View Full Version : הקלאץ ניתקע לי הצילו
החלפתי קלאץ חדש אבל לפעמים.
בתחילת נסיעה הקלאץ פשוט לא עולה הוא פשוט נשאר למטה.
ואני צריך להעלות אותו אם הרגל מה עושים.אני חוזר הקלאצ חדש לגמרי וזה לא הסיני המעפן
זה קלאצ של וואלאו מי שמכיר זה קלאצ פשוט מעולה.
תנסה לנסוע פעם אחת ללא השטיח למטה ותראה האם הבעיה נעלמת, לפעמים הוא נתקע דווקא בשטיח.
danceoflife
23-04-08, 18:35
תנסה לנסוע פעם אחת ללא השטיח למטה ותראה האם הבעיה נעלמת, לפעמים הוא נתקע דווקא בשטיח.
חשבתי שזה היה קורה רק לי :eek:
חשבתי שזה היה קורה רק לי :eek:
גם בלי שטיח זה קורה מה עושים הצילווווו
קודם כל לא להילחץ בעיה ידועה ומוכרת מזל טוב צריך להחליף את משאבת הקלאץ העליונה לא סיפור יקר במיוחד.
אם הוא חדש, תחזור למוסכניק ששם לך אותו, צריכה להיות אחריות על עבודה, יכול להיות שהוא נדפק בזמן העבודה. או שהמוסכניק פגע ברכיב אחר.
גש חזרה למוסך לבדיקה.
אצלי זה קורה רק כשיש שרב (חם מאוד) כש מזג האוויר רגיל זה לא קורה.
גם לי זה קורה שחם מאוד למה זה קורה מישהו יודע?
וגם הדוושה של הקלאץ מתרחבת. וכנראה שיש שם מספיק חיכוך והדוושה נשארת למטה.
ייתכן גם שמנגנוץ הקפיצי שדוחף את הדוושה (אין לי מושג אם זה בקלאץ עצמו או שיש גם קפיץ לדוושה) - פגום.
בכל מקרה,
האם הקלאץ לא עושה קולות של חריקה? זה אמור לקרות הרבה לפני שהדוושה נתקעת!
טוב אני רואה שאתם הולכים להרבה כיוונים לא נכונים אז אני יסביר.
כשהגיעו הפונטו ספייס הראשונים לארץ היו 2 בעיות ברגלית הקלאץ.
1.היה רעש של חריקה ברגע שלוחצים קלאץ הבעיה נבעה מחוסר גריז ברגלית הקלאץ האיטלקים הוציאו חוזר למוסכים עם פירוט מדוייק של הבעיה ופתרונה.זה הצריך פירוק של הרגלית גירוז והרכבה בחזרה.
2.בעיה שניה וזו הבעיה שאתם מדברים עליה הייתה במשאבת קלאץ עליונה שזו המשאבה שמחזירה את רגלית הקלאץ למקום אחרי הלחיצה (ודרך אגב אין שום קפיץ שם) מה שהיה קורה זה מתי שנוזל הבלמים היה מתחמם (הקשר הוא שנוזל הבלמים משמש גם למערכת ההידרואלית של המצמד) בגלל לחיצות רבות על הקלאץ בזמן קצר ושהטמפרטורה בחוץ חמה הדוושה פשוט הייתה נתפסת למטה ולא הייתה חוזרת נשלח מייל לאיטלקים עם פירוט הבעיה והם הוציאו משאבה עליונה עם מק"ט חדש שאמור לפתור את הבעיה אבל בפועל הבעיה לא נפתרה לגמרי אלא המשאבות החזיקו יותר זמן עד שהופיעה הבעיה ולכן כיום משאבה כזאת יכולה להחזיק גם 100000 ק"מ עד שמופיעה הבעיה בהתחלה היא לא נתפסת לגמרי אלא היא חוזרת חצי מהלך ואז בשלב מאוחר יותר הרגלית פשוט לא חוזרת וצריך למשוך אותה עם הרגל או היד בחזרה.
דרך אגב יש 2 משאבות מצמד בפונטו ספייס עליונה ותחתונה הבעיה של היתפסות הדוושה היא במשאבה העליונה שהיא מחזירה את הדוושה בחזרה לאחר הלחיצה.
לכן הבעיה היא לא רצינית מידיי רק חייבים לפתור אותה כי זה ממש לא נוח דרך אגב ברכב שלי HGT יש כבר 200000 ק"מ וזאת המשאבה השלישית כבר שהחלפתי על אותה בעיה שהרגלית קלאץ לא היתה חוזרת לגמרי עד הסוף.
מקווה שעזרתי אורן.
דבר איתי בשקלים אורן , כמה בערך - כולל עבודה זה יוצא?<
משאבת קלאץ עליונה עולה 343 שקל לפני מע"מ. עבודה +נוזל בלמים זה עוד 150 שקל בערך זה מחירים של מוסך מרכזי תיקח בחשבון.
גיליתי שזה מופיע אצלי כאשר אני מדליק את המזגן על מהירות 3-4 ?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.