stio
01-09-08, 22:25
שלום לכולם
ניסיתי לתמצת את מה שקרה בכותרת.
אז הרכב הוא פיאט אונו מודל 93 מנוע 1.4 המצוייד במזגן מקורי.
היום בבוקר נסעתי עם האוטו נסיעה של 3 ק"מ, הכל היה בסדר. בשעה 18:30 באתי להניע את הרכב, פתחתי אותו עם האזעקה וניסיתי להניע. הסטרטר הסתובב חלש מהרגיל והמנוע לא הניע. נתתי סטרטר שוב והפעם שמעתי "פק" והכל מת!
חיכיתי 5 דקות, פתחתי את הדלת והנורה בפנים דלקה ממש חלש ואחרי כמה שניות כבתה לחלוטין.
חיכיתי עוד 5 דקות, נכנסתי לרכב, פתחתי סוויץ' והנורות האדומות דלקו חלש מאוד ואחרי שנייה כבו לחלוטין.
ניסיתי להניע בדרדור (היתה ירידה) בהילוך שני ולא הלך בשום אופן.
ראיתי מישהו עם מאזדה 3 ליסינג והוא הסכים להניע לי עם כבלים, המנוע הניע ונסעתי הביתה.
הנסיעה ארכה משהו כמו 30 דקות, נסעתי בכוונה יותר זמן כדי להטעין את המצבר.
הגעתי הביתה, כיביתי מנוע ועכשיו שוב פעם כלום לא עובד!
כמה דברים:
1. מדובר במצבר שהותקן בנובמבר 2007, תוצרת חו"ל ולא יודע כמה אמפר (לא רשום עליו אפילו תאריך!)
2. אלטרנטור מטעין כמו שצריך, נורת טעינה לא דלקה.
3. אין זליגת זרם בוודאות.
עכשיו הרכב תקוע וכלום לא עובד, הכל מת. מה הבעיה?! המצבר חדש, איך זה יכול להיות דבר כזה?
כמה אמפר במצבר אני צריך לרכב הזה? (בהתחשב שהאלטרנטור עצמו הוא 90 אמפר בגלל שמותקן ברכב מזגן מקורי)
תודה מראש,
גיא.
העתק: קארס פורום
ניסיתי לתמצת את מה שקרה בכותרת.
אז הרכב הוא פיאט אונו מודל 93 מנוע 1.4 המצוייד במזגן מקורי.
היום בבוקר נסעתי עם האוטו נסיעה של 3 ק"מ, הכל היה בסדר. בשעה 18:30 באתי להניע את הרכב, פתחתי אותו עם האזעקה וניסיתי להניע. הסטרטר הסתובב חלש מהרגיל והמנוע לא הניע. נתתי סטרטר שוב והפעם שמעתי "פק" והכל מת!
חיכיתי 5 דקות, פתחתי את הדלת והנורה בפנים דלקה ממש חלש ואחרי כמה שניות כבתה לחלוטין.
חיכיתי עוד 5 דקות, נכנסתי לרכב, פתחתי סוויץ' והנורות האדומות דלקו חלש מאוד ואחרי שנייה כבו לחלוטין.
ניסיתי להניע בדרדור (היתה ירידה) בהילוך שני ולא הלך בשום אופן.
ראיתי מישהו עם מאזדה 3 ליסינג והוא הסכים להניע לי עם כבלים, המנוע הניע ונסעתי הביתה.
הנסיעה ארכה משהו כמו 30 דקות, נסעתי בכוונה יותר זמן כדי להטעין את המצבר.
הגעתי הביתה, כיביתי מנוע ועכשיו שוב פעם כלום לא עובד!
כמה דברים:
1. מדובר במצבר שהותקן בנובמבר 2007, תוצרת חו"ל ולא יודע כמה אמפר (לא רשום עליו אפילו תאריך!)
2. אלטרנטור מטעין כמו שצריך, נורת טעינה לא דלקה.
3. אין זליגת זרם בוודאות.
עכשיו הרכב תקוע וכלום לא עובד, הכל מת. מה הבעיה?! המצבר חדש, איך זה יכול להיות דבר כזה?
כמה אמפר במצבר אני צריך לרכב הזה? (בהתחשב שהאלטרנטור עצמו הוא 90 אמפר בגלל שמותקן ברכב מזגן מקורי)
תודה מראש,
גיא.
העתק: קארס פורום