View Full Version : ספר רכב אנו 1000 3 דל' פייר.
שלום לכולם!
החלטתי לפתוך ספר רכב לאונו שלי ולכתוב כל העבודות שאני מבצע בו.
אני תמיד משתדל לעשות כל העובדת לבד ורק עבודות שלא ניתן לעשות
על יד הבית אני עושה במוסך של חבר שלי שנותן לי את הליפט כשהוא
פנוי.
קניתי את הרכב לפני כ8 חדשים אני על הרכב יד 3 עם 155000 ק"מ
רכב שנת ייצור 1992
http://forummotor.israelinfo.ru/files/thumbs/t_dscf0952_714.jpg
כרגע רכב עם 170000. קניתי אותו במחיר זול 2500 ₪ הרכב הייה
עם מזגן שעובד שהתקינו לו אותו רק לפני 5 שנים, הבעל הרכב הייתה
נוסעת איתו נסיות ארוכות והיא גם שמה לו גיר של 5 הילוכים שזה מעוד
שכנע אותי לקנות אותו. בכל מקרה אני הייתי צריך רכב חסכוני לעבודה
עם מחירים שהדלק התחלתי להרגיש חזק נסיות עם הג'יפ שלי.
למרות שהרכב הייה עם קילומתרז' נמוך הייה לא מספר בעיות שהציקו לי
ומייד התחלתי לטפל בהם. דבר הראשון עשיתי לו שיפיץ ראש מנוע כי הופיע
שמן ברדיאטור. לבד פרקתי ראש שמתי בשיפוץ קניתי אטמים גרמנים.
http://forummotor.israelinfo.ru/files/thumbs/t_dsc00762_985.jpg
http://img489.imageshack.us/img489/8846/kollektoron8.jpg
ככה נירת ראש לאחר שיפוץ.
http://img489.imageshack.us/img489/218/golovahx7.jpg
מייד אחרי שיפוץ של ראש מנוע נכנסתי לשיפוץ של קרבוראטור שעשה לי המון בעיית.
הקרבוראטור של פייר פשוט אבל מעצבן הייתי צריך לפרק ולהרכיב לפחות 5 פעמים
עד שכבלתי מהרכב כל משרציתי.
http://forummotor.israelinfo.ru/files/thumbs/t_karb_481.jpg
בנסיע מהקריית לים במלח וחזרה לפי מד קילומטרים יצע לי 1/20 שזה מצויין.
אחרי שיפוץ של קרבוראטור החלפתי בולמים קידמים הישנים פשוט לא
עבדו היו רטובים בשמן ובכל קפיצה נשמעו דפיקות חזקות. פשוט
הלכתי לפירוק וקניתי בולמים עם הקפיצים מורכבים מרכב שקיבל
מכה מאחורה והחלפתי ביחד עם הקפיצים (לא היה לי כוח להתעסק עם הקפיצים)
סה"כ כל הסיפור עלי לי 250 ₪. אבל הרכב קיבל בדיוק משהייה צריך.
סטרטר עשה לי לא מעת בעיות ובאיזשהו שלב רכב כלל הפסיק להניע.
הצלחתי להסיג סטרטר בפירוק עבור 120 ₪ אבל לצהרי סטרטר של מנוע
1100 לא מתעים ל מנוע 1000 החיבור טיפה שונה. נאלצתי לקנות משופץ
של MARELLI עבור 500 ₪ .
כאן אני משחרר סטרטר....
http://img84.imageshack.us/img84/5985/starteruy0.jpg
נזילות שמן גם הרגו אותי הייתה ויש לי איתם מלחמה כוללת.
כודם כל החלפתי אטם של מכסה שסתומים אבל לאחר זמן קצר זה נזל.
נאלצתי לשים שרלוק RTV לא עזר רק ככה פתרתי את הבעיה.
לאחר מכן החלפתי מצמד שמתי מתוצרת טורקיה 330 ₪ וביחד עם זה
הוחלפו כל המחזירים שמן גם של קרנק וגם של גל זיזים. רק אחרי זה מנוע
התייבש)))). גם כן הוחלפו רוב בפקקי מים יש שם בסה"כ 9 (איטלקים פשוט נפלו על הראש מפגרים!)
