View Full Version : שאלה לבעלי הHGT
בשעה טובה ומוצלחת התחדשתי בHGT בתחילת השבוע והרבה אנשים המליצו לי לבצע הסבה לגפ"ם במיוחד למערכת של טארטאריני שהם מומחים כביכול לרכבי פיאט היתי שמח לשמוע מבעלי HGT או מכונאים של סמל"ת האם כדאי או לא והאם יש למערכת הזאת השפעות רעות על הרכב
תודה מראש
תתחדש :)
למה שתעשה דבר שכזה?
בלון גז אחד, ואתה יכול להגיד שלום לבאגז'.
צריכת הדלק של ה HGT לא רעה בכלל (בלי ללחוץ הרבה 1:10 בעיר, 1:13 מחוץ, לפחות אצלי)
בכל מקרה ובלי שום קשר, תמיד כדאי לנהוג על אוטו חדש איזה חודשיים לפניי שעובדים עליו.
אה, אגב,
תתחדש, וג'יון דה קלאב.
תתחדש!
וסתם מסקרנות, האם הרכב שלך היה השבוע במוסך פטין (מורשה פיאט) בעכו?
באם כן, ראיתי אותו מקרוב (בדיוק הייתי שם לתיקון ההגה שלי) ונראה אחלה רכב, דיי שמור ממבט חטוף ;)
תתחדש!
זה לא הרכב למכירה מטבעון?
תתחדש!
זה לא הרכב למכירה מטבעון?
כן הבעלים הקודם של הרכב הוא מטבעון והרכב למעט כוויות שמש בצבע נמצא במצב מעולה
לגביי השאלה הקודמת שלי ממש אין לי עדיין מושג לגביי יחס האכילה שלו פשוט המון אנשים ובניהם בעל HGT המליצו לי בחום
אתה לקחת את הרכב לבדיקה? פשוט בעל הרכב פרסם את הרכב הזה המון המון זמן, קצת מוזר שהוא לא הצליח למכור, בהתחשב שעובדה שיש לרכב כ- 95,000 ק"מ בלבד, אולי אף פחות. אם היתה בעית מחיר זה משהו אחר..
המון אנשים ובניהם בעל HGT המליצו לי בחום
תראה לי אחד. אני בהחלט אסיר בפניך את הכובע.
אתה לקחת את הרכב לבדיקה? פשוט בעל הרכב פרסם את הרכב הזה המון המון זמן, קצת מוזר שהוא לא הצליח למכור, בהתחשב שעובדה שיש לרכב כ- 95,000 ק"מ בלבד, אולי אף פחות. אם היתה בעית מחיר זה משהו אחר..
כן ברור הרכב נבדק בטכנו טסט ברמת ישי המצב שלו מצויין חוץ מאגזוז משוחרר ושריפת צבע מהשמש
המנוע עדיין בנצילות של 85 אחוז אני לא יודע אם זה אותו הרכב שאתה מתכוון אבל אין לו שום בעיות וזה כולל גם את המחיר ששילמתי עליו
תראה לי אחד. אני בהחלט אסיר בפניך את הכובע.
אז אתה אומר לא להתקין מערכת כזאת??
אה, אגב,
תתחדש, וג'יון דה קלאב.[/QUOTE]
תודה!! שמח להיות כאן נראה לי נחמד
ממש לא
או קיי סומך עליך בתור בעל HGT וותיק ויורד מהנושא תודה
כן ברור הרכב נבדק בטכנו טסט ברמת ישי המצב שלו מצויין חוץ מאגזוז משוחרר ושריפת צבע מהשמש
המנוע עדיין בנצילות של 85 אחוז אני לא יודע אם זה אותו הרכב שאתה מתכוון אבל אין לו שום בעיות וזה כולל גם את המחיר ששילמתי עליו
אז בסדר גמור.
את עיניין שריפת הצבע מהשמש אין מה לעשות, עכשיו צריך לצבוע את החלקים שבהם יש צבע פגום ואח"כ לכסות את הרכב כולו.
לגבי המכון שאליו לקחת את הרכב הוא מצויין, גם אני בזמנו בדקתי שם את האונו והם לא פיספסו בכלום, כמובן למעט הערות ברירת המחדל שהם רושמים בכל טופס, אני גם מעביר שם טסט כל שנה, עוד בתקופת הפיאט הקודמת ולא היו לי בעיות.
התקת מערכת גז ברכב מודרני גורמת בכמעט כל הרכבים בעלי מנועי VVT או DOHC (וריאטור...) במשך הזמן לנסיגת שסתומים ושריפתם. החיסכון בדלק גדול אבל תלוי כמה זמן אתה מתכוון להחזיק את הרכב. אם יותר משנה אז צפה פגיעה רצינית למרכיבי מנוע עדינים ויקרים כמו ב HGT . כמו כן תרגיש זיוף קל ותמידי (קצת מעצבן) וירידה קלה בביצועים.
לפני כחצי שנה בערך הגיע אליי דרך חבר בחור עם HGT שעשה הסבת גז לרכב היו לו שם בעיות חבל על הזמן נורת צק מנוע דולקת לסירוגין. הרכב היה חותך. בעמידה בסרק הוא היה נכבה לפעמים.
אחת הבעיות העיקריות שבהתקנת גז הם קודחים חורים בחליל של המזרקים אז גם לחזור אחורה זאת בעיה בסופו של דבר הוא החזיר את ערכת הגז וקנה חליל מזרקים חדש שזאת הוצאה לא קטנה.
לאחר מכן כל הבעיות נפתרו לכן הייתי מציע לא להתעסק עם הדגם הזה בהסבת גז.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.