התחבר

View Full Version : פיאט גרנדה פונטו דיינאמיק


shachar
14-07-08, 19:57
כך קוראים בסמל"ת לדגם המשופר שהם הביאו לאחרונה לארץ
מדובר כמובן בדגם האקטיב שקצת שופר אז החליטו לתת לו את כינוי הדיינאמיק
כך לפחות הוא מופיע באולמות התצוגה , כמו שראיתי היום בסוכנות בחיפה.
98980 ש"ח לפני מיסים ואגרות. בפרוספקט להלן הוא ניקרא אקטיב פלוס :

stio
14-07-08, 20:15
אין שום התיחסות בקטלוג זה לגבי הפונטו גרנדה דינאמיק. כל הפירוט הוא של גרסת האקטיב בלבד.
גם הקטלוג שיש ברשותי משנה שעברה זהה.

סמל"ת ייבאה כמות מוגבלת של פונטו דינאמיק כדי לראות אם עכשיו יקנו אותה.

shachar
14-07-08, 20:50
ע"פ מה שאמרה לי סוכנת המכירות במקום
מה שכתוב בקטלוג כאקטיב פלוס , כלומר העמודה השמאלית,זו בעצם הדיינאמיק

stio
14-07-08, 20:56
כנראה סוכנת המכירות לא יודעת מה היא מוכרת.

כל הפירוט שמופיע בקטלוג הוא על דגם ה"אקטיב". ה"דינאמיק" וה"אקטיב" חולקות אותו פירוט מכאני, שים לב שלא מצויין שם שהרכב מגיע עם ר"ד מקורי, ESP ושאר תוספות.

אגב, ה"אקטיב פלוס" זה המצאה של סמל"ת.

shachar
14-07-08, 21:02
זו אכן נשמעת המצאה , חוץ מהגיר האוטמט אין הבדל כלל מהאקטיב 1.4 הידני
כמו שכבר אמרו לפני בדיון אחר
חסרים בעיקר עוד 4 צילינדרים

במפרט חסר לי חלונות חשמל גם מאחור
לא מבין מה הרעיון מאחורי חלונות חשמל קידמיים בלבד..

stio
14-07-08, 21:06
זאת אכן המצאה עבור השוק הישראלי. חסר בעיקר מנוע נורמלי 16 שס' ותיבה אוטומטית נורמלית במקום הגיר הרובוטי שמותקן כעת.

הרכב שאתה מחזיק כעת עדיף משמעותית מהגרנדה פונטו, בזכות התיבה הרציפה ומנוע 16 שס'.

אגב, איפה נמצאת הסוכנות בכלל? שהייתי שם במוסך לא ראיתי שום סוכנות.
האם ישבת ברכב התצוגה? האם הרכב התצוגה יש ר"ד מקורי עם שליטה מההגה והאם הידיות בצבע הרכב?

student
14-07-08, 21:10
זאת אכן המצאה עבור השוק הישראלי. חסר בעיקר מנוע נורמלי 16 שס' ותיבה אוטומטית נורמלית במקום הגיר הרובוטי שמותקן כעת.

STIO, גם באירופה אין מנוע 1.6 ליטר או 16 שסתומים ותיבה אוטומטית נורמלית. מתי תבין.

הרכב שאתה מחזיק כעת עדיף משמעותית מהגרנדה פונטו, בזכות התיבה הרציפה ומנוע 16 שס'.
חוץ כמובן מהקטע של הבטיחות !!!, צריכת הדלק היותר נמוכה, העיצוב המדליק לחלוטין אהמממ וגם העובדה שהרכב חדש דנדש וזה תמיד כיף

באדום.

shachar
14-07-08, 21:12
הסוכנות נמצאת בכניסה לרחבת החנייה למוסך
יש שלט פיאט ענק כחול מעליה

יש לי פגישה רצינית מאוד עם מנכ"ל חברת המוסכים שמה לגבי כל מה שקרה לי
כתבתי לו מכתב חריף ונענתי כשעתיים לאחר שליחת המכתב
יום ראשון הקרוב הפגישה

אני יודע שהרכב שלי עדיף , אבל עדיין לא לבקש טרייד אין על חשבונם לגנדה דיינאמיק :D:cool:?

stio
14-07-08, 21:13
סטודנט- אני אמרתי שיש באירופה מנוע 1.6 ותיבה אוטומטית? אמרתי שחסר. אגב יש באירופה את מנוע ה- 16 שס' 1.4 שחזק משמעותית ממה שמוכרים לנו כעת.