החלפתי גם משבת מים(120 ש"ח) כולל רצועת טיימינג ומותחן.
בגיר הוכנס שמן מנוע 20/50 ככה קבלתי המלצה בחבר שלי שעבד בפיאט.
בגיר הוכנס שמן מנוע 20/50 ככה קבלתי המלצה בחבר שלי שעבד בפיאט.
גם כן הוחלפו כל החוטי הצתה כולל מחסה מפלג ורוטור.
אתמול רכב קיבל מתנה צמיגים וג'נטים של פיאט פונטו
13\70\155 היום בעבודה צבעתי אותם המראה חיצוני השתנה (תודה אישית לעמיר)
הרכב מתנהג בכביש הרבה יותר טוב לא יודע איך עד עכשיו נסעתי עם 135/80/13
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/7509887.jpg
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/7509888.jpg
וזה המנוע
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/7509889.jpg
מנוע עכשיו עובד שקט נוסע טוב עד כמה שיכול לאפשר מנוע 45 כ"ס
בתוכניות שלי לשים מנוע של 1100 וקרבוראטור כפול.
כל הכבוד !
לא הרבה אנשים מוכנים להתעסק ככה עם האונו...אחרי גג 2 תקלות האוטו כבר בדפים של "יד 2"
אני בעצמי קניתי פיאט אונו לפני חודש בערך (הרכב הראשון שלי) מנוע 1.1 ,ועכשיו לעט לעט לומד להכיר אותו
בכל אופן אני שמח לדעת שיש פה עוד מישהו שמחזיק אונו ומטפל בה בעצמו,ככה שבעתיד יש לי ממי לקבל עצה.
ועוד פעם כל הכבוד על הספר.
כל הכבוד על השיתוף, הכתיבה והתמונות.
את המקצוענות שלך כבר ראיתי במפגש עצמו עם הנזילת דלק, ישר ראיתי שאתה מקצוען.
חוץ מהחלפת חוטי הצתה שהחלפתי לבד אתמול (שיגע אותי הניצוץ הזה שבורח) אני בחיים לא התעסקתי עם איזור תא המנוע, אפילו לטיפול 10K אני נוסע למוסך.
החלפתי דסקיות ברס כדמים שמתי REMSA כניתי אצל יבואן 50 ש"ח וגם עשיתי כיווין של רפידות ברקס אחוריים.
אני חייב לציין שהסיליקון האדום שפשוט נשפך מהמכסה שסטומים נראה פשוט מזעזע.
אטם מכסה שסטומים מקורי יפתור את הבעיה של הנזילות, מניסיון.
חוץ מזה אפשר לעשות עבודה יותר יפה מתחת למכסה מנוע, עם מעורבות של שרשורים קליפסים וסטריפים.
אני לא בא להעליב, אלא אומר זאת בתור דעה מקצועית.
אני חייב לציין שהסיליקון האדום שפשוט נשפך מהמכסה שסטומים נראה פשוט מזעזע.
אטם מכסה שסטומים מקורי יפתור את הבעיה של הנזילות, מניסיון.
חוץ מזה אפשר לעשות עבודה יותר יפה מתחת למכסה מנוע, עם מעורבות של שרשורים קליפסים וסטריפים.
אני לא בא להעליב, אלא אומר זאת בתור דעה מקצועית.
אני מקבל את הדעה שלך בגלל זה יש לנו פורום אבל כל אחד לפי רצונו לי למשל חשובה יותר תוצאה
ניקיון זה דבר משני אוטו צריך לעשות הדבר עיקרי לעביר אותי ממקום למקום ללא תקלות.
חשוב לי להשתמש בשמנים טובים, אנטיפריז טוב, שהברקסים תהיו במצב טוב, שהמנוע תהיה יבש ויעבוד כמו שעון. ניקיון זה טוב אבל לא בשבילי יש לי בבית אישה היא אחראית על ניקיון.
לגבי אטם של מכסה השסתומים יש 2 סוגים של אוריגינל אחד זה משקניתי והוא לא טוב והשני שצריך עם פלייר להכניס גומי לתוך מחכה אותו לא מצתי אז הסתפקתי בסיליקון ולא ממש איכפת לי שזה אדום ואולי גם לא יפה בשבילי חשוב שזה עושה את העבודה.
