vRS
21-03-08, 07:39
בוקר טוב חבר'ס.
הפונטו של אחי (60, מודל 00 - MK1 כמובן) מתחילה להראות סימני הזדקנות, והנה הבעיות.
1. כאשר הרכב עומד בניוטרל - הוא שקט לחלוטין, כפי שצריך להיות. כאשר עומדים עם הילוך משולב, או משלבים להילוך בעמידה - ישנים רעשי צווחות/יללות מטרידים מאוד.
האם מדובר במייסב לחץ גוסס?
אם זה משנה, הרכב עבר שיפוץ גיר לפני שאחי רכש אותו (מחברת ההשכרה).
הרכב אוטוטו סוגר 150K (ואמור להיכנס בקרוב מאוד לטיפול 150K).
2. ההגה מושך חזק לשני הכיוונים ומרגיש מעט יותר נוקשה.
אחי יבצע כיוון פרונט (בתחייה, שנמצא ממש ליד מקום עבודתו :)) ביום ראשון - בתור התחלה.
מניסיונכם, על מה כדי להתמקד? האם בולמ"ז גמורים יכולים לגרום לתופעות הנ"ל?
3. בדר"כ הרכב מטופל במוסך המרכזי, ברמת החייל.
בגלל חוסר אחריות של החבר'ה שעבדו לו על הרכב בטיפול האחרון - לפני חודשים ספורים אחי נשאר נטול בלמים והעניין כמעט ונגמר ברע.
הוא שוקל להחליף מוסך לאור התקלה החמורה הזאת של עובדי המוסך.
הצעתי לו לגשת למוסך שמשון, אותו אתם רק משבחים על השירות והיחס.
השאלה היא כזאת - האם למישהו הייתה בעיה קריטית עם שמשון או שהוא המוסך המושלם לפיאט? ;)
תודה מראש,
הפונטו :D.
הפונטו של אחי (60, מודל 00 - MK1 כמובן) מתחילה להראות סימני הזדקנות, והנה הבעיות.
1. כאשר הרכב עומד בניוטרל - הוא שקט לחלוטין, כפי שצריך להיות. כאשר עומדים עם הילוך משולב, או משלבים להילוך בעמידה - ישנים רעשי צווחות/יללות מטרידים מאוד.
האם מדובר במייסב לחץ גוסס?
אם זה משנה, הרכב עבר שיפוץ גיר לפני שאחי רכש אותו (מחברת ההשכרה).
הרכב אוטוטו סוגר 150K (ואמור להיכנס בקרוב מאוד לטיפול 150K).
2. ההגה מושך חזק לשני הכיוונים ומרגיש מעט יותר נוקשה.
אחי יבצע כיוון פרונט (בתחייה, שנמצא ממש ליד מקום עבודתו :)) ביום ראשון - בתור התחלה.
מניסיונכם, על מה כדי להתמקד? האם בולמ"ז גמורים יכולים לגרום לתופעות הנ"ל?
3. בדר"כ הרכב מטופל במוסך המרכזי, ברמת החייל.
בגלל חוסר אחריות של החבר'ה שעבדו לו על הרכב בטיפול האחרון - לפני חודשים ספורים אחי נשאר נטול בלמים והעניין כמעט ונגמר ברע.
הוא שוקל להחליף מוסך לאור התקלה החמורה הזאת של עובדי המוסך.
הצעתי לו לגשת למוסך שמשון, אותו אתם רק משבחים על השירות והיחס.
השאלה היא כזאת - האם למישהו הייתה בעיה קריטית עם שמשון או שהוא המוסך המושלם לפיאט? ;)
תודה מראש,
הפונטו :D.