PDA

View Full Version : שאלה לגבי מזגן hgt


yaniv hgt
24-05-08, 17:29
האם מע' המזגן (מדחס וכו') משותפת לפונטו ספייס הרגילה ולפונטו hgt? אם לא, במה מתבטא ההבדל?

orenhazan
25-05-08, 06:14
מערכת המיזוג ב HGT שונה לגמרי זה מתבטא במדחס אחר צנרת שונה ומעבה אחר לגמרי בקיצור אין שום דבר משותף לספייס הרגיל.

yaniv hgt
03-07-08, 15:02
היום מיליתי גז במערכת.. היה חסר

מה ששמנו לב אני והמזגניסט זה שכשלוחצים גז והטורים עולים, המדחס מקרר אבל משום מה כשהאוטו עומד בניוטרל הטמ"פ לאט לאט עולה בחזרה.

הבנתי שיש בעיה במדחסים של hgt ?

רפי לין
03-07-08, 15:32
האם בדקתם שמאורר הרדיאטור פועל בשתי מהירויות, 1 האיטית ו 2 המהירה?.
כמו כן צריך לבדוק שהמאורר מסתובב בכוון הנכון, כך שהוא יונק אויר מקדמת הרכב לכוון תא המנוע.
בברכה - רפי לין :)

yaniv hgt
03-07-08, 15:41
מתי אני אמור לזהות מהירות 1 ומהירות 2?

רפי לין
03-07-08, 18:59
ניתן להפעיל את מאורר הרדיאטור בשתי מהירויותיו לצורכי בדיקה כך:
1. במוסך מורשה פיאט, ע"י מחשב האבחון "אגזמינר".
2. ע"י מתן אות הפעלה לממסרי הפעלתו לפי שרטוט חשמלי מפורט וידע.
3. הכי פשוט - ביום חם, הנע המנוע והפעל המזגן. הרם מכסה מנוע ושמישהוא יאיץ המנוע לכ 1400 סל"ד. לחץ גז המזגן יעלה ויפעיל את המאורר תחילה במהירות 1 האיטית וכעבור כדקה או שתיים (בערך) תפעל גם מהירות 2 המהירה (בגלל שלחץ הגז ממשיך לעלות).
בברכה - רפי לין :)

yaniv hgt
03-07-08, 20:02
היום הפעלתי המזגן בפעם הראשונה ושמעתי את הוונטה כנראה שהיא עובדת במיידי על מהירות 2...

orenhazan
03-07-08, 22:09
היום מיליתי גז במערכת.. היה חסר

מה ששמנו לב אני והמזגניסט זה שכשלוחצים גז והטורים עולים, המדחס מקרר אבל משום מה כשהאוטו עומד בניוטרל הטמ"פ לאט לאט עולה בחזרה.

הבנתי שיש בעיה במדחסים של hgt ?

אין ממש בעיה מיוחדת רק תגיד לי לאיזה טמפרטורה הגעתם כשהרכב עמד בסל"ד סרק.
בתקווה שבדקתם את זה עם מד טמפרטורה.

yaniv hgt
04-07-08, 20:18
הגיע ל24 מעלות ונעצר עד שלחצתי גז והעסק התקרר אבל כל פעם שעוזבים גז הוא מפסיק לקרר

אייל
04-07-08, 20:43
איך אפשר לדעת את הטמפרטורה המדוייקת?

orenhazan
05-07-08, 08:27
הגיע ל24 מעלות ונעצר עד שלחצתי גז והעסק התקרר אבל כל פעם שעוזבים גז הוא מפסיק לקרר
איזה שנה ה HGT .

yaniv hgt
08-07-08, 00:36
2001.

orenhazan
08-07-08, 07:04
לפי דעתי צריך ללכת בכיוון של התרמוסטט ומשם להמשיך הלאה.כעיקרון ברכב שלך מחשב הרכב הוא שמנתק ומחבר את המדחס לפי נתונים שהוא מקבל מהתרמוסטט.