View Full Version : מנוע עובד על שלושה צילינדרים - אונו 95 הזרקה
כמו שהכותרת מרמזת, המנוע שלי עבר לעבוד על שלושה צילינדרים.
את האפשרות של פלאג דפוק שללתי ע"י זה שהחלפתי את ארבעת הפלאגים.
לפני שאני מתחיל לפרק את המנוע לגורמים (כדי להחליף רינגים) איזה עוד דברים עלולים לגרום לתופעה הזאת?
התופעה החלה אתמול באמצע נסיעה.
מחכה לעזרתכם
עניתי לשאלתך זאת ב"קארספורום" .
בברכה - רפי לין :)
עניתי לשאלתך זאת ב"קארספורום" .
בברכה - רפי לין :)
כנ"ל!
אומנם אני לא קוסם לפי דבריו של ליאור פ. אך ברור מאוד שהבעייה היא לא פנימית במנוע, ולא קשורה לקומפרסייה, שסתומים או רינגים, אלא ליניקת אוויר מצנרת וואקום, תושבת גומי למערכת הזרקה, אטם סעפת יניקה!
בהצלחה ארילו! בברכה
צביקה
היום בבוקר נפגשתי עם צביקה, ולצערי הבדיקה העלתה 0 קומפרסיה בצילינדר המדובר :(
אין ברירה, צריך להתחיל לפרק ולבדוק מה קרה שם (מבטיח עדכונים וצילומים אחרי הסופ"ש).
היום בבוקר נפגשתי עם צביקה, ולצערי הבדיקה העלתה 0 קומפרסיה בצילינדר המדובר :(
אין ברירה, צריך להתחיל לפרק ולבדוק מה קרה שם (מבטיח עדכונים וצילומים אחרי הסופ"ש).
ארילו נסעת לצביקה עד נתניה מהרצליה, על מנת לבדוק קומפרסייה, לא חבל על הדלק?! ליאור פ. מהסס חודשים אם לנסוע מחולון לנתניה, כדי לחסוך דלק, ואתה נוסע מהרצליה לנתניה, מבלי להסס בכלל. אתה לא נורמלי!! בברכת חג שמח
לך ולכל חברי המועדון
צביקה
היום בבוקר נפגשתי עם צביקה, ולצערי הבדיקה העלתה 0 קומפרסיה בצילינדר המדובר :(
אין ברירה, צריך להתחיל לפרק ולבדוק מה קרה שם (מבטיח עדכונים וצילומים אחרי הסופ"ש).
אביעד משתתף בצערך... :(
מקווה שתצא עם נזק מינימלי.
גם אני מקווה שהנזק יהיה מינימלי.
מה שבטוח, שגם מהתקלה הזאת אני אלמד משהו :)
לצערי מכוניות לא חיות לנצח...
בזה תן לי לחלוק עלייך..
מכונית שתשקיע בה, תטפל בה, תשמור עליה ולא תיסע בה הרבה- תחייה לנצח.
כמה הרכב עבר, אם מותר לשאול?
אולי באמת התעללו במנוע לפניך: שמן ירוד, החלפתו לא בזמן, לחיצות על מנוע קר (רוב הנהגים נוסעים "רגיל" על מנוע קר. אם צריכים לנסוע מיד לאחר התנעה ההמלצה - לא לאמץ מנוע)
אני מכיר כמה UNO שעברו את 250,000 ק"מ והמנוע עדיין ללא שיפוץ (ונוסע לא רע בכלל)
הרכב עבר את ה-200K לא מזמן, והוא ברשותי כ-10 שנים.
אני יכול לומר לך בוודאות שלפני התעללו ברכב (הוא מהשכרה במקור), וגם המכונאים שטיפלו בו עד השנים האחרונות (שאז החלטתי שאני צריך לדעת מה קורה מתחת למכסה מנוע) אני לא בטוח כמה הם חיפפו.
בכל מקרה אני לוקח את התקלה כאתגר, ומשהו חדש ללמוד ממנו.
אם יש לך טיפים ורעיונות, אני אשמח כמובן לשמוע :)
עדכון ראשון, כל הקפיצים של השסתומים שלמים ונראים תקינים. הראש ירד מחר בע"ה.
אגב צביקה, ניקיתי את היחידת הזרקה, והחריר וואקום שהיה בה סתום חזר לעבוד.
להלן שאלות:
1. אני צריך בוקסה כדי לפתוח את הפולי מנוע ולהוריד אותו (זה הפולי שמניע את הרצועת אביזרים ואת רצועת המזגן). מישהו יודע איזה בוקסה אני צריך בשביל זה? (אין לי אותה :( ).
2. יש את הכלי הקסום שנועד לנעול את הקמשאפט כשמרכיבים בחזרה את גלגל השיניים שלו. אני יודע איך הוא צריך להיראות / איך לבנות אותו, אבל אולי בכל זאת יש פה מישהו שיודע אם אפשר להשיג כזה, או לפחות איפה אני יכול להשיג שני פסי מתכת לפני מידה, ושיקדחו לי בהם במקומות בהם אני אחפוץ?
3. אני זקוק לחרט אמן בשביל לשפץ את הראש מנוע באופן יסודי. אם למישהו יש המלצות אני אשמח. המחיר הרבה פחות חשוב מאיכות העבודה.
4. אני אברר מחר עם סודאי ומיר, אבל בכל זאת, האם ישנו אטם ייעודי שצריך להיכנס בין ראש המנוע, לחלק שמתחבר אליו ומכיל את הקאמשפט? (אצלי היה RTV אדום שלא עמד במשימה). אם לא, מה אמורים לשים שם?
לשיפוץ ראש המנוע פנה אל "מיכאל" שברח' יצחק שדה 25 ת"א, טל' 03-5619544
או 03-5622552.
בברכה - רפי לין :)
לעצות ולחיפוש הכלי שציינת פנה לבני ל. שדרך אגב הוא גם חבר פורום זה! בברכת חג שמח
צביקה
הראש ירד :) (או כמו שאומרים אצלינו הורדתי ראש)
והבעיה המסתורית נמצאה! שסתום פליטה שבור בצילינדר האמור.
ועכשיו לשאלה הגדולה:
אני חושב (בעקבות הפירוק הגדול) להמשיך לפרק את הבוכנות מתוך הצילינדרים ולהחליף רינגים. אני יודע שאני צריך בשביל זה מכווץ רינגים. השאלה היא כמה עבודה נוספת זה? (לפי היינס לא הרבה)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.