View Full Version : מבקש ייעוץ מ HGT-יסט בעל בולמי בילשטיין
אהלן
אני מנסה לארגן איזה סט של בילשטיין B6 + אייבך,
ורציתי לדעת מבעל נסיון,
מעבר לשיפור בהתנהגות של הרכב,
האם הנסיעה יותר נוקשה\לא נוחה?
עד כמה מגביל (פסי האטה וכאלה) ההנמכה ב 3 סנטימטרים, ועד כמה ההנמכה מועילה?
ובכלל, איך זה איתם.
אודה למי שיאיר את עיניי.
בולמים לא ינמיכו לך את הרכב.
בשביל זה אתה צריך קפיצים קצרים יותר.
אגב, זה שייך לפורום שיפורים.
כן, זה ברור,
הכוונה של השאלה שלי היא איך ההתנהגות של HGT על סטל של בילשטיין + אייבך מונמכת 3 סנטימטרים.
אני הנמכתי 35מ"מ עם קפיצי OMP ואני יכול להגיד שזה שיפר משמעותית את ההיתנהגות של הרכב.
לגבי פסי האטה,לא לעבור את ה-20 קמ"ש,אחרת ממש לא נעים!
יש עוד בעיה שהרכב פחות סלחני לטעויות ושיבושים בכביש.
מומלץ גם לעשות פרונט אחרי הנמכה!
סטס נישארת על הבולמים המקוריים?
אני הייתי רוצה לעשות בדיוק הפוך,
לא להנמיך בכלל (כי בכל זאת אנחנו גרים בישראל, ולא בשוויץ),
ורק להחליף את הבולמים בשביל שיפור ההתנהגות.
לטעמי, הרכב מרגיש כאילו שידכו מנוע חזק לפונטו רגילה.
כשלוקחים סיבובים זה מורגש מיידית, האוטו נוטה יותר מדי החוצה, למרות שיש לצמיגים (TOYO TR1) עוד אחיזה, ולמנוע עוד לתת (מה לעשות..).
זה מה שאני מחפש לשנות.
חוץ מזה, HGT היא פיור פאן.
מונמך הוא גם נראה יותר טוב!
עם הנמכה הוא נוטה הרבה פחות.
כן, זה ברור, כי יש לו פחות מהלך מתלה.
אבל אתה משלם על זה בעליה על מהמורות (כי גם שם יהיה לו פחות מהלך)
+ אין יותר עליה על מדרכות.
אני מעדיף את האופציה שלי, השאלה היא איך עושים את זה, ומה התוצאות.
עליה על מדרכות גם ככה לא מומלצת.
אני דווקא הייתי בודק את אחד מדגמי הקוני המתכווננים
לקוני יש מספר דגמים שניתן לכוון בעזרת ברז את קשיחות הבולם.
אתה יכול להגיע לרמת איזון שתספק אותך הן מבחינת נוחות, והן מבחינת קשיחות.
הבנתי שזה קצת לא מעשי,
כי ניתן לכוון אותם רק כשהם "על השולחן".
דווקא מהמחקר שאני עשיתי בזמנו, למדתי שכן אפשרי לכוון אותם שהם על הרכב.
זה ברז בעל "קליקים" קבועים.
וחוזרת השאלה למקומה:
יש בפורום מישהו עם בולמי ספורט (קוני\בילשטיין), שיכול לתת חוות דעת אישית על ההתנהגות שלהם?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.