גם כשאני הולך לקנות אוטו אחר כשאני פותח מכסה מנוע והכול נקי ומצוחצח זה מעורר בי חשש. בשבילי חשוב יותר מה יש בפנים.
לי למשל חשובה יותר תוצאה
.
אולי לא קראת חוקים לפורם טכני- אבל יש חוק שאומר :
תוצאות הפרוייקט הן תמיד ביחס ישר לזמן, מחשבה וכסף אשר הושקעו בו.
ותאמין לי, זה תמיד נכון.
לא בדיוק הבנתי מה הכוונה?
האוטו הזה זה לא פרוייקט זה עגלה שלוקחת אותי מהבית לעבודה, לתוך פרוייקט זה רכב השני שלי שהוכנס בו הרבה אלפי ש''ח והפרוייקט טרם הסתיים.אם זה מעניין אותך אני ישלח לך את כל התמונות של הפרוייקט לג'יפ שלי בהודעה אישית אז תבין כמה זמן מחשבה וכסף הושקע ברכב זה. לשאר הדברים וכל מיני שטויות כמו ניקיון שבתמונה שיראה יפה אין לי זמן כי אני גם עובד בעבודה שלא קשורה בכלל למכונאות למען האמת יש לי גם משפחה אם שני ילדים קטנים שצריכים את זמני ואני עוד לא דיברתי על זוגיות.
הוזמן מתעם מיוחד לחברת WEBER לקרבורטור קפולhttp://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/7538550.jpg
צביקה קרבורטור
13-03-08, 19:42
הוזמן מתעם מיוחד לחברת WEBER לקרבורטור קפולhttp://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/7538550.jpg
garoldk , שלום רב!
לא נראה לי שזה המתאם המיועד למנוע פייר.
מה אתה מצפה לקבל מביצועי המנוע פייר, לאחר הרכבת קרבורטור כפול?
האם יש בידיך את הקרבורטור הכפול?
האם לקחת בחשבון שתצרוכת הדלק עלולה לעלות משמעותית, על חשבון ההספק השולי?
האם יש בידיך את כל המתאמים להרכבץ כבל הגז והצוק?
תמונות , ממהלך הפרוייקט תוך כדי, ואחרי, יתקבלו בברכה.
בברכה
צביקה
הי צביקה!
זה מתעם מקרבורטור עם נצרת בודדה לקפולה של קרבורטורים WEBER, עם תסתקל טוב בתמונה
יש בחלק המון אופציות, לפי דתי אפשר להסתדר עם זה, עם לא לא נורה זה 30$ יש בידי העבודה
כרסומת, אני יכרסם באצמי.
לשעלתך, אני מצפה לקבל יותר כוח בטורים גבוהים, מה שאני הולך לנסות לעסות
1) זה הרכבת קרבוראטור SOLEX של פז'ו 205 שיש לי אותו ביד
2) הגדלת מעברי בסעפת יניקה וליטוש עד מצב של מורא בפנים בסעפת יניקה, כולל הירגול פינות חדות.
3) ליטוש והגדלת חלונות שסטומי יניקה
4) אותו דבר גם בחלונות שסטומי פלטה
5) הדגדלת דוד אחורי מפיאט 1400
אני לא רוצה להיות אופטימי אבל תוספת של 5 כ"ס אני אקבל מזה, עם זה כולל מנוע 60 זה 65 כ"ס
שזה משמעותי לרכב שלי.
למה דפקה SOLEX של פז'ו? כי עם אני מרכיב מתעם זה יעלה לי את הגובע של הקרבורטור ב 3-4 ס"מ,
זה יכול להפריע לי בסגירת מכסה מנוע ובגלל שבקרבורטור של פז'ו שמים מצנן אוויר בצד החלתתי ללכת לכיוונו.
לגבי תצרוכת דלק, זה יכול לעלות עם אני אשתמש הרבה בניצרת שניה, בנסיע רגילה אני לא אמור להרגיש הבדל.
