מסתבר שלא מספיק לה לא משנה כמה משקיעים בה
2. אני כל היום נוסע לעבודה בפקקים וסתם נשברת לי הרגל ואני גם לא נהנה מהאוטו
3. הפרוייקט הבא זה טרקטורון אז הייתי צריך רכב יותר זול כדי שיהיה כסף