שחר- עדיף,רק אם זה בהנחה משמעותית ושים לב שזה הדינאמיק. בצע נסיעת מבחן לפני קבלת ההחלטה.

shachar
14-07-08, 21:20
שום הנחה , אין לי גרוש על התחת להחליף רכב עכשיו , התכוונתי בחינם חינם אין כַּסֶף
כמובן שצחקתי לגבי ההחלפה, זה לא יקרה הוא לא יציע דבר שכזה ואני לא אעיז לבקש
נו טוב, אולי רק בצחוק שיהפוך לדיון רציני.. המקסימום שהוא יתן לי זה עוד טיפול חינם או משהו כזה

אגב,היתה במוסך היום פונטו HGT כחולה. כמה חבל לראות רכב כזה שהבעלים שלו לא שומר עליו
כל הצבע בגג ובדלתות מקולף :(

וגם ראיתי את ההוא עם הבראבו יוצא מהחנייה של ה"ממבו" ביוקנעם :)

stio
14-07-08, 21:30
זה שהצבע בדלתות ובגג מקולף זה לא אומר שהבעלים לא שמר על הרכב..
השילוב של השמש בקיץ עם רכב בצבע כהה- קטלני. אי אפשר להיות משועבדים כל הזמן לרכב ולכסות אותו בכיסוי חיצוני.

אני אישית לא מכסה את הרכב אלא רק שם מגן שמש לשמשה הקדמית, בגלל שהרכב כ"כ ישן. גם אצלי הצבע מתחיל להישרף בגג וקצת בדלת תא המטען.
במידה והיה לי רכב חדש אומנם הייתי מכסה אותו, אבל אל תשכח שיש את בעיית הגניבות. תכסה את הרכב שלך בחנייה של "ביג" ואחרי כמה שעות לא יהיה כיסוי בכלל.

עריכה: אני ראיתי אותו ואת הבראבו הרבה פעמים באיזור התעשייה, לעומתו אותך עוד לא ראיתי בנסיעה אפילו פעם אחת, עושה רושם שהרכב שלך עומד כל היום ליד הבית... :)

Caveman
14-07-08, 22:25
בוודאי שאפשר גיא. אני עושה זאת על בסיס יומי.
הכל עניין של רצון.

stio
14-07-08, 22:28
אילו היה לי רכב כמו שלך גם אני הייתי עושה זאת על בסיס יומי... :)
לעומת זאת את האונו אני לא מרגיש צורך לכסות. יכול להיות שאתה צודק, אחרי הכל זה תלוי בסוג הרכב.

shachar
14-07-08, 22:39
עריכה: אני ראיתי אותו ואת הבראבו הרבה פעמים באיזור התעשייה, לעומתו אותך עוד לא ראיתי בנסיעה אפילו פעם אחת, עושה רושם שהרכב שלך עומד כל היום ליד הבית... :)

הרכב שלי עושה 15000 בשנה !
אתה לא רואה אותי כי אני יוצא ב 7:00 בבוקר וחוזר ב 20:00 - 00:00 בלילה
ואני יודע שאתה צוחק :)

עוד משהו מדהים שהיה היום במוסך. גיברת מגונדרת בעלת פונטו לבנה 2005 הגיעה למוסך
עם 15K ק"מ ב 4 שנים ! ! ! !
פשוט לא יאמן , ועוד עשו לה טיימינג כי חלפו 4 שנים ...

עריכה : היום אני בבית מוקדם מהרגיל עקב עקירת שן בינה בבוקר שניטרלה אותי להמשך היום

stio
14-07-08, 22:45
כשהיא תמכור את הרכב שלה זאת תהיה מציאה. גם אמא שלי נסעה 2500 ק"מ בשנה עד שאני נכנסתי לתמונה והקפצתי את הק"מ משמעותית.
יש אנשים שקונים רכב כדי לנסוע למקום העבודה שנמצא 3 ק"מ מהבית ולקניות בסופ"ש ולכן הק"מ הנמוך.

shachar
14-07-08, 22:47
חשבתי ללכת להרים לה את המנוע ולהחליף בלי שהיא תשים לב :p
אך להפתעתי זה היה מנוע 8V
מה גם שק"מ נמוך לא מעיד בהכרח על מצב מנוע תקין
להיפך, נסיעה רק בהילוכים נמוכים בתור העיר בלבד אינה מטיבה עם המנוע כלל

stio
14-07-08, 22:50
יש דעות בנושא לכאן ולכאן. בעיקרון אני הייתי מעדיף רכב שנסע פחות ק"מ מרכב דומה שנסע כמות כפולה ויותר של ק"מ.

