View Full Version : מפוח מזגן (רסקור) בפיאט אונו, כמה שאלות
אהלן..
אחרי שהמדחס הקודם נשרף והתחיל לעלות עשן באמצע בלומפילד החלפתי לחדש..
עכשיו השאלה כאן היא: איך אפשר לגשת למפוח (של רסקור) מבלי לפרק את כל הדש?..אם בכלל..
אני יודע שיש 2, אחד לאיורור, והשני של המזגן רסקור..
כל העסק הזה בגלל שמידי פעם בזמן שהמדגן דלוק יש רעשים של חריקה..
שנעלמים אחרי כיבוי והדלקה של המזגן.
האונו שנת 92 עם מזגן של רסקור. מנוע 1.1 s 60
עידו.
אין מנוס, אלא מלפרק את הדשבורדכדי להגיע אל היחידת מזגן הפנימית שכוללת בתוכה את המפוח.
פרוק דשבורד בפיאט אונו אינו נורא.
בברכה - רפי לין :)
רפי שלום,
בפעם האחרונה שניסיתי לפרק את הדש נתקעתי באמצע..
אחרי שכל הקונסולה המרכזית פורקה שם נתקעתי.
בפרוק דשבורד באונו, אין כלל צורך בפרוק הקונסולה המרכזית.
אינך יכול לבצע לבד, אז גש למקצוען המכיר היטב את מכוניות פיאט ובעברו גם עבד בחב' רסקור ז"ל:
"אשר מזגנים" שברח' הירדן 35 בני ברק (קרוב לצומת גהה), טל' 03-6183434
או 052-2549732. בגלל עומס העבודה בקייץ, טלפן ותאם מראש את בואך.
בברכה - רפי לין :)
רפי שלום, יש לי מוסך קבוע לאונו , אני מעדיף לתקן לבד (כל הכיף),
חייבים להיות כמה ברגים שלא ראיתי שיאפשרו לי להמשיך לפרק את הדש.
כשאצלי פירקו את הדשבורד כדי להחליף את הברז חימום, הסתכלתי מה הוא בדיוק מפרק.
באמצע הדשבורד יש מכסה מרובע, מאחורי המכסה יש בורג. האם הסרת אותו?
בשני דדדי הדשבורד יש פתח להפשרת האדים של החלונות הקדמיים הצדדים. מאחורי המכסה (רשת) בתוך הפתחים הנ"ל מסתתרים ברגים. האם הסרת גם אותם?
גיא אין לי מושג על מה אתה מדבר אני פירקתי את הדש לפני שנה..יותר אפילו,
אני זוכר אחרי שפירקתי את כל הקונסולה האמצעית נשארו "באוויר" הפלסטיקים של המזגן ( יחד עם הכבל של הבורר חום), אם יש לך תמונה זה יהיה מצוין אני יראה לך לאן הגעתי,
אני צילמתי פעם אבל אין לי מושג איפה התמונה :!:
עריכה: חפרתי בכל הדיסקים שלי ומצאתי:
להן הדרכה לפרוק הדשבורד באונו:
1. הסר את לחצן הצופר, הסר את אום גלגל ההגה (עם בוקסה 24 מ"מ) והסר את גלגל ההגה
כשגלגלי הרכב במצב ישר.
2. הסר את 2 הפלסטיקים חובקי ההגה (3 ברגים). שחרר את בורג חבק מכלל ידיות האורות/אתות/מגבים עם מפתח 8 מ"מ, נתק את מחברי המכלל והסירו.
3. פתח את 2 ברגי לוח השעונים (אלן), נתק מאחור את כבל מד המהירות, הוצא כלפיך את לוח השעונים ונתק את מחבריו החשמליים והסר את לוח השעונים.
4. בחלקו התחתון של הדשבורד, הסר 4 ברגי צלב, 2 בצדדים ו 2 במרכז משני צידי הקונסולה
(2 ברגי המרכז מחברים הדשבורד אל הקונסולה.
5. מתחת לחובק ההגה העליון, שהוסר, תראה 2 ברגי צלב, הסר אותם.
6. בבית המאפרה הסר את 3 ברגי הצלב הקטנים.
7. ע"י מברג דק הסר את 2 רשתות יציאת אויר שבשני צידי הדשבורד למעלה ובאמצע הדשבורד למעלה את מכסה הפלסטיק הקטן (שחור). כעת יחשפו לפניך 3 אומים (בצדדיים יתכן ויש כסוי גומי קטן על הבורג, הסירם) שאותם יש להסיר עם בוקסה 8 מ"מ.
8. בתא המנוע, הסר את בית מסנן האויר ונתק את כבל המשנק (צ'וק) הפנימי מהזרוע המפעילה ואת החיצוני מקיבועו. אם יש נורת משנק, אז נתק את 2 המחברים שליד ידית הפעלת המשנק מלמטה.
9. בעדינות החל למשוך את הדשבורד קצת למעלה ואחורנית ונתק את מחבר מצית הסיגריות שבבית המאפרה ובעדינות משוך כל פעם קצת גם את כבל המשנק ושים לב מהיכן הוא עובר אל תא המנוע
(כדי שתדע להחזירו בחזרה בהרכבה).
לאחר הסרת הדשבורד יתגלה לפניך מכלל המזגן, בצד ימין עם המאורר הפנימי שלו.
אם תכתוב כתובת דוא"ל, אשלח לך ציור של הדשבורד שבו סמנתי הברגים להסרתו.
בהצלחה ובברכה - רפי לין :)
ואו רפי כל הכבוד על ההסברים והתמונות !
תודה רבה, אני מקווה לסיים עם הדש בורד בשבת ה 29,
הבנתי שאפשר להתיז ספרי על המפוח wd 40 מבלי לפתוח דש.
רפי , שלחתי לך ה.פ
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.