Wiking
29-08-08, 15:56
הרכב ברשותי כחודשיים. לפני כשבוע החלפתי חיישן חמצן OEM של בוש בגלל בעיית זיהום אויר שהייתה לרכב וחשבתי שאפתור גם את בעיית הסל"ד ברכב אבל לא כך הדבר.
התופעה: בנסיעה בעיר הרכב פתאום ניתקע על סל"ד מסויים (2000-3000). לפעמים הדבר קורה גם בעמידה והמנוע עולה בעצמו לסל"ד זה אבל רק אחרי שנהגתי לפחות 15 דק'.
השערה ראשונית הייתה כבל גז אבל ניסיון לשחק עם הדוושה ונגיעה בכבל עצמו לא עושה שום דבר ולכן הבעייה לא קשורה לכבל.
לרכב חסר קליפס שתופס את הפילטר אויר לבלוק מנוע. כרגע זה תפוס עם אזיקון והחלק כבר הוזמן ע"י מפיאט.
חוטי הצתה חדשים ופלאגים חדשים של צ'מפיון הכל נקנה במוסך מורשה פיאט.
בוצע ניקוי בית מצערת יסודי לפני כחודש בתקווה לפתור את הבעייה אבל ללא הועיל.
האם ייתכן שחוסר בקליפס המסכן שמהדק את בית הפילטר למנוע גורם להזרמת כל כך הרבה אויר לא מבוקר למנוע ולתופעה ? הרי זה תפוס בצורה חזרה מאוד עם אזיקונים.
מה דעתכם ? מה עוד אתם ממליצים לבדוק ?
ושאלה אחרונה: דוושת מצמד חורקת. רציתי להחליף כבל קלאצ' אבל אז התברר לי שאין כזה בדגם שלי וזה הידראולי. איך אני פותר את הבעייה ?
תודה לעוזרים
ליאור
התופעה: בנסיעה בעיר הרכב פתאום ניתקע על סל"ד מסויים (2000-3000). לפעמים הדבר קורה גם בעמידה והמנוע עולה בעצמו לסל"ד זה אבל רק אחרי שנהגתי לפחות 15 דק'.
השערה ראשונית הייתה כבל גז אבל ניסיון לשחק עם הדוושה ונגיעה בכבל עצמו לא עושה שום דבר ולכן הבעייה לא קשורה לכבל.
לרכב חסר קליפס שתופס את הפילטר אויר לבלוק מנוע. כרגע זה תפוס עם אזיקון והחלק כבר הוזמן ע"י מפיאט.
חוטי הצתה חדשים ופלאגים חדשים של צ'מפיון הכל נקנה במוסך מורשה פיאט.
בוצע ניקוי בית מצערת יסודי לפני כחודש בתקווה לפתור את הבעייה אבל ללא הועיל.
האם ייתכן שחוסר בקליפס המסכן שמהדק את בית הפילטר למנוע גורם להזרמת כל כך הרבה אויר לא מבוקר למנוע ולתופעה ? הרי זה תפוס בצורה חזרה מאוד עם אזיקונים.
מה דעתכם ? מה עוד אתם ממליצים לבדוק ?
ושאלה אחרונה: דוושת מצמד חורקת. רציתי להחליף כבל קלאצ' אבל אז התברר לי שאין כזה בדגם שלי וזה הידראולי. איך אני פותר את הבעייה ?
תודה לעוזרים
ליאור