Caveman
16-07-08, 11:27
אילו היה לי רכב כמו שלך גם אני הייתי עושה זאת על בסיס יומי... :)
לעומת זאת את האונו אני לא מרגיש צורך לכסות. יכול להיות שאתה צודק, אחרי הכל זה תלוי בסוג הרכב.

זה תלוי בסוג האיש, לא הרכב.

stio
16-07-08, 18:21
בשום אופן לא מסכים.

רכב ישן שנמצא עשרות שנים על הכביש עם צבע גמור אין צורך לכסות, זה לא יעזור כלום. הנזק כבר נעשה ע"י הבעלים הקודמים שלא דאג לכסות את הרכב מההתחלה. לעומת זאת מגן שמש באופן קבוע לשמשה הקדמית יש צורך, לשמירת פנים הרכב. רכב חדש או רכב מיוחד/ נדיר במצב חדש כן יש צורך לכסות ולשמור עליו כדי שלא יהיה נזק לצבע.

Caveman
16-07-08, 19:04
נתחיל מזה שאין צורך לכסות שום רכב. אין גם צורך להשתמש בסוככי השמש לשמשה.
רצון הוא המפתח כאן.
כיסוי כל הרכב לא רק שומר על חלקיו החיצוננים והפנימיים, אלא גם על הטמפ' בתוכו. לכן, גם אם יש לך רכב ישן וחבוט, אך עדיין במצב מכאני מצויין ואתה משתמש בו על בסיס יומי, כיסוי הרכב יגרור טמפ' נמוכות יותר בתוכו לאחר עמידה ממושכת. מה שינעים לך, בתור המשתמש בו את הנסיעה.

stio
16-07-08, 19:25
היום בעיקר במכוניות החדשות הפעלת מזגן בעוצמה מירבית ל- 3 דקות פותרת את בעיית החום בתוך הרכב לחלוטין.
כיסוי הרכב בקיץ נועד בעיקר לשמור על הרכב, בין אם זה על הצבע החיצוני ובין אם זה לחלקי הפלסטיקה הפנימיים.

shachar
17-07-08, 11:54
נתחיל מזה שאין צורך לכסות שום רכב. אין גם צורך להשתמש בסוככי השמש לשמשה.
רצון הוא המפתח כאן.
כיסוי כל הרכב לא רק שומר על חלקיו החיצוננים והפנימיים, אלא גם על הטמפ' בתוכו. לכן, גם אם יש לך רכב ישן וחבוט, אך עדיין במצב מכאני מצויין ואתה משתמש בו על בסיס יומי, כיסוי הרכב יגרור טמפ' נמוכות יותר בתוכו לאחר עמידה ממושכת. מה שינעים לך, בתור המשתמש בו את הנסיעה.

בתור "מכסה סידרתי " :) אני נאלץ להסכים
הרגע הראשון שאתה נכנס לרכב לאחר שהוא עמד בשמש לא מכוסה והטמפ' בו מגיעות לגבהים
הוא נוראי , מה גם שאם הרכב עמד שעות בשמש אתה לא תפעיל מיד עם התנעת המנוע גם את המזגן
זה לא "בריא" ולא יעיל במיוחד, צריך לחכות שהמנוע יעבוד כמה דקות. בנתיים סיוט להיות באוטו
לגבי הכיסוי חשוב שהוא יהיה איכותי. מ 2 כיסויים של HR ובינהם כיסוי עלום שם,אני מוכרח לציין
שההבדלים תהומיים, עם HR , הטמפ' כמעט כטמפ' החדר, מעט יותר גבוהה

מצד שני , אם היתה לי אונו ש 15 שנה על הכביש שאני לא הבעלים הראשונים שלה
לא בטוח שהיה לי את החשק המתאים של לכסות את כולה...