View Full Version : אוטומוטור 2006
בחול המועד תתקיים תערוכת אוטומוטור, מי שמעוניין לרכוש כרטיס במחיר של 45 ש"ח (במקום 75) דרך סמל"ת, מוזמן להירשם בשרשור זה.
בהמשך יקבע תאריך למעוניינים להגיע עם המועדון.
ניתן להרשם עד יום ו' הקרוב.
גילי.
שלום אני מעונין איך בדיוק אני יכול להזמין כרטיס?
התשלום עבור הכרטיס יילקח באירוע הקרוב שיתקיים ברמת הכובש. מי שלא מתכונן להגיע לרמת הכובש ומעוניין בכרטיס, שירשם כאן ויפורסם מועד ומיקום נוסף לגביית התשלום.
לגבי צפוניים - מישהו מגיע למרכז בסוף השבוע הקרוב?
גילי שלום,
אני מעוניין לרכוש כרטיס ל"אוטומוטור" במחיר המוזל.
הבעיה היא שאני גר בצפון הרחוק, ולא מגיע לאירוע ברמת הכובש מטעמי מרחק, וכמובן שאני לא אהיה באיזור המרכז בשבוע הקרוב.
אם בכל זאת יש דרך להשיג כרטיס במחיר מוזל אשמח לדעת על זה, ולא אאלץ לשלם מחיר מלא.
גיא.
לעת עתה הירשמו, אעדכן בהמשך לגביכם (הצפוניים).
אני בפנים כמובן :)
(יש לפיאט דוכן?)
(יש לפיאט דוכן?)
גרנדה גרנדה :)
אני מעוניין ב 2
אבל לא יכולתי להגיע לרמת הכובש כי אני עובד גם בשישי
אני רוצה כרטיס לאוטומטר איך אני משיג כרטיס במחיר מוזל???
בבקשה פנה אליי מהר...
לחברים שלום:
מצאתי מחיר יותר זול:
למי שיש ישרכארט- 40 ש"ח כרטיס+ 250 כוכבים!!!
aviging שלום,
לפני שאתה משיג כרטיס במחיר מוזל אתה מוזמן לכתוב מעט כאן:
http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14
לאחר שתעשה כן, שלח לי את מספר הטלפון שלך בפרטי.
שוב שלום ותודה שענית לי קודם.
אבל אני חייב כרטסים לאוטומור 2006 כי זה כבר השבוע מתחיל.
בבקשה צור איתי קשר...
כתוב הודעה שיש שם את הטלפון שלך ואת המייל שלך ואם יש לך איסיקיו
בבקשה צור איתי קשר אני מאוד יודה לך אם תשיג לי כרטיסים במחיר מוזל...
בתודה,
אבי 8)
נתבקשת לכתוב בשרשור הבא:
http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14
היי אנשים מה המצב ???
אני חדש פה....
8O , מה זה??
נרשמת למועדון כי אתה חייב כרטיסים ואפילו לא טרחת להציג את עצמך :?:
ואתה דורש:
בבקשה פנה אליי מהר...
תשמע "איש", זה לא עובד ככה :idea: .
פנה אליי מהר...
אתה צריך לרשום בשרשור את שמך ועל איזה רכב אתה נוהג.
אני מצטער אנשים שלא הצגתי את עצמי מצטער על חוסר הנימוס.....
עכשיו כתבתי כבר בדף 5.......................
טוב [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] בבקשה פנה אליי אני חייב כרטיסים מתחנן.....................
פנה אליי.....
יאללה ביי :wink:
אחיי אני צריך 3 כרטיסים ליום שישי הזהה דברר איתיי אםם ישש כיוון ?
ניתן להרשם עד יום ו' הקרוב.
נכתב ב-5 לאפריל (שבוע שעבר).
שלום רב!
שמי משה בן 20 מנתניה
אני נוהג על סובארו אימפרזה 2006
(למי ששואל למה פורשה.. אז כנראה שזה החלום שלי)
אני יודע שאני חדש פה אבל אם אפשר באמת כרטיס בהוזלה ליום ראשון/שני..
תודה מראש!
חג שמח :roll:
הייתי היום בתערוכה, ואני יכול לומר שהיה נחמד מאוד,
הרבה גרנדה גרנדה :D
וגם אלפה רומיאו בררה - מכונית מדהימה :!:
היו עוד כמה מכוניות נחמדות תוצרת גרמניה :wink:
בכל מקרה, מומלץ ללכת לראות.
הייתי היום בתערוכה.
עומס מטורף והיו ערסים בשפע.
