View Full Version : 4 חודשים עם האונו !
לכבוד 4 חודשים בדיוק אצלי, עשיתי ניקיון לאוטו :) (טוב, עשיתי נקיון ואז גיליתי ש4 חודשים :rolleyes:)
וצירפתי גם תמונות שעוד לא הראתי כאן ו2 תמונות מהיום הראשון, איזה הבדל
יש גם את הלוח שעונים SXI שהגיע לארץ כל הדרך מגרמניה (כבר מורכב, אבל אין לי תמונה שלו באוטו)
ודבר אחרון - עכשיו אין פסים זוהרים!
מה נשאר לעשות: בטיול הבא לאירופה להביא טאסות וכנפונים של SXI, אותם אין להשיג בebay אז צריך להביא אישית.
עריכה מאוחרת מאוד: הוספתי תמונות יותר מהסוף (אחרי כשנתיים עם האוטו), שיהיה גלריה שלמה עם האוטו מאז שקניתי עד שמערכתי ועברתי לפונטו (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=8604)
הרכב נראה שמור! כל הכבוד.
הלוח הזה הוא לא לוח של SXI שנמכרה כאן. אולי זה של דגם דיזל?
מי הרכיב לך את לוח השעונים והאם שינו בחזרה את הק"מ לזה הנכון?
איך הפעילו את מד הסל"ד?
לפי השרשור שפתחת מקודם על ההבדלים בדגמים הנחתי שזה של SXI, אבל אין לי מושג.
את הלוח הרכבנו אני ואבא שלי
את הק"מ החזרנו למה שיהיה בדיוק, בגלל זה צילמתי את הלוח הישן :rolleyes:
שעון חום מקורי כבר היה לי באוטו (אפילו שהוא 45s, הבעלים הקודמת הזמינה אותו ככה) אז מהבחינה הזאת לא היה צריך לשנות כלום.
כדי להפעיל את המד סל"ד היה צריך להעביר חוט מפלאג מסויים במנוע (שהיה לו אופציה ריקה במיוחד בשביל זה) ולחבר את החוט הזה לפלאג המתאים בלוח שעונים.
אם תרצה אני יצלם את הפלאג במנוע, אבל לא בטוח שבמנוע 1400 זה אותו דבר
חוץ מזה הלוח התחבר בלי שום בעייה.
הלוח הזה הוא של SXI אבל כנראה לא של הדגם שנמכר בארץ. בארץ לא היה את הציור הזה למטה, רק בדגם בקרה ואז היו כל מיני נוריות בקרה. מה רשום בקטן ליד הציור?
אני גם מחפש המון זמן לוח שעונים של SXI ואין. אותו יום בפירוקייה אומנם ראיתי לוח כזה אבל הוא היה של דור ראשון אז לא קניתי אותו.
האם כל הנורות פועלות כולל של המפשיר אדים אחורי והנורות ערפל האחוריים?
אם אתה יכול לצלם את הלוח מקרוב ואת הפלאג אז אודה לך מאוד, תודה מראש!
הציור לא עושה כלום, אין שמה נורות
רק כתוב מקדימה ומאחורה של הציור "1.9 bar", שאני לא ישכח כמה אוויר לנפח...
כל הנורות עבדו שבדקנו, גם של המפשיר אדים ואורות ערפל אחוריים,
אבל נראה לי שיש שמה גם נורה לאורות ערפל קדמיים שאין לי באוטו
תמונות נוספות אני יעלה בקרוב..
והלוח של דור ראשון בכלל לא מתאים פיזית לדש בורד, אז טוב שלא קנית :cool:
עריכה:
לאונו לפירוק הזאת בטח יש מד סל"ד (הוא נראה SXI) אם אתה מחפש:
http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=82397
תודה, אבל האונו שבתמונה היא לא SXI.
בעל הרכב צבע את תחתית הטמבונים, שים לב שהוא צבע גם את המראות. חוץ מזה שב- SXI יש פלסטיק חיפוי מעל הגלגלים ופה אין. לא נורא, זה לא דחוף, אם אני אמצא אני אקנה.
דרך אגב אתה צודק, יש שם נורה כתומה גם לאור ערפל קדמי.
בכל מקרה תתחדש על הלוח!
רכב חתיך לגמרי
לראות את התמונות לפני ואחרי ולהתמוגג
הנה הוספתי תמונה של החיבור של המד סלד - החוט האדום הימני עובר שמה מהפלאג הזה דרך הקיר אש אל הלוח שעונים
תודה, אני אעיף מבט אצלי בהזדמנות הראשנה שתצא לי ואראה אם יש לי את החיבור הזה גם.