כל הפרואקטון הזה כרגע מתמקד חיפוש של מנוע 1100 המחיר זול 300-400 ש"ח, מנוע יכול להיות לא תקין
אני אפרק אותו באצמי, ועם צריך יעשה לו אברול. לקנות מנוע מיבאוע גם אין לי בעיה, אבל אני לא יעשה את זה
בגלל הפרינציפ, זה הגזמה לשלם 2000 ש"ח על מנוע כזה שקונים אותו בחול על משקל.
ביום ראשון לשעבר עצרו אותי בוחני משטרה חיפשו ברכב על מה להוריד מהכביש.
חיפשו חופש בהגה, לא מצו. חיפשו בבלמים ובאמברס, לא מצו. חיפשו אורות הבינקרים, לא מצו.
מה מצו? נזילת שמן מהמנוע. מז נזילה? 2 טיפות ירדו מהקרטר אחרי שרכב עמד 15 דקות.
לא קבלתי כנס אבל נתנו 3 ימים לסדר ולקחו לי רשיון רכב. בואותו יום לקחתי מהמוסך אישור והחזרת את הרכב על הכביש. פשוט בני...ת!!!!
זה מפתיע שעל כזה דבר קיבלת הורדה מהכביש
:o
שלום לכולם,
מצטער על כך שהרבה זמן לא חדשתי את הספר רכב שלי.
מאז שעבר כ''כ הרבה זמן קרו כמה דברים.
1.יש התקדמות עם הרכבת קרבורטור של פיז'ו קיבלתי מתאם מארה''ב.
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/7930391.jpg
אבל כרגע זה נעצר בגלל התאונה שקרתה לי לפני שבוע רכב שהיה צריך לתת לי זכות קדימה יצא לי באמצע הצומת ולא הצלחתי לבלום עד הסוף ונכנסתי בו.
כמובן שמי רצה להוריד את הרכב שלי מהכביש לא נתתי לא הוספתי לא מעט כסף שלי כדי לתקן את האוטו ולעשות פחחות וצבע מלא.ככה נראה פיאט שלי כרגע.
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8080514.jpg
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8080517.jpg
אם אתה רוצה להגיע לתוצאה מושלמת צריך לפרק את רוב החלקים מהרכב.
פנסים, טמבונים, פסי קישוט (בדלתות ועל הגג).
סה"כ הכיסוי של השמשות נראה טוב, רק תקפיד לכסות גם את הגומיות של החלון כמו שצריך.
בהצלחה.
אם אתה רוצה להגיע לתוצאה מושלמת צריך לפרק את רוב החלקים מהרכב.
פנסים, טמבונים, פסי קישוט (בדלתות ועל הגג).
סה"כ הכיסוי של השמשות נראה טוב, רק תקפיד לכסות גם את הגומיות של החלון כמו שצריך.
בהצלחה.
טוב הרכב מוכן. החלפתי את כל חזית הקדמית (תמבון, גריל, 2 פנסים, 2 בינקרים)
החלף גם ראדיאטור, כל הגימיות של הדלתות וחלונות אחריים. כל החורים מהריכבון הלחמו ים בדיל.
כל התחתית כיבלה ציפוי נוסף של זפת..
[IMG]http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8110674.jpg
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8110675.jpg
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8110676.jpg
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8110684.jpg
איזה תיבת הילוכים יש במכוניתך, 4 הילוכים קדמיים או 5 הילוכים.
אני מוכר כעת פיאט אונו 1987 עם מנוע FIRE 1000 שזקוקה לביתוע אטם ראש מנוע או לתיקון ונסיעה או לפרוק לחלקים. יש בה תיבת הילוכים 5 הילוכים תקינה לחלוטין, מזגן "רסקור" שפועל ומקרר מצוין, מצבר שנפ שעדיין באחריות וכל מכללי הרכב פועלים (פרט לשעון הזמן שבלוח השעונים שלא פועל). המנוע פועל והמכונית נוסעת (עם זיוף במנוע).
אם תרצה (או מישהוא אחר) לקנותה כתורמת איברים וחלקים ו/או לתיקון ונסיעה אז פנה/ו אלי או טלפן ל 050-5853422
בברכה - רפי לין :)
אונו שלי עבר קצת שינוי. קיבל פילטר פתוח וצנרת זרימה חופשית של 3 אינטצ'. זה שיפר את הסחיבה ביקר בטורים
נמוכים. בבדיקה של מהירות מקסימלי יש שיפור משמעותי לא כותב פה כי בכל זות אף אחד לא יאמין.