צילמתי 92 תמונות מהתערוכה.
פיאט שיחקו אותה עם הגרנדה פונטו- הם הציבו הרבה פונטואים ברחבי גני התערוכה מכל הצבעים.
ישבתי בתוכה, רכב בעל עיצוב יפה ונוח לנהיגה. לוח שעונים קריא וברור.
גם אני הייתי היום בתערוכה ונהנתי מאוד, אבל מעמד האיטלקיות בתערוכה איכזב אותי חבל על זמן .
את הלמבורגיני הרימו על רמפה והעמידו אותה בפינה כאילו היא בעונש, וזה המשיך עם ענציגות האומללה של ארבע מכוניות מטעם אלפא רומיאו ושלושה פיאטים שכל זה היה דחוס באותו האולם עם עשרות פחנועים סיניים ומשפחתיות צרפתיות.
לפי שאר הדוכנים שראיתי ציפיתי שגם לפיאט ולאלפא יהיה איזה דוכן עם מזכרות וכו", טוב לפחות הצלחתי להוציא מהדיילת את השקית עם הלוגו גם זה משהו.וגם על הדרך כבר נרשמתי לנסיעת מבחן של הגרנדה פונטו .
טוב כמו שאתם רואים הרבה חוויות היו לי היום מהתערוכה הזאת ואני מעדיף להתלונן על משהו שלא אהבתי מאשר על זה שלא היה תערוכה בכלל,אז שירבו אירועים כאלה ותודה לשמיים שנתו לנו עוד יום ללא תקלות! :wink:
אכן הרבה גרנדה גרנדה (פיזרו אותן בין הביתנים).
פיאט הציגו שם את הפונטו (מישהו חיפש את הפתיחה לתא המטען והשאיר אותו מלוכלך), פנדה 4X4 וכרומה (מישהי ניגשה לאחת הדיילות ואמרה שהיא מצאה חן בעינייה, הכרומה :) , ושאלה על המחיר - ישראלית מצוייה או חברה חדשה במועדון??).
אלפא הצליחה למשוך הרבה עיניים (ובצדק) וידיים (לא בצדק) - אנשים באמת מבדילים בין סוגי הפח ועובי הזכוכיות??
חוץ מזה היתה הלמבורגיני, הרולס רויס, BMW שהביאו כמעט את כל המשפחה ושאר רחוב המסגר + + .... עניין ההמרה לגז תופס תאוצה והיו כמה חברות שהציעו הסבה, דוכני שיפורים ומערכות (סטריאו, GPS ועוד), תצוגה נחמדה של סובארו שהראו את היתרונות של 4X4 והופעה קצרה של יובל מלמד באימפרזה טורבו..
סה"כ בילוי נחמד מאוד, תמורה סבירה עבור המחיר שקיבלנו, לא מצדיק את ה-75 ש"ח.
לא מצדיק בכלל, היה עומס כבד.
לפחות אני שילמתי 40 ש"ח כרטיס, ולא 75 ש"ח, חצי נחמה.
לא מצדיק בכלל, היה עומס כבד.
לפחות אני שילמתי 40 ש"ח כרטיס, ולא 75 ש"ח, חצי נחמה.
נחמד, לא יותר מזה.
מצרף תמונות מהתערוכה הנ"ל (חלק אני צילמתי וחלק צילם גדעון) ומתערוכת פרנקפורט (בה ביקרתי בספט' האחרון):
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_iaa161.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/iaa161.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_iaa160.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/iaa160.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_iaa157.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/iaa157.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_iaa156.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/iaa156.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_iaa155.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/iaa155.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_iaa153.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/iaa153.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_iaa152.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/iaa152.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_iaa151.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/iaa151.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_iaa150.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/iaa150.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat16.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat16.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat15.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat15.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat14.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat14.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat13.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat13.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat11.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat11.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat10.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat10.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat9.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat9.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat8.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat8.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat7.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat7.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat4.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat4.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat3.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat3.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat2.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat2.jpg)http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/th_Fiat1.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/Otomotor%202006/Fiat1.jpg)
ההתרשמות שלי:
נשאיר את כולם לרגע בצד, בפיאט מדובר כאן הרי :)
מאוד מאוד מאוד התרשמתי מהפונטו. מאוד יפה בפנים, ולדעתי איכותית יותר מהקודמת. מדהים פתאום כמה מקום יש בתא המנוע, יאמר לזכותם.
כרגיל, מלא מקום בתא המטען, ואפילו ידית הפתיחה נעלמה כדי לשמור על האסטטיות, אהבתי.