אז לאחר הדיון שנערך כאן.
וכמובן http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=3819&highlight=%EC%E5%E7+%F9%F2%E5%F0%E9%ED+%E1%E0%E5%F 0%E5&page=2
מאיזה אונו נילקח הלוח שעונים ?
ומאיזה אונוים ניתן לקחת בכלל בארץ ? (ברור שמתאימים במבכינת המידות וההתאמות לשאר המחוגים)
אני הזמנתי את שלי מebay.de בסוף, אז אני לא ממש יודע של איזה דגם, אבל כנראה שsxi. sxi זה גם מה שאתה צריך למצוא בארץ, אבל הסיכוי למצוא כזה נמוך מאוד. אם אתה רוצה לוח מקורי כזה אז ebay זה הסיכוי היחיד.
גם אתה יכול להשתמש בלוח של אונו טורבו (רק ישארו לך כמה שעונים לא רלוונטיים) שהיו בודדות כאלה בארץ, אבל אני דיי בטוח שכל הלוחות שהיו כבר נמצאים על אונוים אחרות..
כל לוח של כל אונו דור שני אמור להתאים. (חוץ משל דגם דיזל שאין לי מושג לגביו)
הכי טוב זה לחפש באיביי של גרמניה, פולין, איטליה ולקנות של sxi.
http://shop.ebay.de/items/?_nkw=fiat+uno+tacho&_sacat=0&_fromfsb=&_trksid=m270.l1313&_odkw=fiat+uno&_osacat=0
אהלן גבר מה קורה??
אני קניתי לפני חודשיים פחות או יותר גם IES UNO כמו שלך לפי המכסה מנוע...הזרקה נקודתית....
אבל יש לי פדיחה קטנה שכנראה רק המכונאי מחר יפטור אותה...
הרכב נכבה לי ולא רוצה להניע... ככה זה כבר כמה פעמים יום אחד נתקעתי והזמנתי גרר.... מה נראה לך עושים...
זה לא כמו שלי, לי יש עם קרבורטור פשוט
אצלך עם ההזרקה, אז זה יכול להיות איזה חיישן, אני לא מבין בזה
כדאי שתפתח פה שרשור חדש ותפרט מה בדיוק הבעייה, איזה מנוע וכל זה ואז יגידו לך מה זה יכול להיות (שהמכונאי לא יחרטט אותך)
היי רציתי לדעת אם גם אני יכול להביא לוח שעונים כמו שלך עם שעון טורים ל UNO _ IES1.1 שלי ואם לדעתך זה קשה להרכיב...
לא נראה לי שיש הבדלים בלוח שעונים בין אונו קרבורטור כמו שלי להזרקה כמו שלך
אז אתה יכול גם לקנות לוח כזה ולחבר אצלך.
ההרכבה לא ממש מסובכת.. אם אתה יודע לפתוח ברגים ולהעביר חוט חשמל לשעון סל"ד ופעולות פשוטות כאלה. גם אם לא, ב100-200 שקל אני חושב שיסכימו להתקין לך במוסך.
זה השיפור הכי טוב שאפשר לעשות לאונו לפי דעתי :lol:
אני רוצה גם שעון טורים... יש אפשרות לעשות שעון טורים חיצוני עם מד צריכת דלק על הלחיצה?.
אפשר לעשות שעון טורים חיצוני, זה בדיוק אותו חיבור כמו מה שהראתי כאן.
מד צריכת דלק ממה ששמעתי זה משהו עם וואקום, ואין קשר לטורים, זה שעון נפרד
שלום.
ראיתי שהעלת תמונות של לפני ואחרי של הרכב שלך.
רציתי לדעת אם ביצעת צביעה לרכב ?
פשוט לא הבנתי מהאשכול אם זה שטיפה\פוליש מיוחד או צביעה.
ואם זו לו צביעה אז מה כן עשית?
תודה.
עשיתי לו פוליש וציפוי טפלון אצל מישהו, אני חושב שכבר כתבתי על זה בשרשור הזה. עלה 200 שקל.
לפני זה עשיתי פוליש ווקס לבד אז לא יצא כזה יפה, אז אם יש לך אוטו אדום שנהיה וורד - רק אצל מקצוען עם מכשיר וחומרים מתאימים, לבד לא תצליח.
אם יש לך אוטו לבן אז אני חושב שפוליש ווקס לבד יספיקו. אם יש לך צבע מטאלי - רק ווקס וזה רק יבריק קצת, מטאלי זה חרא.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.