עברתי איתו טסט שנתי בקלות, לפני טסט החלפתי משולש ימין, עבודה עשיתי לבד, משולש עלה לי 150 ש"ח.
לפני חורף חייב להחליף צמיגים יש אישור למידה 13\65\165 מחפש גלגלי מגנזיום של סיאט יביזה הישנה 13'' עם
השפיצים, נדמה לי זה יכול להירעות מדהים בפיאט אונו אחרי שאני יעסה להם ניקוי חול ואצבע אותם בצבע של הרכב
ויהרכיב עלהם צמיגים 13\65\165
אתה מוזמן לכתוב לגבי המהירות, אני דווקא כן מאמין. אני נסעתי באונו 45 מעל 140 קמ"ש, ועוד היה גיר 4 הילוכים בלבד.
דרך אגב אתה מגיע למפגש הקרוב? הפעם אין לי נזילות דלק :)
תכננתי כן להגיע, ויש מה לראות ברכב שלי אבל ב11 לחודש יש יום הולדת של בן הגדול שלי ו ביום שיש בערב אניחנו במסעדה. לא נורה פעם הבה.
היום רכשתי גז'נטים מגנזיום ואריגינלים של סיאט יביזה דגם ישן.
גז'נטים במצב טוב תוצרת גרמניה, חשוב שהם בצבע לבן, הרכבתי אחד מבנייהם נירה פשוט פיצוץ.
ביום שישי הקרוב אני מחליף אותם כולל צמיגים חדשים.http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8689097.jpg
תתחדש על הג'אנטים. אפשר לשאול בבקשה איזו מידה הם ואיזה צמיגים אתה מתכוון להלביש עליהם?
13" אני שם צמיגים 13\65\165
יש לזה אישור בספר של הבוחנים.
היום החלפתי צמיגים וגז'נטים שקניתי שמתי צמגים של "הנקוק" 13\65\165
הגודל המקסימלי לפיאט אונו, הייו קצת הרפתקעות החור המרכזי הייה קטן ולא התלבש על
נבה נעלצתי לחרות מגודל 57מ"מ עד גודל 58מ"מ שזה איקר את העסק ל עוד 200 שקלים.
אבל זה הייה ממש שווה. בעצם מה אני מקשקש היני תמונות
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8706553.jpg
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8706569.jpg
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8706576.jpg
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8706600.jpg
http://fotoplenka.ru/photo/uazman/388859/8706609.jpg
אני אישית הייתי מחליף את הוינקרים הכתומים הקדמים בווינקרים לבנים
נדמה לי שמחירם הוא 70-100 לכל צד.
אני אישית לא אוהב את האונו עם וינקר כתום מקדימה.
זה מפתיע?
אני בעבר הרחוק עם האונו הקודמת קיבלתי הורדה מהכביש כי הווילון על חלון הנהג הסתיר יותר
מ 20 אחוז של החלון או משהו כזה.
לבסוף ביטלו לי את ההורדה לאחר שהבאתי למשרד הבוחנים סרגל ובמדידה פשוטה הוכחתי שהשוטר לא היה נוכח בשעורי מתמטיקה בבי"ס. ככל הנראה קיבל בלתי מספיק
:)
זה מפתיע שעל כזה דבר קיבלת הורדה מהכביש
:o
נראים טוב הג'אנטים האלה על אונו לבנה :)
האונו עומד לפני החלפת מנוע בנפח יותר גדול מ1000 ל1100
במנוע החדש יותקן גלגל תנופה כל יותר, גל זיזים של פונטו 75
קרבורטור כפול של פג'ו 205 1400ס"ס בצפייה לקבל מינימום
65 כ"ס זה מספיר לי לא רוצה לעבור את החוקיות.
משבוע הבא הפרייקט מתחיל, אשתדל לצלם כל השלבים
תישמע אני חייב לפרגן לך!!!!