אפילו הטאסות נראות טוב.
הכפתורים מרגישים איכותיים, ולוח השעונים קריא וברור. מה שאני לא יכול להגיד בלב שלם על הלוח שעונים אצלי...
כל מה שצריך עכשיו זאת גרסת ה 3 דלתות !
הכרומה באמת אחת המכוניות היפות שראיתי בתערוכה, יש לה סוג של קלאסה כלשהי, אני מאוד מקווה שהיא תצליח בארץ.
הפנדה 4X4 חמודה מתמיד, נראית פאנקי :P
זהו לגבי פיאט :)
ההתרשמות שלי:
נשאיר את כולם לרגע בצד, בפיאט מדובר כאן הרי :)
מאוד מאוד מאוד התרשמתי מהפונטו. מאוד יפה בפנים, ולדעתי איכותית יותר מהקודמת. מדהים פתאום כמה מקום יש בתא המנוע, יאמר לזכותם.
כרגיל, מלא מקום בתא המטען, ואפילו ידית הפתיחה נעלמה כדי לשמור על האסטטיות, אהבתי.
אפילו הטאסות נראות טוב.
הכפתורים מרגישים איכותיים, ולוח השעונים קריא וברור. מה שאני לא יכול להגיד בלב שלם על הלוח שעונים אצלי...
כל מה שצריך עכשיו זאת גרסת ה 3 דלתות !
הכרומה באמת אחת המכוניות היפות שראיתי בתערוכה, יש לה סוג של קלאסה כלשהי, אני מאוד מקווה שהיא תצליח בארץ.
הפנדה 4X4 חמודה מתמיד, נראית פאנקי :P
זהו לגבי פיאט :)
חבר'ה, אני מבקש לא לסקול אותי :oops:
איני מסכים איתך, גדעון.
נכון, מבחינה עיצובית היא מאוד מרשימה ואני מצדיע לפיאט על כך.
ונכון שהיא מאוד בטוחה (5 כוכבי בטיחות זה מצויין!)... א-ב-ל,
המרחב הפנים לא גדול משמעותית מהקודמת, למרות שהיא עדיין מאוד מרווחת.
והנקודה הכואבת מתייחסת לגבי תא הנוסעים ואיכות החומרים.
החומרים נוקשים מאוד והמרקם שלהם גס, זה ממש לא לעניין.
אין ספק שזה איכותי ומוצק יותר מהפונטו היוצאת, אך תא הנוסעים עדיין בנוי בצורה סבירה בלבד ויש הרבה מאוד מה לשפר...
נתחיל בחומרים רכים ונעימים יותר למגע, ומשם נמשיך לאיכות החומרים וצורת הרכבתם.
גדעון, אתה מוזמן להיכנס שוב לפביה ולהיזכר כמה ההבדלים ביניהם מורגשים ומשמעותיים.
עם כל הכבוד לפיאט (ויש כבוד - למרות שנפלנו איתם חזק פעם אחת וזה השאיר טעם רע מאוד בפה), יקח זמן (רב) עד שהם יגיעו לאיכויות היצור וההרכבה של הפביה (לדוג').
אצלנו הכל נסגר בקליק מרטיט והכל מרגיש כבד (ז"א, גרמני :wink:) ותא הנוסעים משדר איכות
בפונטו (לצערי) זה פשוט לא ככה.
אומנם הדלתות נסגרות בצליל איכותי, אך דלת תא הכפפות (לדוג') קלה ודקה ונפתחת מהר מידי ונסגרת בצליל מחליא והעסק מרגיש כאילו תכף נישאר לך בידיים.
לעומת זאת,
אני חייב לציין שהכרומה זה עולם אחר וגם כאן מגיע לפיאט צל"ש גדול.
יצא לי לשבת בה בתערוכת פרנקפורט והיא משדרת איכות טובה יותר בצורה די משמעותית.
רואים שהמכונית הנ"ל חשובה ליצרן ושהוא השקיע בה :)
וגדעון, אל תערב כרגע את הרומסטר,
מדובר ברכב טרום ייצור ולכן האיכות בו די על הפנים.
חג שמייח,
אוראל.
לא חשבתי לרגע לערב את הרומסטר. נכון שהאיכות שם לא הייתה משהו, אבל אוטו נחמד מאוד מבפנים. עם כי יש קצת מה לשפר מבחינת הנדסת אנוש, כמו למשל, שאם מניחים את היד על המשענת באמצע, קשה להגיע לידית ההילוכים...
בסופו של דבר אהבתי אותה.
