View Full Version : פלאגים לפונטו ספייס 2001
שלום חברים וחברות .
שוב אני חוזר להעלות את סיפוריי על דפי הפורום להתענינותכם .
לא מעט פעמים אני מפרסם כי קיימות רעידות ומשחקי סל"ד ברכב.
לאחר זמן מה החלטתי לעשות מעשה ולהחליף פלאגים .
(זהו הפתרון השני אחרי החלפת חוטי הצתה ) .
את הדבר ביצעתי היום לפלאגים מסוג NGK לפי הוראות הייצרן .
אשמח לשמוע את תגובתכם - ואני במקביל אחזיר תשובה לגבי הרעידות .
יום טוב .
SIMON מתי מתוכננת ההתברסות הקרוה מעבר לקבועה ביום שישי?
איך מפרקים את המיכסה של כל כפתורי הפיקוד של מיזוג אויר ועוד מי שיכול לעזור מיתבקש ליכתוב. תודה יעקב. מדובר בפונטו ספייס .2001
תראה כמו שאני מכיר לפחות הכפתור נשלף במשיכה או בעזרת מברג (רק שים לב שאתה עושה את זה בזהירות שלא לשבור את הפלסטיקה ) זה לגבי בורר המהירויות .
על אילו עוד כפתורים אתה מדבר ?
אז לגבי הפלאגים - הרכב המעיט ברעידות אך הן לא נעלמו ברמה גבוהה.
לדעתי יש צורך לבצע את המהלך האחרון והוא ניקוי בית מצערת שאוליי לא אבצע את הפרוקים למכלולים הקטנים אלא אבצע את זה בעזרת ספריי לקרבורטורים מכניסת האוויר למנוע .
אגב ,
יש מישהו שמכיר את התהליך ויודע על אילו טורים מבצעים את זה ?
תודה ושבת שלום
Tzvika 16V
16-05-08, 14:46
3-4 אלף טורים.
כל פעם שתשפריץ פנימה הרכב יכבה.
תניע מחדש אל תפחד ותראה את כל הספריי והוזהמה נשרפים ויוצאים מהאגוז, חזור על התהליך כמה פעמים.
בפעם המי יודע כמה, לא מבצעים ככה ניקוי בית מצערת.
מה הרעיון אם אתה מכניס את כל הלכלוך, כולל הספריי אל תוך חלל המנוע?
ולא, לא כל החומר נשרף.
ניקוי בית מצערת מבצעים תוך כדי פירוק החלק, וניקוי יסודי.
3-4 אלף טורים.
כל פעם שתשפריץ פנימה הרכב יכבה.
תניע מחדש אל תפחד ותראה את כל הספריי והוזהמה נשרפים ויוצאים מהאגוז, חזור על התהליך כמה פעמים.
קראתי מספר פעמים שזה נחשב למאוד לא בריא להריץ את המנוע בסרק על 3-4 אלף טורים. מותר לעשות את זה ללא יותר משניות ספורות בכל פעם.
אם כבר עושים את זה אז כדאי על סל"ד נמוך בהרבה.
לדעתי, העובדה שהמנוע נכבה מראה שמה שעושים זה לא בסדר.
יצא לי לראות ניקוי באינפוזיה במוסך - עשו את זה ישירות לבית המצערת ופשוט נתנו לאוטו לעבוד שהחומר מטפטף לתוך המצערת לאט לאט (לקח איזה 20 דקות) ורק מדי פעם באו ונתנו כמה מכות גז טובות אבל לא החזיקו את הטורים על סל"ד גבוה בכלל.
ואגב, לא עשו את זה עם ספריי קרבורטורים אלא עם חומר מקצועי של BG שמיועד בדיוק לזה. תכל"ס אפשר עם K44 או LM GOLD LABEL
....
לא מעט פעמים אני מפרסם כי קיימות רעידות ומשחקי סל"ד ברכב.
לאחר זמן מה החלטתי לעשות מעשה ולהחליף פלאגים .
(זהו הפתרון השני אחרי החלפת חוטי הצתה ) .
דווקא סדר העבודה צריך להיות (אם אין חיבור למחשב לבדוק אם קיימת בריחת ניצוץ): ניקוי בית מצערת, החלפת חוטי הצתה ואחרי זה לחשוב לכיוון הפלגים עצמם (בהנחה שלא באמת עבר זמנם והם הסוג המתאים לרכב).
Tzvika 16V
17-05-08, 01:07
אני אמנם לא עשיתי את זה ככה אלא עם מנוע דומם השפרצתי פנימה כשהמצערת הייתה פתוחה והתוצאה טובה.
כל הלכלוך שהיה בפנים הומס ונשרף ויצא דרך האגזוז.
טוב חברים אז התחבטתי בשאלה רבות והחלטתי לשאו עוד כמה אנשים שלצערם אין להם פיאט
אז ככה ,
אין שום מניעה לעשות את התהליך עם מנוע דומם ולא עם מנוע מונע אך הסל"ד הרצוי לעבודה בתהליך הוא סל"ד נסיעה ( 2000-2500 RPM ) את התהליך מבצעים כמו שאנחנו אומרים או ע"י אינפוזיה שזה לוקח הרבה זמן אך יעיל באותה מידה.
בכל אופן את הנתונים קיבלתי ממסוך VOLVO ופג'ו לא חאפר !
אגב שאני הבנתי שאפילו אצל שמשון מבצעים את זה לפתרון תקלות קלות !
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.