Ron_Dadon
12-07-08, 23:05
היום, באמצע הנסיעה לתומי בדרך לטבריה...
שעון החום החל לזייף :confused:
מהחצי הוא ירד לרבע, קפץ בחזרה...התנדנד...ואז נפל עד ל-0 ונדלקה נורית הזרקת הדלק האדומה. אנוכי נבהל ועצר מיד בצד...
כיבוי, הנעה מחדש...הנורית עדין דולקת, ושעון החום על 0, ואז פתאום קופץ חזרה ונורית האזהרה נכבת. ממשיכים בנסיעה, ושוב אותו המקרה...מקריאה בספר הרכב שהיה ברשותי מצאתי כי אם הנורית אזהרה הזו נדלקת אך אין גימגומים אז אפשרי להמשיך לנסוע...
ממשיך בנסיעה, ושוב, הנורית נכבת ונדלקת לסירוגין, והשעון חום מתנהג בהתאם - ברגע שהשעון מתחיל לשחק / נופל ל-0, הנורית דלוקה...ברגע שהשעון חום קופץ חזרה לחצי, הנורית נכבת.
עכשיו החלק שמעניין אותי - חיישן טמפ' נוזל הקירור נחשב כרכיב מערכת הזרקה? :confused:
אני מנחש שהבעיה היא כמובן בחיישן המדובר...באם כן, עד כמה נזק זה הולך לצאת? :(
שעון החום החל לזייף :confused:
מהחצי הוא ירד לרבע, קפץ בחזרה...התנדנד...ואז נפל עד ל-0 ונדלקה נורית הזרקת הדלק האדומה. אנוכי נבהל ועצר מיד בצד...
כיבוי, הנעה מחדש...הנורית עדין דולקת, ושעון החום על 0, ואז פתאום קופץ חזרה ונורית האזהרה נכבת. ממשיכים בנסיעה, ושוב אותו המקרה...מקריאה בספר הרכב שהיה ברשותי מצאתי כי אם הנורית אזהרה הזו נדלקת אך אין גימגומים אז אפשרי להמשיך לנסוע...
ממשיך בנסיעה, ושוב, הנורית נכבת ונדלקת לסירוגין, והשעון חום מתנהג בהתאם - ברגע שהשעון מתחיל לשחק / נופל ל-0, הנורית דלוקה...ברגע שהשעון חום קופץ חזרה לחצי, הנורית נכבת.
עכשיו החלק שמעניין אותי - חיישן טמפ' נוזל הקירור נחשב כרכיב מערכת הזרקה? :confused:
אני מנחש שהבעיה היא כמובן בחיישן המדובר...באם כן, עד כמה נזק זה הולך לצאת? :(