תראה, אני חיי פונטו כבר שנתיים, אני לא רוצה משהו אחר, כי אני מרוצה על הגג ממנה. (גם מהקודמת) אני אגן על כבודה של פיאט עד יומי האחרון, ולא מעניין אותי מה אנשים אומרים, בשבילי היא המכונית הכי טובה :)
לא חשבתי לרגע לערב את הרומסטר. נכון שהאיכות שם לא הייתה משהו, אבל אוטו נחמד מאוד מבפנים. עם כי יש קצת מה לשפר מבחינת הנדסת אנוש, כמו למשל, שאם מניחים את היד על המשענת באמצע, קשה להגיע לידית ההילוכים...
בסופו של דבר אהבתי אותה.
תראה, אני חיי פונטו כבר שנתיים, אני לא רוצה משהו אחר, כי אני מרוצה על הגג ממנה. (גם מהקודמת) אני אגן על כבודה של פיאט עד יומי האחרון, ולא מעניין אותי מה אנשים אומרים, בשבילי היא המכונית הכי טובה :)
אחויה :wink:,
לגבי הרומסטר,
כמו באוקטביה II וסופרב - ניתן להזיז את המשענת אחורה, היא נעה על מסילה (או מתקפלת, אני כבר לא זוכר).
אנחנו חיים פביה מעל 4 שנים, ולפני זה הייתה לנו מסורת לא קטנה של פיאטים (שאת זה אתה יודע), שכוללת 124, 131 סופר מרפיורי, פונטו 60 (דור ראשון), פונטו 85 16 שסת' (דור ראשון) ופונטו 60 (דור שני).
מה-124 ומה-131 הוריי היו מאוד מאוד מרוצים.
מהפונטו 60 - אנחנו די מרוצים.
הנוכחית (דור ראשון. הדור שני הייתה מהעבודה - ליסינג) עם 120K וחוץ מעניין שריפת הנורות, אין בעיות.
אפשר להגיד שאחי מאוד מרוצה ממנה.
הפונטו ספייס 60 לא הפסיקה להתפרק (ולא, [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] לא התעלל בה) ועשתה כל מיני בעיות קטנות... אבל למי אכפת - רכב ליסינג.
מהפונטו 85 (סביר להניח שאתם לא מכירים אותה - נמכרו יחידות בודדות [אפשר לספור על יד אחת] מהם) היינו מאוד ל-א מרוצים.
אכלנו ממנה מרורים, ללא הפסקה...
אני מסכים - עם מכוניות חדשות צריך מזל (הרבה מזל).
מה שמעצבן אותי זה שסמל"ת לא ידעו לטפל בבעיות והגענו למצב שפשוט רצינו לצבוע בכחול ולזרוק לימים - וזאת הסיבה שאין לנו כיום פיאט (אלא יש שקודה... השנייה ברציפות).
אני לא אומר שאני פוסל את פיאט (כי סה"כ, אני מעריך את היצרן הנ"ל), אבל אתה לא תראה אותנו נוטש את הגרמניות, למרות האחזקה היקרה משמעותית משל פיאט.
אוראל, לפי דעתי לא שופטים רכב לפי זה שהחלקים בתא הנוסעים לא נעימים למגע.
מדובר ברכב חדש שלא משווק בישראל.
חכה שהרכב ינחת בישראל, נראה את רמת המכירות, רמת ההתענינות של ציי רכב בפונטו ואז נחליט.
אין לנו מידע על אמינות הרכב (דבר שפיאט בכלל לא מצטיינת בו), ביצועים, צריכת דלק וכ'.
אני יכול להגיד לך שגם לנו יש הסטורייה של פיאטים. היתה לנו את ה- 127 הברזילאית משנת 84 עד 2000, ומשנת 2001 ועד היום יש לנו את האונו. אני יכול להגיד שמבחינת אמינות- ה127 עדיפה פי 2 מהאונו. עם האונו נפלנו. מאות תקלות, עשרות אלפי שקלים על תיקונים במוסך (לא, זו לא טעות). אני יכול להגיד שאני גם מעריך את היצרן, אבל אם יהיה לי כסף לרכישת רכב חדש מתישהו- אני לא חושב שזה יהיה פיאט.
בין הפונטו לפביה לא חוכמה בכלל להשוות, משום שהפביה נמכרת כאן כמה שנים.
אוראל, לפי דעתי לא שופטים רכב לפי זה שהחלקים בתא הנוסעים לא נעימים למגע.
מדובר ברכב חדש שלא משווק בישראל.