פשוט כל הכבוד ובלי שום שמץ של זלזול אתה מחזיר את הכבוד לאונו.
זה פשוט יפייפה ההשקעה שאתה משקיע ברכב קטן וחמוד שאנשים אחרים היו אומרים "אבל זו רק פיאט אונו"
אני מקבל תגובה כזו המון וגם אצלי יש ג'נטים של סיאט מלאגה על האונו ומנוע 1.6 של פיאט רגאטה .
באמת כל ה כבוד על ההשקעה האוטו נראה ממש יפה תמשיך ככה ובבקשה תמשיך לעדכן יום טוב ושבוע טוב.
אצלי ב18 שנים אחרונות היו מספר רכבים גם קטנים וגם גדולים
אבל מרגע שקניתי אונו כרכב שני במשפחה מייד הבנתי שלרכב
הזה יש אופי קשה לתאר את זה אבל כשר אני נוהג בו אני
הופך ביחד איתו כיחידה אחד שלמה עם אני רוצה לנסוע רגוע
המנוע הגמיש שלו מאפשר לי לנסוע אפילו ב 20 קמ"ש בהילוך
שלישי ועם צריך אני גם יכול להאיץ באותו הילוך בלי לעבור לשני
עם צריך הוא לוקח אותי ברמזור ראשון ורכבים אפילו כמו מזדה-3
לא מצליחים לעמוד מולי בין רמזורים, רכב מרגיש מצוין בכביש המהיר
ומשתלב יפה מעוד, התנהגות שלו במהירויות גבוהות לא רע בכלל,
חסכנות שלו מדהימה, אני די מרוצה ממנו בשבילי זה צעצוע יפה.
גם אני חייב לפרגן לך
כל עבודה כזאת מבורכת..
אלווהי שלי היה את הזמן לעשות את כל זה...(תלמדי תיכון עובד וכו...)
כל הכבוד והמשך לשתף אותנו!
הסיפור מתקרב לסוף מנוע שנקנע אוחזר למוכר אחרי פורוקו מצב שלו הייה לא טוב הוחלת לא להמשיך איתו
המנוע מקורי פורק לגורמים מצבו פנימי הייה הרבה יותר טוב אין בליי בצילינדרים, קרנק במצב טוב מעוד
ראש מנוע נשלך לתיקון החלפו שם כל הבוקסות של שסטומים וגם מחזירי שמן, נעסה קצת מילוי באיזור תא שרפה של
בוחנה ראשונה הכל ב400 שלקל כולל בדיקה בלחץ. בבלוק הוחלפו מסבים בטלטלים(תוצרת איטליה) מסבים של קרנק החלתנו לא להחליף מצבם הייה מצויין, היחלפו כל הפקקים של מיים, כל המחזירי שמן, טיימינג ומותחן.
הרכבנו רינגים חדשים מתוצרת גרמניה וגם סתם ראש מאותו יצרן. אתמול נסעתי איתו לעבודה, רכב לא מעשן, מרגישים שמנוע קצת תפוס, צריך לתת לכל העסק להשתפשף, יש נזילה קטנה מחסה של השסטומים אני אתפל
בזה אחרי 500 ק"מ כשר יעשה חיזור ראש.
כל הכבוד לך יש אנשים מכובדים שאומרים שעל טיפול כזה וכזה צריך ללכת למוסך מרכזי.
ואני אומר שאתה חסכתה פה ים כסף נקודה אחת.
שנית אומר גם אם הייתי למשל עושה טיפול ומשקיע ואוליי נכשל לא הייתי בוכה על חלב שנשפך.
חוץ מזה בפעם הבאה חובה עליך להזמין אנשים מהפורום כדי ללמוד לפרגן ולחוות דעת .
הוא מקצוען! הוא קיצר לי צינור דלק במפגש בנתניה ובזכותו חזרתי הביתה עם האוטו ולא עם גרר. היתה נזילת דלק רצינית.
תודה גם לצביקה קרבורטורים שזיהה את הנזילה מלכתחילה, לצביקה חוש ריח חזק :)
תישמע,אתה אלוף אמיתי,ולהחליף קרבורטורים,ממש פרויקטים מענינים.יש לי כמה שאלות ואשמח שניתראה בעתיד,אנסה להגיע למיפגש הקרוב.שיפוץ יפה עשיתה ויש הרבה מה לילמוד ממך.ותודה על השיתוף.