חכה שהרכב ינחת בישראל, נראה את רמת המכירות, רמת ההתענינות של ציי רכב בפונטו ואז נחליט.
אין לנו מידע על אמינות הרכב (דבר שפיאט בכלל לא מצטיינת בו), ביצועים, צריכת דלק וכ'.
בין הפונטו לפביה לא חוכמה בכלל להשוות, משום שהפביה נמכרת כאן כמה שנים.
גיא ידידי,
דיברתי אך ורק על עניין תא הנוסעים.
וכאן, הפונטו פשוט לא מסוגלת להתחרות בפביה (שלמרות שהיא כבר לא צעירה, היא עדיין ממוקמת בטופ הקטגורייה).
לא דיברתי על עניין הנוחות או האמינות - כי לא יצא לי לסוע בה.
ושוב, זאת דעתי, ואני חושב שפיאט יכלו להתאמץ יותר.
סלחו לי על הסטייה מהנושא :)
אוראל.
מה שאתה אומר למעשה גיא, הוא נכון ביסודו. רכב חדש שלא עמד עדיין במבחן הזמן , לא פורק על ידי מנתחי שוק מקומים על כל רבדיו- אינו ניתן להשוואה בשום פרמטר, ובאף צורה.
למרות זאת, אני חייב להסכים עם אוראל. הסקודה הפביה שבעצם מבוססת כמעט בכל רכיביה על הפולו ,היא לא פחות מהנחתה כואבת גם למכוניות חדשות היוצאות לשוק.
וודאי לכל דבר שפיאט מייצרת. ואל תשכח , סקודה שומרת לעצמה את ייצור המכונית , כך שאמנם היא תחת כנפי VW אבל הביקורת היא תחת עיניהם של מהנדסי סקודה, ומי שמכיר את החברה, עוד בראשיתה לפני כ 100+ שנה , יודע שלא מדובר בלהקת ארטיסטים שיכורה.
דווקא בימינו חברות כמו רנו ופיאט, שהן המתחרות הישירות של VW בסגמנט הקטנות סובלות מאיכויות ייצור מבישות. נהגתי כבר על כל קשת הדגמים החדשה של רנו , ולומר את האמת זו חרפה שלא נראתה כדוגמתה. אפילו בלגונה איכויות הייצור הן פשוט עלבון.
אפשר וצריך לתת צ'אנס לפונטו - ולו רק משום שהיא חדשה, אלא מהיותה דגם תפניתי עבור החברה לאחר ההתנתקות מ GM.
כל זה , לטעמי, עדיין לא ימקם אותה בשום מקום, ובשום מבחן מעל הסקודה פביה הנפלאה.
יהיה קרב מעניין מבחינה דינמית [אולי] , אבל מעבר לנקודה הזו.. זה ייגמר כשידה של הפביה על העליונה.
בוקר טוב,
לא אמרתי שאני לא נותן לה צ'אנס, רק הבעתי את דעתי על תא הנוסעים שלה
שמבחינתי, הוא נקודת חולשה שלה.
וניר, אני מסכים איתך לגבי רנו - גם הקליאו החדשה מרגישה פלסטית וזולה, למרות השילוב של צבעים כהים עם בהירים.
גם המגאן מרגישה ככה.
הפביה כבר לא צעירה, אבל אין ספק שעדיין יש לה את זה :wink:
אל תדאגו, בפרנקפורט 07 תוצג הפביה II, ואני יכול לספר לכם שהיצע המנועים שלה מאוד מעניין :twisted:
מהי רמת הבטיחות של הפביה? כמה כוכבים היא קיבלה במבחני הריסוק?
http://cars.zaobao.com/images1/fabia220901.jpg
4 כוכבי בטיחות, עם ציון טוב מאוד לזמנו.
לפונטו יש 5 כוכבי בטיחות.
אם נחזור לתארוכה...
לדעתי בסמל"ת יכלו לעשות יותר .
את הדגמים המסחריים הם בכלל שכחו , איפה המולטיפלה החדשה, איפה הדובלו והדוקאטו. בפיז'ו ידעו להציג את הרכבים המסחריים שלהם בחוץ.
ועוד דבר מאוד אפריע לי - מה זה המחירים האלה : 110K לפונטו הילוכים - איך בידיוק הם רוצים להתחרות בגטס ?????
וגם באלפא רומאו המחירים לא ממש מגרים , אם אתה לא חולה אלפה תעדיף במחיר הזה חברות אחרות עם מוניטין יותר טוב בארץ
לסיכום לא ככה מרימים את רף המחירות של היצרנים האלה .!!!!!!!!!!!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.