צביקה קרבורטור
14-03-09, 14:58
garoldk שלום רב !
אשמח לשמוע , בנושא המתאם של הקרבורטור מתוצרת ווויבר, שקנית לשם השתלת קרבורטור סולקס של פזו 205.
תמונות יתקבלו בברכה.
בברכה
צביקה
garoldk שלום רב !
אשמח לשמוע , בנושא המתאם של הקרבורטור מתוצרת ווויבר, שקנית לשם השתלת קרבורטור סולקס של פזו 205.
תמונות יתקבלו בברכה.
בברכה
צביקה
אנסה להגיע למפגש
55000 בעד שנתיים מאחוראי, מנוע אחרי חצי אוברול עשה כ20000 לא אכל לא שמן ולא מיים
כל שבוע קלומתרז' כ600-650קמ. נסיע לעבודה וחזרה (כ100 ק"מ.) החלפתי ואקוום של מפלג
סיפור של 80 ש"ח והוספתי פילטר פתוח של חברה K&N INSIDE הזמנתי מEBAY עלה כ300
ש"ח עם משלוח. נבע אחורית ימנית מתחילה קצת להרעיש קניתי חדשה עניין של 125ש"ח אין
זמן להחליף אבל בכרוב מתוכנן להחליפ את כל הבולמים, ולהוסיף מוט מייצב מאונו 1400 כי רכב
נוסע הרבה בכביש מהיר. מנוע פייר1000 לא מפסיק להפתיע אותי נוסע טוב סוחב מצויין+ בשביל
45כ"ס יש רק בעיה אחד עליות, ישר מרגישים אבל גם עליות ממושחות כמו למעלות אני עולה בהילוך
חמישי אולי בסוף מעביר לרבעיי המחוג לא יורת מתחת ל100 קמ"ש. יש לי טסט בספטמבר מכווה
לעבור בלי בעייות מיוחדות.
רכב עבר טסט שנתי החלפו לכ הבולמים לדגם "מונרו", צנורות ברקס מקדימה וגרמושקה
של ציריה קדמית, רפידות ברקס קדמיות "רמסה". שנה אחרי פחחות יש חלודה בקנף קדמי
וגג נסעתי למוסח עסיתי בלגן, ביות שלישי רכב נכנס ליום שלם לטיפול בחלודה.
אתמול אחרי פוליש ווקס עבודה של 3 שעותhttp://uazman.fotoplenka.users.photofile.ru/photo/uazman.fotoplenka/140388859/xlarge/155421993.jpg
http://uazman.fotoplenka.users.photofile.ru/photo/uazman.fotoplenka/140388859/xlarge/155421984.jpg
http://uazman.fotoplenka.users.photofile.ru/photo/uazman.fotoplenka/140388859/xlarge/155422008.jpg
מצחיק שפעם אתה משאיר את הלוחית גלויה ופעם מסתיר אותה בשתי התמונות
בגלל שזה לא המס' האמיתי. הרכב נראה מצויין!
מצחיק שפעם אתה משאיר את הלוחית גלויה ופעם מסתיר אותה בשתי התמונות
אתה יכול לצחוק הלוחית הגלויה מיוצרת יעלידי פוטושופ 44-444 עללאק))))
שלום לכולם.
קניתי את הרכב הנ"ל מgaroldk. רכב טוב, מטופל ושמור.
תמונות של הרכב בביתו החדש:
http://img267.imageshack.us/img267/3531/03112009033.th.jpg (http://img267.imageshack.us/img267/3531/03112009033.jpg)
http://img217.imageshack.us/img217/70/03112009032.th.jpg (http://img217.imageshack.us/img217/70/03112009032.jpg)
http://img410.imageshack.us/img410/6176/03112009036.th.jpg (http://img410.imageshack.us/img410/6176/03112009036.jpg)
ואני שמח ששוב אחרי כמה שנים, יש לי פיאט, כל השנים האלו נסעתי על צרפתיות שעשו לי המון בלגן, הוצאות וכאב ראש.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.